2026-05-03, 07:43
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Jävlar vilken besvikelse Artemis var. Anlände en fredag runt 20:00. Antingen var brudarna för gamla och avdankade eller med dåliga fejktuttar samt ankläppar. Snälla ge mig tips på andra etablissemang med högre kvalitet på kvinnorna. Nåväl, recensioner:

Brud 1 (minns ej namnet):
En såkallad "shark", trots varningar från Flashback så tog lilleman över. Hon hängde vid ingången hela kvällen. Tror hon sade att hon var 24 år. Typ 1.65cm. Turkiska med riktigt fet röv. Trevlig & gick att skämta med. Sög bra & gick bra att knulla stenhårt, men ganska mekaniskt & tråkigt knull generellt.

Utseende: 5/10
Personlighet: 7/10
Service: 5/10

Nelka/Nellie (hon hade flera smeknamn tydligen):
Polska, skulle gissa på 30-35 åldern, hon höll sig rörande runt klubben hela kvällen. Vi snackade lite & jag gillade hennes vibe. När jag sade att jag var lite trött & nysprutad så erbjöd hon att pigga upp mig vid bion. Hon började åla upp sig på mig, sög min bröstvårta & virvlade tungan i örat för att sedan suga min kuk utan gummi. Det tog inte lång tid innan jag lyfte bort henne & hon fattade direkt att det var dags att avancera. Hon tog mig till "rummet" i biografen med väggar som ej nådde till taket, samt skynke till dörr. Ganska eggande att folk runtomkring kunde höra.

Började dunka på henne i diverse ställningar och hon var med i matchen så att säga (inte mekaniskt och frånvarande). Blev till och med några lätta kyssar (utan tunga dock). Tyvärr kunde jag inte komma eftersom det var så tätt inpå tidigare sprut.
Jag försäkrade henne att det inte var pga henne.

Utseende: 7/10
Personlighet: 8/10
Service: 9/10

Nelka (igen):
Strosar runt, äter lite kyckling med ris, letar efter någon brud jag gillar men hittar verkligen ingen. Går ner och badar i polen, tar en massage, bastar. Letar runt igen & ställer mig vid trappen. Får syn på Nelka igen & signalerar att vi kör igen. Hon lyser upp och håller mig i handen medan jag vägledes upp för trappan. Klockan är nu över 23:00 och alla rummen är upptagna. Vi sätter oss i en av sofforna där jag får leka med hennes bröst medan vi väntar. Det tar ca 20min gissningsvis innan något blir ledigt.
Väl inne så är var det samma visa som tidigare. Avsugning, ett bra skjut med en redig salut i gummit denna gång som gjorde henne nöjd över väl utfört arbete.

Utseende: 7/10
Personlighet: 8/10
Service: 9/10

Klockan var nu strax innan 00:00, ratio på män kontra kvinnor var nu uppskattningsvis 2:1 & kön med nyanlända män sträckte sig ut till parkeringen. Definitivt dags att kasta in handduken för min del och bege sig till hotellet.

Summering: turistfälla, mekanisk rullande band—känsla, baren ogästvänlig för icke-rökare. Nåväl, en "måste"—upplevelse i Berlin avklarad, antar jag.
Senast redigerad av NysvenskenAbdullah 2026-05-03 kl. 07:46.
Citera
2026-05-16, 17:26
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah

Brud 1 (minns ej namnet):
En såkallad "shark", trots varningar från Flashback så tog lilleman över. Hon hängde vid ingången hela kvällen. Tror hon sade att hon var 24 år. Typ 1.65cm. Turkiska med riktigt fet röv. Trevlig & gick att skämta med. Sög bra & gick bra att knulla stenhårt, men ganska mekaniskt & tråkigt knull generellt.

Utseende: 5/10
Personlighet: 7/10
Service: 5/10

Kan hon ha hetat "Nicki"? Hon brukar gå runt runt och alltid jaga kunder. Med "riktigt fet röv" är det hon jag tänker på. Brukar ha någon liten topp på sig.
Citera
2026-07-01, 02:00
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Kan hon ha hetat "Nicki"? Hon brukar gå runt runt och alltid jaga kunder. Med "riktigt fet röv" är det hon jag tänker på. Brukar ha någon liten topp på sig.

