2026-05-04, 09:54
Medlem
Komiskt nu läste jag om den första hyresvärden som öppet erbjöd centrala lägenheter i Borås. Lite märkligt att man inte skriver direkt till Fanny & Carl.
Men jag tänka mig att en hel del har hört av sig direkt till dom.

Fan va lätt det är att gnälla på lite rasism så reagera tusentals. Det mest komiska är att mängder av folk bemöter rasism med rasism, trots att dom inte vet vilka som skrivit det så skyller man på SD, Tidö, vita samt svenskar.

Vartenda gång när liknande saker rapporteras så skrivs det likadant, det märks att det är snart val.
Citera
2026-05-04, 10:07
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Man kan ju inte dra alla över en kam. Just den här killen verkar ju vara uppvuxen i en svensk miljö. Det är ju upp till henne om hon är lycklig med honom. Men att skaffa familj med någon som har helt andra värderingar från en helt annan världsdel kan vara mer komplicerat än vad många fattar. Som kvinna kommer du få bära ett tungt ansvar då en sådan man saknar många kunskaper om samhället och hur olika tekniska lösningar fungerar. Allt från hur man löser stopp i avloppet, till hur man deklarerar för olika avdrag osv. Sånt som män sköter för att göra livet enklare för sin fru och sina barn. Sen kan folk från Afrika tro på all möjlig skrock som voodoo,, kvinnan är oren vid mens, mannen kan ha flera fruar, ligger man med en oskuld blir man av med sin aids osv.
Korrekt. Vad du glömmer är att de till slut kommer att separera. Dessa förhållanden håller aldrig.

Har de skaffat barn är kvinnan körd. Negern/blatten kommer att göra hennes liv till ett helvete.
Hur många av dessa kvinnor blir inte mördade av sina invandrade exmän.
Citera
2026-05-04, 11:15
Medlem
Lite konstigt att blir så provicerade av det.
Folket borde bli glada att hon vald en svart man så ingen vit man råkar avla på skräpet och föra hennes dåliga gener vidare och uppfostra din ev framtida dotter till att bli en luder med mentala problem som Fanny.
Citera
2026-05-04, 11:52
Medlem
Det handlar om att landet han kommer ifrån förtryckerkvinnan. Samt att vi har ör mycket unga män i Sverige.
Kontaktar vi deras kvinnor är vi dödens.
Citera
2026-05-04, 15:12
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?

Carl och Fanny fick precis det dom ville, få uppmärksamhet och massa stöd.
Hade dom satt in exakt samma annons UTAN bild hade ingen brytt sej.
Effektsökeri
Citera
2026-05-04, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Ok, så du är bara en självhatande landsförrädare. Varför skulle någon skandinav med självrespekt lyssna på dig?
Den enda landsförrädaren här är du själv som vänt Sverige ryggen för att istället suga av nazister som Trump och JÅ!

Svensk kultur är uppbyggd på kulturutbyten genom historiens gång.
Men nazistäckel som dig får mig att vilja spy på den svenska flaggan om det är folk som dig som är det "svenska arvet".
Citera
2026-05-04, 18:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du tror inte de får godkänna artikeln innan publicering?

Förutsatt att någon hann ta screen innan de togs bort ja. Och nej, just när det gäller rasism etc så litar jag aldrig på Aftonbladet då alla vet att de har en agenda.
Det har jg inte fått de gånger jag varit intrevjuad. Men oavsett om de fått det eller ej, varför skulle de gnälla på att man bara citerar en av de kommentarer som påstås ha funnits?
Citera
2026-05-04, 19:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det har jg inte fått de gånger jag varit intrevjuad. Men oavsett om de fått det eller ej, varför skulle de gnälla på att man bara citerar en av de kommentarer som påstås ha funnits?

För att den ger ju en missvisande bild om man nu verkligen blev utsatt för en "rasiststorm".
Citera
2026-05-04, 20:05
Medlem
CMMKs avatar
Jaha, nu fick de sina minuter i Västnytt dessutom.

De fick visa upp något "hat/rasist-meddelande" där någon påpekade det sorgliga med en förstörd genpol. Då återstår väl bara att de får sitt hyreskontrakt.
Citera
2026-05-04, 22:44
Medlem
Varför i hela fridens namn väljer en europeisk människa att para sig med en neger? Avkomman blir ju helt olik en själv. Tänk efter före för guds skull. Så svårt är det inte att hitta en partner av samma ras.
Citera
2026-05-04, 23:34
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Såg inlägget och 95% utav rasisterna var andra invandrare.

Vem hade kunnat ana?

Bra spaning!

Svenskarna är (tyvärr) ett av de minst rasistiska folken. En svart på Balkan är en apa på bakbenen, ungefär så.
Citera
2026-05-05, 01:28
Medlem
BombaySaphires avatar
Filmad intervju:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/carl-och-fanny-letade-bostad-i-goteborg-overostes-av-rasistiska-pahopp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in