2015-10-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1111
ska under den kommande perioden åka ner igen,,,, och vill nog för fösta gången testa 2 brudar tillsammans,,, vet inte hur det går till...??...går man till en tjej som får hämta sin kompis eller går man till ett par på en gång???....nå jag det blir i alla fall ingen lesbisk show för min del...jag hoppas över förrätten och kör direkt..
Första gången jag var med 2 brudar var på Sharks. Det var med en tjej som jag spenderat många timmar med och så en kompis till henne. Gick utmärkt för att jag kände Adina sedan innan.
Andra gången var jag i rummet med Patricia som jag brukar vara med på Sharks. Frågade henne om en väninna så när vi sedan kom ner så pekade hon ut dem och gav mig ett litet tips på vem jag skulle välja. Blev helt fantastiskt.

Så prata om det med någon du har klickat med i rummet är mitt tips. Eller åk till Sharks
Citera
2015-10-08, 00:03
Medlem
Hermann666s avatar
Att majoriteten av männen på Artemis skulle vara nordbor har jag då aldrig märkt. Visst har jag träffat en del svenskar där men även amerikaner och japaner och väldigt många italienare men även en hel del tyskar. Det är möjligt att det är annorlunda på helgerna. Jag har mest varit där på vardagar och ganska tidigt på dagen och tidig kväll.

Jag håller helt med Arnold om att ställen som Livingroom är helt outstanding om man vill ha GFE men stället är för litet på vintern och det ligger långt utanför Düsseldorf så jag vet inte om det är ett så bra nybörjarställe för svenska killar som bara vill dra ner till Tyskland för att testa FKK-konceptet. Det kräver lite mer planering och research så det är väl snarare steg 2 i FKK-karriären när när man väl har testat Artemis.

Så med ditt resonemang Arnold, är du färdig med Artemis eller kommer du att åka dit igen och i så fall varför?
Citera
2015-10-08, 12:37
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Att majoriteten av männen på Artemis skulle vara nordbor har jag då aldrig märkt. Visst har jag träffat en del svenskar där men även amerikaner och japaner och väldigt många italienare men även en hel del tyskar. Det är möjligt att det är annorlunda på helgerna. Jag har mest varit där på vardagar och ganska tidigt på dagen och tidig kväll.

Jag håller helt med Arnold om att ställen som Livingroom är helt outstanding om man vill ha GFE men stället är för litet på vintern och det ligger långt utanför Düsseldorf så jag vet inte om det är ett så bra nybörjarställe för svenska killar som bara vill dra ner till Tyskland för att testa FKK-konceptet. Det kräver lite mer planering och research så det är väl snarare steg 2 i FKK-karriären när när man väl har testat Artemis.

Så med ditt resonemang Arnold, är du färdig med Artemis eller kommer du att åka dit igen och i så fall varför?

Jo, jag håller med om att LR inte är något nybörjarställe, utan snarare steg 2 eller 3. Och som jag skrivit tidigare så är nog Artemis ett bra ställe för nybörjare. Berlin är ju dessutom lättillgängligt och har utmärkt kollektivtrafik.

Nej, nordbor är inte i majoritet på Artemis, men turisterna är det. I alla fall de gånger jag varit där. Artemis skulle må bra av lite konkurrens av fler närliggande FKK-klubbar. Då skulle man tvinga upp service- och matnivån på denna klubb.

Min nästa resa går till Düsseldorf om 1,5 vecka. Och då blir det antingen 2 dagar på LR eller 1 dag på LR och 1 dag på Dolce Vita. Sedan blir det inga resor till LR förrän i mars/april. Precis som du skriver är LR inte bra på vintern, dels p.g.a. litet utrymme och rökiga lokaler (svårt att vara utomhus).

Jag är nog färdig med Artemis. Billigt jämfört med Sverige men relativt dyrt jämfört med alternativen i Tyskland. Men om jag råkar vara 3-4 dagar i Berlin så går jag nog till Artemis 1 dag, eftersom jag trots allt gillar FKK-konceptet. De 2-3 andra dagarna satsar jag nog på de attraktiva och prisvärda lägenhetsbordellerna (absolut toppservice) eller någon mixad bar/sexklubb som det finns gott om i Berlin.