Det kan nog ha varit hon, ja.
Citera
2026-07-15, 07:23
Medlem
Någon som varit där i dagarna eller ska dit?
Citera
2026-07-16, 09:17
Medlem
En annan är här nu. Gårdagen var katastrof.
Får se om jag återvänder idag
Citera
2026-07-16, 23:14
Medlem
SveaBaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolkille1902
En annan är här nu. Gårdagen var katastrof.
Får se om jag återvänder idag

På vilket sätt var det katastrof?
Citera
2026-07-17, 19:13
Medlem
Hemkommen efter en tur till Berlin.
Blev två dagar på Artemis varav den första i stort sätt enbart gick åt till att försöka finna någon form av lugn och kontroll över situationen som rådde. Dag 1 anlände jag runt 14 tiden med 2 timmars sömn i bagaget,redan där en hemsk aspekt till mitt äventyr.
Hur som helst så är jag komplett nybörjare inom detta och har aldrig någonsin gjort något liknande och var oerhört och åter oerhört nervös. Jag försökte agera efter alla råd från detta forum gällande beteende och agerande etc. Efter en tid där inne så fick jag kontakt med ett par andra gäster med blandad upplevelse. En som var väldig påstridig och verkade agera shark åt sharksen och var på mig hela tiden att jag borde gå med henne,henne,eller varför inte henne,kom igen nu då,vad är det med dig? Väldigt konstigt beteende utav denna kille som var runt min egna ålder dvs mellan 20-30. Till slut lämnade han mig ifred. Jag ville ta dethär i min egna takt.
Träffade även 2 israeler varav den ene visade sig vara homosexuell. Också anmärkningsvärt imo. Vi umgicks i vilket fall en del.
När det kommer till tjejerna så hade jag mycket svårt att hantera situationen och finna någon kontroll och lugn över huvudtaget. Jag reagerar öven starkt på beteendet hos en stor grupp av dessa tjejer,som verkade vara i två olika grupper varav den ena gruppen (ca 85%) bestod av sönderopererade,påstridiga,vissa rent av elaka sharks.Jag avslöjades minuten jag klev in som den nybörjare jag är och ja det uppmärksammades. Jag har lärt mig hur man ska avvisa dessa på ett vänligt med bestämt vis. Många slutade inte. Det är inte att vara kräsen,men, många av dem skulle jag inte ens vara med gratis. Jag är inte den känsliga typen men det var något obehagligt när dessa individer rör vid en när de tror att de ska förföra en.
Nu till det mest anmärkningsvärda. Jag förstår att man inte BÖR spendera en dag där som gäst utan att gå med en tjej överhuvudtaget. Men jag behövde min tid att vänja mig och bli bekväm. Men detta verkade bli ett irritationsmoment hos tjejerna. Särskillt denna 85%:s gruppen med fula sharks. Jag förstår att det pratades om mig efter alla nekanden jag utfärdat. Ska sägas att utav alla försök,så var EN kvinna attraktiv. Där och då nekades även hon,utav olika orsaker. Och återigen jag är inte den mest kräsna.
Jag verkade iallafall bli det svarta fåret,och denna grupp tjejer gjorde sig roliga över mig och pratade om mig på ett sätt så jag gärna skulle märka av det och det gjorde nog inte särskilt mycket för dem ifall jag blev obekväm. De satt även och fiffla med sina mobiler och översatte alla möjliga ord på svenska och satt och stojja och ropade. Allmänt dålig stil kan jag känna mot någon som inte på något sätt varit otrevlig utan bara försöker ta sig fram i sin takt och ändå avsatte tid för att avböja på ett vänligt sätt,oavsett hur jävliga de såg ut och betedde sig,för att försöka vara lite ödmjuk. Detta beteende fanns som sagt hos en klar majoritet av tjejerna som grupp och jag kände mig lite utsatt. Dåligt. Ska tilläggas att på plats fanns även denna 10%:s grupp med fina,även väldigt upptagna tjejer med mer alldagligt beteende och som inte deltog i denna mobbning.
Det är inte så att jag tar illa vid mig rent känslomässigt,såklart. Men i situationen och omständigheterna,så var det extremt oskickligt och dåligt av dessa kan jag tycka.
Återvände iallafall dagen efter och blev kompis med en till gäst. Trevligt. Vi bytte kontaktuppgifter.
Tjejer verkade vara precis samma som dag 1 förutom några nytillkomna,så väl jag kunde minnas.
Beteende hos denna otrevliga grupp tjejer bestod även idag. Även avstyranden av alla sharks. Blev till slut ett rum med denna fina som jag pratade med dagen innan. Var skönt att få det överstökat,mest så kände jag nog. Hon var snäll,men lite sträng uppe på rummet men tog ändå väl hand om mig.

