2026-05-02, 16:32
Medlem
oggethedoggs avatar
Nån som testar uforias senaste wave pen? Dom har bytt ut den där fusion mot denna nyligen
Citera
2026-05-02, 17:22
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Jag konmer aldrig köpa något jag inte är såker på. Köpte en gång en 1 ml farao och det var tyvärr bortkastade pengar. Jag undrar dock om någon testat thca cart 45% indica från cannaone den går på 299 nu flera sorter men man vill fan inte kasta pengar i sjön ju.
Dom är från Faraoh så dom är nog rätt kassa.
Citera
2026-05-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Jag syftar ju på alla hundra terpener som fattas! Men ändå, jag låg och pratade med Gemini igår kväll om odling. Det är några som fått fram en ny strain med superlåg THC, men 50% THCA. När dom är klara med den strainen kommer hela plantan vara laglig.
Vet inte vilken hampa du använt men den jag använder luktar som gräs och innehåller terpener och många minors som bidrar till entourageeffekten. Räcker med att sprinkla lite THCa för att få ett bra komplett rus, eller sprinkla cbn för att göra medicinska effekter starkare t.ex.

Vill man piffa till det ännu mer så kan man lägga till cannabisterpener, då det inte är botaniska kommer smaken inte vara sämre än riktiga naturliga terpener som redan är i växten, således inte sämre än potent gräs.

50% låter osannolikt, men över 40% finns så det är säkert möjligt, än om väldigt sällsynt och mer av ett rekord.
Men THCa % är långt ifrån allt. Finns buds som har lägre % THCa men funkar bra bättre än buds med högre %.
Många biverkningar folk pratar om existerar p.g.a. så många varianter har hög mängd thca och lägre andel av det andra som balanserar effekter och bieffekter.
Citera
2026-05-02, 21:03
Medlem
Bluebeast72s avatar
Rek en grogg o en bong super skunk hybrid,omg va trevligt
Citera
2026-05-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Dom är från Faraoh så dom är nog rätt kassa.
Tack. Så det är i princip bara UN som gäller? Fattar inte hur det ska vara så svårt och få tag på Cookie cart som typ ska vara standard i Nederländerna. Vet du om det finns någon butik i Köpenhamn som har bra utbud gärna Cookie?
Citera
2026-05-02, 23:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Tack. Så det är i princip bara UN som gäller? Fattar inte hur det ska vara så svårt och få tag på Cookie cart som typ ska vara standard i Nederländerna. Vet du om det finns någon butik i Köpenhamn som har bra utbud gärna Cookie?
Nej, tyvärr. Jag vill också ha tag på vettiga 510-carts men det är fan svårt.
Citera
2026-05-03, 09:42
Medlem
hrjnnoones avatar
Klargör en sak för mig, tack! Om THCA omvandlas till THC när det värms upp, hur kan folk säga att deras THCA eatables är kanoners? Makes no sense.
Citera
2026-05-03, 09:58
Medlem
hrjnnoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Frågar igen, kan någon gröna några legit inrikes shops ?
Jag undrar också. Har ett fåtal jag kan gröna, men fler alternativ skadar aldrig.
Citera
2026-05-03, 10:32
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrjnnoone
Klargör en sak för mig, tack! Om THCA omvandlas till THC när det värms upp, hur kan folk säga att deras THCA eatables är kanoners? Makes no sense.
För att dom gör som själva och decarbar rökat först kanske?
Citera
2026-05-03, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker20
Jag har inte testat.

Okej tack för infon?
Citera
2026-05-03, 12:16
Medlem
Bodbud275s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Nån som testar uforias senaste wave pen? Dom har bytt ut den där fusion mot denna nyligen
Den är bra och prisvärd
Citera
2026-05-03, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TagetJumbo
Levt på ”99% THC-A” (vad det nu innebär) vapes från sw*zzle i ungefär ett halvår nu. Beställde nyss indica super mix från UN som jag ska testa när dom förhoppningsvis rullar in nästa vecka.

Har ni andra testat vapes från olika tillverkare? Vilka funkar bäst för er?
Ifall det är magic farmers du kör så är det inte thca. Det är thc-acetyte (THC-O) vilket är syntetiskt hittepå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in