Minns själv första gången jag var på FKK. Och det var på Palace av alla klubbar. Det bästa jag dittills upplevt (himmelriket), trots alla påstridiga brudar. Men jag lärde mig snabbt att det fanns bättre alternativ.
Senast redigerad av Arnold15 2015-10-08 kl. 12:46.
Citera
2015-10-12, 11:31
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Artemis igår. Linkade därifrån med pitten i gasbinda.

Får skriva en ordentlig recension när jag kommer hem.
Men jag kan väl säga att jag var grymt impad av hur mycket fina tjejer det fanns. Och framförallt av hur många naturliga tjejer det var. Inte alls så stor andel med silicon. 20-25%?
Fanns tom en hel del av min typ, med lite större tuttar!

Sitter just nu i valet o kvalet inför dag 2. Har flyg hem ikväll och inget att göra....
Men min lilla kompis är väldigt sliten.

Sätter mig på S-Bahn så får vi se om jag går av vid Westkreuz. Lär vara en FB-broder där idag!

Wish me luck!
Citera
2015-10-13, 00:26
Medlem
Artemis söndag.

Anländer vid 12.30-13 och stället verkar lugnt. Damen i kassan kör sitt tal för den "nyanlända"
Börjar med en dusch och byter om till den "fina" badrocken. Mitt ex saknade öglorna och var nog lite mer sliten än standard, så jag går ut till damen och frågar om jag kan få en annan. Beviljas och jag får en splitter ny vinröd, lyx!

Hade ätit hotellfrukost innan så jag är inte hungrig, utan tänker vänta till typ 14 innan jag äter min andra frukost/lunch. Uppskattar ca 20 tjejer i loungen och jag har anammat tipset om dörren längst in i omklädningen och smyger in bakifrån. Kändes helrätt!
Sätter mig i en soffa i ett par minuter innan jag släntrar igenom loungen på väg att utforska stället. Blir stoppad av en tjej som ber mig sätta mig hos henne. Presenterar sig som Wioletta från Rumänien. Mörkt hår, ganska lång med rätt stora naturliga bröst som jag tycker ser väldigt trevliga ut! Men jag lyckas slita mig och tar en tur runt på egen hand först.

Sätter mig nere, men där är dött. Alla tjejer är uppe i loungen och röker.

Stöter ihop med en Masia? från Ryssland. Hon ger mig dåliga vibbar, nobbar henne och hon ser rätt sur ut.

Wioletta kändes lite typ shark, men jag ser ingen annan som intresserar mig så jag går tillbaka till henne och säger att vi ska gå upp till ett rum.

Sagt och gjort. Vi avtalar en 30 minuters session och jag avnjuter hennes fina tuttar medan hon suger kuk. Nice! Min vän är ganska sliten redan innan helgen så jag hade starka farhågor om att inte kunna prestera särskilt bra. Ståndet är inte ett problem, han är hård konstant, typ. Räcker med att en hyfsat snygg tjej kliver innanför dörren på jobbet för att jag ska bli hård. Att komma är däremot en annan femma.
Hon hoppar upp och rider en stund efter suget, men klagar på att hon är trött efter typ 3 min. Blir en massa ställningsbyten med korta intervall, vilket är väldigt störande.
Wioletta är snygg, sexig och har som sagt fina tuttar. Men efter att ha pumpat på henne i 15-20 min inser jag att detta inte kommer bli mer än så här.
Vi bryter och går ner till safen.

Wioletta, Rumänien 28 år. 60 EUR

Utseende: 7
Betyg: 5
Återbesök: Nej

Blir nu en sen frukost/lunch innan serveringen stänger kl 15. Äggröra av sämsta sort, vidbränd 5 timmar gammal bacon. Brödet och påläggen är ok.

Nästan direkt ser jag en väldigt söt tjej som precis kommit. Slank med små naturliga bröst. Långt blont hår i en hästsvans ned över ryggen. Nice ass!
Hon ser att jag kollar in henne och är inte sen att reagera. Hon heter Jessie och kommer från Moldavien. Vi pratar en stund och hon känns väldigt trevlig och verkar genuint intresserad av att snacka lite också, inte bara pang på.

Upp på rummet med Jessie!
Hon har en otroligt fin kropp med sammetslen hud som man bara skulle kunna smeka i timmar! Kelar ganska länge och bygger liksom upp förväntningen en del innan hon långsamt går ner och börjar suga sakta och försiktigt på kuken. Härligt att bearbeta hennes söta fina rumpa och små fina bröst när hon suger. Övergår till en ridtur och hon gnäller inte om att hon blir trött som Wioletta gjorde. Kastar runt henne och kör doggy en stund och sen missionären.
Tyckte hon var en beundransvärd ryttarinna så jag ber henne försöka avsluta mig och det gör hon! Underbart!!!
Jessie har heller inte bråttom efter sexet utan vi ligger kvar en stund och pratar. Jävligt fin tjej!
Ner till boxen, dricksar 10. Puss på kinden och hej hej!