Besöken blev inte som jag hade tänkt mig,dels för att jag aldrig blev riktigt bekväm i situationen vilket jag tror krävs för att få till bra konversationer och relationer och därav bra upplevelser. Men,som jag har läst,så verkar det som jag åker hem med samma känsla som många andra förstagångsbesökare.
Citera
2026-07-17, 22:39
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Blev två dagar på Artemis varav den första i stort sätt enbart gick åt till att försöka finna någon form av lugn och kontroll över situationen som rådde. Dag 1 anlände jag runt 14 tiden med 2 timmars sömn i bagaget,redan där en hemsk aspekt till mitt äventyr.
Hur som helst så är jag komplett nybörjare inom detta och har aldrig någonsin gjort något liknande och var oerhört och åter oerhört nervös. Jag försökte agera efter alla råd från detta forum gällande beteende och agerande etc. Efter en tid där inne så fick jag kontakt med ett par andra gäster med blandad upplevelse. En som var väldig påstridig och verkade agera shark åt sharksen och var på mig hela tiden att jag borde gå med henne,henne,eller varför inte henne,kom igen nu då,vad är det med dig? Väldigt konstigt beteende utav denna kille som var runt min egna ålder dvs mellan 20-30. Till slut lämnade han mig ifred. Jag ville ta dethär i min egna takt.
Träffade även 2 israeler varav den ene visade sig vara homosexuell. Också anmärkningsvärt imo. Vi umgicks i vilket fall en del.
När det kommer till tjejerna så hade jag mycket svårt att hantera situationen och finna någon kontroll och lugn över huvudtaget. Jag reagerar öven starkt på beteendet hos en stor grupp av dessa tjejer,som verkade vara i två olika grupper varav den ena gruppen (ca 85%) bestod av sönderopererade,påstridiga,vissa rent av elaka sharks.Jag avslöjades minuten jag klev in som den nybörjare jag är och ja det uppmärksammades. Jag har lärt mig hur man ska avvisa dessa på ett vänligt med bestämt vis. Många slutade inte. Det är inte att vara kräsen,men, många av dem skulle jag inte ens vara med gratis. Jag är inte den känsliga typen men det var något obehagligt när dessa individer rör vid en när de tror att de ska förföra en.
Nu till det mest anmärkningsvärda. Jag förstår att man inte BÖR spendera en dag där som gäst utan att gå med en tjej överhuvudtaget. Men jag behövde min tid att vänja mig och bli bekväm. Men detta verkade bli ett irritationsmoment hos tjejerna. Särskillt denna 85%:s gruppen med fula sharks. Jag förstår att det pratades om mig efter alla nekanden jag utfärdat. Ska sägas att utav alla försök,så var EN kvinna attraktiv. Där och då nekades även hon,utav olika orsaker. Och återigen jag är inte den mest kräsna.
Jag verkade iallafall bli det svarta fåret,och denna grupp tjejer gjorde sig roliga över mig och pratade om mig på ett sätt så jag gärna skulle märka av det och det gjorde nog inte särskilt mycket för dem ifall jag blev obekväm. De satt även och fiffla med sina mobiler och översatte alla möjliga ord på svenska och satt och stojja och ropade. Allmänt dålig stil kan jag känna mot någon som inte på något sätt varit otrevlig utan bara försöker ta sig fram i sin takt och ändå avsatte tid för att avböja på ett vänligt sätt,oavsett hur jävliga de såg ut och betedde sig,för att försöka vara lite ödmjuk. Detta beteende fanns som sagt hos en klar majoritet av tjejerna som grupp och jag kände mig lite utsatt. Dåligt. Ska tilläggas att på plats fanns även denna 10%:s grupp med fina,även väldigt upptagna tjejer med mer alldagligt beteende och som inte deltog i denna mobbning.
Det är inte så att jag tar illa vid mig rent känslomässigt,såklart. Men i situationen och omständigheterna,så var det extremt oskickligt och dåligt av dessa kan jag tycka.
Återvände iallafall dagen efter och blev kompis med en till gäst. Trevligt. Vi bytte kontaktuppgifter.
Tjejer verkade vara precis samma som dag 1 förutom några nytillkomna,så väl jag kunde minnas.
Beteende hos denna otrevliga grupp tjejer bestod även idag. Även avstyranden av alla sharks. Blev till slut ett rum med denna fina som jag pratade med dagen innan. Var skönt att få det överstökat,mest så kände jag nog. Hon var snäll,men lite sträng uppe på rummet men tog ändå väl hand om mig.

Besöken blev inte som jag hade tänkt mig,dels för att jag aldrig blev riktigt bekväm i situationen vilket jag tror krävs för att få till bra konversationer och relationer och därav bra upplevelser. Men,som jag har läst,så verkar det som jag åker hem med samma känsla som många andra förstagångsbesökare.

