2026-05-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Nej men vad är det för ful tavla att ge bort Jättekul för Lars att få blanda alla färger men att Hanna sen tryckt dit hennes händer och fötter för att göra en tavla till mormor

Ja vad fan var det där. Ser ut som spya som kletats ut. Och varför ser händerna/fötterna ut att vara i vuxenstorlek? Jämför med Hannas hand. Stackars mormor som får ta emot tavlan
Citera
2026-05-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ja vad fan var det där. Ser ut som spya som kletats ut. Och varför ser händerna/fötterna ut att vara i vuxenstorlek? Jämför med Hannas hand. Stackars mormor som får ta emot tavlan
Inte är det synd om mormor! Av barn får man lite allt möjligt i present😃. Ibland teckningar som ser ut som utkletat bajs, ibland en blombukett med enbart stjälkar. Iof har L@r@ fått hjälp med hand och fotavtryck men bakgrunden ser ut som en 2 årings konstverk. Med tanken på att det troligen är ett A4 ark som teckningen är målad på så är nog händer/fötter inte i vuxenstorlek.
Citera
2026-05-03, 19:58
Medlem
Citat:
Nej men vad är det för ful tavla att ge bort Jättekul för Lars att få blanda alla färger men att Hanna sen tryckt dit hennes händer och fötter för att göra en tavla till mormor
Ändå bättre än fotot på det döda fostret hon fick vid ett annat tillfälle ( om jag inte missminner mig)
Citera
2026-05-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Inte är det synd om mormor! Av barn får man lite allt möjligt i present😃. Ibland teckningar som ser ut som utkletat bajs, ibland en blombukett med enbart stjälkar. Iof har L@r@ fått hjälp med hand och fotavtryck men bakgrunden ser ut som en 2 årings konstverk. Med tanken på att det troligen är ett A4 ark som teckningen är målad på så är nog händer/fötter inte i vuxenstorlek.

Precis min tanke! Att en tavla är brun är liksom standard när barn får gå loss med alla världens färger 😅 vi har 2 st ministativ med barnen konstverk och de är bruna med en hint av lila och glitter 🙈 men ack så fin 🤷‍♀️
Citera
2026-05-03, 20:49
Medlem
Men vad i helvete? Ska hon älta det där igen? Hon är tragisk.
Citera
2026-05-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Men vad i helvete? Ska hon älta det där igen? Hon är tragisk.

Trodde hon hade fått missfall NU när jag kollade snabbt. Men nej såklart hon återanvänder gammalt 😴
Citera
2026-05-03, 21:31
Medlem
Citat:
Trodde hon hade fått missfall NU när jag kollade snabbt. Men nej såklart hon återanvänder gammalt 😴

Trodde jag också och hann tycka synd om dem några sekunder och tänka ”åhnej, inte en gång till”. Tills jag insåg att det är gammal skåpmat som ska ältas igen för att få klick och engagemang. Och ChatGPT har varit i farten igen.
Citera
2026-05-03, 21:33
Medlem
Vecka 16+ lär hon ju inte varit i. Då har man ju hunnit göra kub eller ultraljud..
Citera
2026-05-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Vecka 16+ lär hon ju inte varit i. Då har man ju hunnit göra kub eller ultraljud..

Det är ju inget som erbjuds per automatik, beror på region och ålder. Annars är det rutinultraljud i vecka 18-20 som är första kontrollen utöver inskrivningssamtalet, om man inte bokar några privata undersökningar.
Citera
2026-05-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Det är ju inget som erbjuds per automatik, beror på region och ålder. Annars är det rutinultraljud i vecka 18-20 som är första kontrollen utöver inskrivningssamtalet, om man inte bokar några privata undersökningar.

I en video från 18/10-2024 säger hon att hon skulle gått in i vecka 12. Så ny lögn igen då..
Citera
2026-05-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
I en video från 18/10-2024 säger hon att hon skulle gått in i vecka 12. Så ny lögn igen då..
Ja jag har också ett minne av det? Typ v 11+… något?
Citera
2026-05-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Ja jag har också ett minne av det? Typ v 11+… något?

Rätt stor skillnad till vecka 16+. Vad tjänar man ens på att ljuga om det🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in