Jessie, Moldavien 24 år. 60+10 EUR

Utseende: 9
Betyg: 9
Återbesök: Ja

Nu blir det en stunds vila känner jag. Kaffe och lite dricka. (ingen alkohol) Vilar nere vid poolen. Mer folk nu senare på em. Ca 40-50 tjejer uppskattningsvis. Men ingen direkt trängsel.
Älskar stället och kände mig hemtam med FKK-konceptet ganska snabbt. Har absolut inga problem med att bara vara och slappa lite emellan. Blir lite kompis med en kille från Taiwan som jobbat i Europa senaste 8 åren. Mest i UK. Nu blev han skickad till Berlin i 3 mån, stackars sate!
Vi pratar länge och ses lite hit o dit under em och kvällen. Han var väldigt påläst om ekonomi och politik och även väldigt insatt om Sverige. Givande och trevligt.

Middag. Precis som beskrivits här så är det i bästa fall skolmat. Men jag är inte så kräsen så det mesta duger. Nån gryta med kyckling/ris och sen tysk Hackensackse/Swansee, whatever. Ganska smaklöst men mättande. Persikorna från konservburken som var efterrätt smakade i alla fall som dom skulle!

Klockan börjar närma sig 19 och jag ska strax iväg tänkte jag. Ska bara hitta en liten söt sak till innan jag går. Dessert nr 2.

Jag gillar stora bröst och de ska vara natural. Nu ser jag flera tjejer som uppfyller mina önskemål. En av dem är väldigt petite, kort smal och superliten rumpa, smala ben, men riktiga härliga loose hangtits med stretchmarks. Mmmmm schlurp! Jag är väl inte ensam om att gilla såna?

Hon heter Esthrie och säger sig vara heltysk. Jag anar lite latino i henne och frågar om hon har påbrå därifrån. Hon blir sur när jag kommenterar det och jag får dåliga vibbar. Men jag kan inte låta bli. Hon är väldigt söt och ser extremt ung ut i ansiktet.

Vi går upp på rummet. Sug och lite rida. Trött. Byta ställning hela tiden. Njuter ändå av hennes härliga tuttar som är de mjukaste jag nånsin kännt på! Men hon stressar mig och jag känner att jag inte kan komma. Frågar om tiden och hon säger att det är 7 min kvar. Känns som vi varit där typ 10 min.
Hade ingen klocka så skyll mig själv liksom! Men men...
Jag vill komma en gång till, så jag säger till henne att jag vill spruta på hennes bröst och i ansiktet och att hon får sina 50 extra. Då skiner hon upp säger att det är ingen stress. Skönt!
Kände att jag ändå ville spruta ner henne för att hon är en sån liten jävla bitch!

Och så blir det, MBHS. Mellan Bröna Hak Sprut. Fast jag lyckas få ett par droppar i ansiktet också. Ha ha. Nice!

Esthrie, Tyskland 20 år. 60+50 EUR

Utseende: 8
Betyg: 6

Summering dag 1. Sjukt impad av kvalitén på tjejerna. Ingen var oattraktiv och då menar jag ingen. (Skulle vara hon med ballongerna och ankläpparna då iofs, ni vet vem! Brrrr )
Faciliteterna är i god klass, inte topp, men 10 år sliter ju lite. Maten kunde vara bättre, men men.
Jag kände mig inte ett dugg sleazy där, utan allt går väldigt bra till. Trivdes som fisken i vattnet.
Man får se en hel del skrumpna frankfurters i duschen när Hermann, Wolfgang mfl 60-70+ är där, men det får man ta. I guess...

Inträde 80 + 240 till tjejerna. Tot 320 EUR vilket det absolut var värt!

Övertygad om att tex Arnold har helt rätt när han säger att andra klubbar är betydligt bättre och billigare, men lättilgängligheten gjorde valet lätt för mig.

Förväntningarna var låga pga min skadade soldat, så med de förutsättningarna är jag sjukt nöjd!