Det verkar som att du har lite problem med dig själv.

Har varit där 50+ gånger och inte upplevt vad du beskriver.

Självklart kan det vara lite överrumplande första gången men det är bara att blenda in.

Klarar man inte det så kan det bli problem.
Citera
2026-07-17, 22:50
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:

Låter helt klart som en tråkig upplevelse. När du säger att du är helt grön och inte har någon som helst erfarenhet av det här så menar du sexköp generellt? Förstår att du var nervös om du inte ens har satt foten på en strippklubb förut.

Hur mycket tror du att bristen på sömn spelade in på din nervositet?
Citera
2026-07-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Det verkar som att du har lite problem med dig själv.

Har varit där 50+ gånger och inte upplevt vad du beskriver.

Självklart kan det vara lite överrumplande första gången men det är bara att blenda in.

Klarar man inte det så kan det bli problem.

Skulle inte påstå att jag har problem. Kallas ovan. Eller vill du förklara hur du menar?
Gissar även att dina 50+ besök utspelat sig under en lång period,förmodligen flera år. Och atmosfären lär väl ändras och vissa ”gäng” tjejer som kanske är där vissa dagar har en allmänt dålig stil.
Senast redigerad av Coolkille1902 2026-07-17 kl. 23:07.
Citera
2026-07-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truchosthlm
Låter helt klart som en tråkig upplevelse. När du säger att du är helt grön och inte har någon som helst erfarenhet av det här så menar du sexköp generellt? Förstår att du var nervös om du inte ens har satt foten på en strippklubb förut.

Hur mycket tror du att bristen på sömn spelade in på din nervositet?

Jag har haft förhållande och varit med flertalet tjejer (utanför denna värld) ,så ja jag menar sexköp.
Jag var varit på strippklubb.

Det finns en chans att dagen hade sett annorlunda ut ifall jag kommit dit som jag hade tänkt mig,utvilad och laddad.

För mig är det rimligt att man trots som väl berest inom sex och tjejer blir lite pojkig och nervös i en situation som detta.
Citera
2026-07-17, 23:22
Medlem
DiktorMitHodens avatar
Citat:

Hur som helst så är jag komplett nybörjare inom detta och har aldrig någonsin gjort något liknande och var oerhört och åter oerhört nervös.
Jag försökte agera efter alla råd från detta forum gällande beteende och agerande etc.

Jag börjar med att beklaga att det blev en så tråkig premiär för dig!

Känner också igen din nervositet, hade samma problem nu när jag skulle återuppta denna hobby (mina besök på Laufhaus i Kiel för ca 15 år sedan är överspelade).
Tack och lov började jag på en klinik i Danmark, vilket gjorde att den mesta nervositeten hade försvunnit när jag gjorde min första ”riktiga” resa.

Råd i all ära, man kan absolut läsa råd, och förstå dem rent intellektuellt.
Men när det kommer till kritan är det, för dem flesta, svårt att styra över sina känslor med hjälp av sunt förnuft och ren viljekraft.

Jag hoppas verkligen inte att denna resan avskräcker dig!
Det är precis som med allt annat; man kan inte förvänta sig att man ska vara expert från dag 1. Oavsett hur mycket man läst om det.
Precis som att lära sig köra bil, teori i all ära, men du behöver övningsköra, göra risktvåan och ibland kugga uppkörningen innan du, efter tag, känner att ”det här är ju en baggis”.

Jag läste någonstans här inne när de mer erfarna medlemmarna diskuterade vart nybörjare skulle starta sin nya hobby, någon skrev att NRW är billigt med få sharks och man kan dfr learn by doing utan att det kostar skjortan.
En annan skrev liknande: ”eller så stöps man i eld och hoppar i det djupa vattnet i antingen Artemis eller Sharks, så lär man sig den hårda vägen”.
Det ligger kanske sanning i bägge fallen.

Själv valde jag den enklaste vägen; Zürich.
Knappt några sharks, sjukt hög nivå på tjejerna som också kontrolleras hårdare av management.
Dyrare som du kanske vet. Så det blev lite pay to play. Men jag är tacksam för att jag valde Globe & Swiss som första klubbar för att sedan med mer erfarenhet åka ner till NRW.
Artemis & Sharks kommer senare i min resa tänker jag 😁

Nu skriver jag inte för att jag menar på att jag är så sjukt erfaren och med alla svar i fickan, utan för att jag var i dina skor för ett par månader sedan.
Hoppas detta hjälper dig, eller någon annan, någorlunda i alla fall.

Allt gott!
//DMH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in