Nu sitter jag hemma efter dag 2 och det var inte allt för många timmar sedan jag drog ut kuken ur den senaste tjejen på Artemis, men recensionen får fortsätta en annan dag, må väl mongers!
Senast redigerad av IaveAfstrCARthenU 2015-10-13 kl. 00:48.
Citera
2015-10-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Artemis söndag.

Anländer vid 12.30-13 och stället verkar lugnt. Damen i kassan kör sitt tal för den "nyanlända"
Börjar med en dusch och byter om till den "fina" badrocken. Mitt ex saknade öglorna och var nog lite mer sliten än standard, så jag går ut till damen och frågar om jag kan få en annan. Beviljas och jag får en splitter ny vinröd, lyx!

Hade ätit hotellfrukost innan så jag är inte hungrig, utan tänker vänta till typ 14 innan jag äter min andra frukost/lunch. Uppskattar ca 20 tjejer i loungen och jag har anammat tipset om dörren längst in i omklädningen och smyger in bakifrån. Kändes helrätt!
Sätter mig i en soffa i ett par minuter innan jag släntrar igenom loungen på väg att utforska stället. Blir stoppad av en tjej som ber mig sätta mig hos henne. Presenterar sig som Wioletta från Rumänien. Mörkt hår, ganska lång med rätt stora naturliga bröst som jag tycker ser väldigt trevliga ut! Men jag lyckas slita mig och tar en tur runt på egen hand först.

Sätter mig nere, men där är dött. Alla tjejer är uppe i loungen och röker.

Stöter ihop med en Masia? från Ryssland. Hon ger mig dåliga vibbar, nobbar henne och hon ser rätt sur ut.

Wioletta kändes lite typ shark, men jag ser ingen annan som intresserar mig så jag går tillbaka till henne och säger att vi ska gå upp till ett rum.

Sagt och gjort. Vi avtalar en 30 minuters session och jag avnjuter hennes fina tuttar medan hon suger kuk. Nice! Min vän är ganska sliten redan innan helgen så jag hade starka farhågor om att inte kunna prestera särskilt bra. Ståndet är inte ett problem, han är hård konstant, typ. Räcker med att en hyfsat snygg tjej kliver innanför dörren på jobbet för att jag ska bli hård. Att komma är däremot en annan femma.
Hon hoppar upp och rider en stund efter suget, men klagar på att hon är trött efter typ 3 min. Blir en massa ställningsbyten med korta intervall, vilket är väldigt störande.
Wioletta är snygg, sexig och har som sagt fina tuttar. Men efter att ha pumpat på henne i 15-20 min inser jag att detta inte kommer bli mer än så här.
Vi bryter och går ner till safen.

Wioletta, Rumänien 28 år. 60 EUR

Utseende: 7
Betyg: 5

Blir nu en sen frukost/lunch innan serveringen stänger kl 15. Äggröra av sämsta sort, vidbränd 5 timmar gammal bacon. Brödet och påläggen är ok.

Nästan direkt ser jag en väldigt söt tjej som precis kommit. Slank med små naturliga bröst. Långt blont hår i en hästsvans ned över ryggen. Nice ass!
Hon ser att jag kollar in henne och är inte sen att reagera. Hon heter Jessie och kommer från Moldavien. Vi pratar en stund och hon känns väldigt trevlig och verkar genuint intresserad av att snacka lite också, inte bara pang på.

Upp på rummet med Jessie!
Hon har en otroligt fin kropp med sammetslen hud som man bara skulle kunna smeka i timmar! Kelar ganska länge och bygger liksom upp förväntningen en del innan hon långsamt går ner och börjar suga sakta och försiktigt på kuken. Härligt att bearbeta hennes söta fina rumpa och små fina bröst när hon suger. Övergår till en ridtur och hon gnäller inte om att hon blir trött som Wioletta gjorde. Kastar runt henne och kör doggy en stund och sen missionären.
Tyckte hon var en beundransvärd ryttarinna så jag ber henne försöka avsluta mig och det gör hon! Underbart!!!
Jessie har heller inte bråttom efter sexet utan vi ligger kvar en stund och pratar. Jävligt fin tjej!
Ner till boxen, dricksar 10. Puss på kinden och hej hej!

Jessie, Moldavien 24 år. 60+10 EUR

Betyg: 9
Återbesök: Ja

Nu blir det en stunds vila känner jag. Kaffe och lite dricka. (ingen alkohol) Vilar nere vid poolen. Mer folk nu senare på em. Ca 40-50 tjejer uppskattningsvis. Men ingen direkt trängsel.
Älskar stället och kände mig hemtam med FKK-konceptet ganska snabbt. Har absolut inga problem med att bara vara och slappa lite emellan. Blir lite kompis med en kille från Taiwan som jobbat i Europa senaste 8 åren. Mest i UK. Nu blev han skickad till Berlin i 3 mån, stackars sate!
Vi pratar länge och ses lite hit o dit under em och kvällen. Han var väldigt påläst om ekonomi och politik och även väldigt insatt om Sverige. Givande och trevligt.

Middag. Precis som beskrivits här så är det i bästa fall skolmat. Men jag är inte så kräsen så det mesta duger. Nån gryta med kyckling/ris och sen tysk Hackensackse/Swansee, whatever. Ganska smaklöst men mättande. Persikorna från konservburken som var efterrätt smakade i alla fall som dom skulle!

Klockan börjar närma sig 19 och jag ska strax iväg tänkte jag. Ska bara hitta en liten söt sak till innan jag går. Dessert nr 2.

Jag gillar stora bröst och de ska vara natural. Nu ser jag flera tjejer som uppfyller mina önskemål. En av dem är väldigt petite, kort smal och superliten rumpa, smala ben, men riktiga härliga loose hangtits med stretchmarks. Mmmmm schlurp! Jag är väl inte ensam om att gilla såna?

Hon heter Esthrie och säger sig vara heltysk. Jag anar lite latino i henne och frågar om hon har påbrå därifrån. Hon blir sur när jag kommenterar det och jag får dåliga vibbar. Men jag kan inte låta bli. Hon är väldigt söt och ser extremt ung ut i ansiktet.

Vi går upp på rummet. Sug och lite rida. Trött. Byta ställning hela tiden. Njuter ändå av hennes härliga tuttar som är de mjukaste jag nånsin kännt på! Men hon stressar mig och jag känner att jag inte kan komma. Frågar om tiden och hon säger att det är 7 min kvar. Känns som vi varit där typ 10 min.
Hade ingen klocka så skyll mig själv liksom! Men men...
Jag vill komma en gång till, så jag säger till henne att jag vill spruta på hennes bröst och i ansiktet och att hon får sina 50 extra. Då skiner hon upp säger att det är ingen stress. Skönt!
Kände att jag ändå ville spruta ner henne för att hon är en sån liten jävla bitch!

Och så blir det, MBHS. Mellan Bröna Hak Sprut. Fast jag lyckas få ett par droppar i ansiktet också. Ha ha. Nice!

Esthrie, Tyskland 20 år. 60+50 EUR

Betyg: 6

Summering dag 1. Sjukt impad av kvalitén på tjejerna. Ingen var oattraktiv och då menar jag ingen. (Skulle vara hon med ballongerna och ankläpparna då iofs, ni vet vem! Brrrr )
Faciliteterna är i god klass, inte topp, men 10 år sliter ju lite. Maten kunde vara bättre, men men.
Jag kände mig inte ett dugg sleazy där, utan allt går väldigt bra till. Trivdes som fisken i vattnet.
Man får se en hel del skrumpna frankfurters i duschen när Hermann, Wolfgang mfl 60-70+ är där, men det får man ta. I guess...

Inträde 80 + 240 till tjejerna. Tot 320 EUR vilket det absolut var värt!

Övertygad om att tex Arnold har helt rätt när han säger att andra klubbar är betydligt bättre och billigare, men lättilgängligheten gjorde valet lätt för mig.

Förväntningarna var låga pga min skadade soldat, så med de förutsättningarna är jag sjukt nöjd!

Nu sitter jag hemma efter dag 2 och det var inte allt för många timmar sedan jag drog ut kuken ur den senaste tjejen på Artemis, men recensionen får fortsätta en annan dag, må väl mongers!

Hihi ..."loose hangtits med stretchmarks" din galning
Citera
2015-10-13, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Hihi ..."loose hangtits med stretchmarks" din galning

Vilken tur att smaken är olika?
Citera
2015-10-14, 01:06
Medlem
Artemis måndag.

Kommer dit vid 11.30-12 typ. Ser lugnt ut och detta får snabbt sin förklaring. Loungen är stängd pga renovering. Där inne huserar ett tiotal hantverkare med att byta ut mattan mm mm.
Passage är tillåten in till matsalen men man får då kryssa och snubbla sig fram i bråten. Tyckte även synd om hantverkarna som var tvungna att jobba i en miljö med snygga nakna tjejer.

Tjejerna höll sig i huvudsak på nedre plan och i trappen. De verkade lite irriterade över att inte kunna sitta i loungen och röka. Min stackars slitna lem vaknar dock snabbt till liv nedanför trappen då jag börjar samtala med Kiara och Michelle. Båda är oerhört söta tjejer, dock har bägge silicon. Kiara har dessutom lite för fyllda läppar och en aning för runda och "hårda" bröst.
Michelle faller mig mer i smaken och hon verkar trevlig. När hon berättar att hon är född i Tyskland men mamma kommer från Colombia så avgörs saken för min del. Just Colombia har haft en speciell lockelse på mig, kan inte riktigt förklara varför, men det känns både exotiskt och farligt.

Vi går upp och avtalar 30 min. Hon suger på mig kondom som jag ber om. Allt skydd idag kan va en bra idé! Skönt och jag masserar hennes bröst och underbara rumpa. Siliconbrösten var dock precis lika tråkiga som jag befarat, snygga, men tyvärr inga leksaker för mig! Tvungen testa, men, no no!

Hon jobbar på bra och är en kanontjej på alla sätt. Vi kör olika ställningar och jag får styra. Hon frågar då och då om allt är bra och vad jag vill göra. Inga sura miner alls. Men jag lyckas inte få till det.

Hon handjobbar mig en stund, men jag ber henne sluta strax innan tiden är slut. På intet sätt något fel på henne och gillar man söta exotiska dockor så är hon ett bra val.

Michelle, 28 år. Tyskland/Colombia. 60 EUR

Betyg: 8
Återbesök: Nej, men för er andra så troligen JA!

Som i söndags så tar jag en sen frukost/lunch efter första sessionen. Tar mig först igenom hinderbanan i loungen. Äggröra igen, idag spektakulärt bra! Världsklass kanske är att ta i, men Waldorf Astoria hade inte behövt skämmas och jag älskar äggröra, så det blir ganska mycket!
Sitter ute i tältet en stund och beundrar utedelen, om man ändå varit här på sommaren...
Poolen är dock nästan provocerande liten.

Nu sitter jag nere en ganska lång stund och bara relaxar. En ganska intensiv tjej som är pigg och glad uppvaktar mig flera gånger. Hon är söt och så, men hennes kropp tilltalar mig inte alls då hon är en riktig planka.

Är inte på prathumör heller då min smärtande kuk stör mig och tycker nog ärligt talat lite synd om mig själv här i himmelriket. Tror inte jag växlade mer n nåt enstaka ord med nån på hela dagen. Om min FB-broder var där i söndags så hittade vi inte varann. Även om jag inte aktivt försökte.

Tiden går och jag vill ju såklart gärna försöka komma en gång här på Artemis sista dagen. Går upp en sväng och då ser jag en otroligt snygg tjej med riktig "Girl next door feeling"
(Tror någon tidigare här i tråden nämnt henne)
Mariella, smaka bara på namnet och glöm Viking Line färjan en stund... Mariella...
Alltså en mer jordnära och samtidigt söt och mysig tjej går inte att hitta på ett sånt här ställe!

Vi går upp på rummet och detta bara skriker GFE. Hon är så sjukt snygg, söt, mysig och fantastiskt trevlig att jag vill bara packa ner henne i väskan och rymma med en gång! 20 år från Tyskland, helylle Tyska från Hamburg.

Ganska små men ändå perfekta små bröst som fyller handen perfekt. Och hennes hud är så mjuk så mjuk. Sug och knull i olika ställningar och det blir faktiskt lite kyssar också i bara farten. Den enda tjejen som faktiskt gjorde det. Frågade dock ingen annan då det inte betyder något för mig. Kyssar för mig är intimare än sex och faktiskt något som inte tilltalar mig alls med en hora. Men med Mariella var det annorlunda. Inga djupa riktiga kyssar i och för sig, men lite nafsande var det.

Knullar henne så intensivt, men det blir ingen orgasm här heller. Även hon försöker hjälpa till med handen, men icke icke. Funderar en stund på att testa CIM som igår, men det skulle inte funka med den här tjejen. Hora som hon är så skulle jag inte vilja "besudla" henne med detta.

Hon verkar tycka lite synd om mig och pratar tröstande med min slagna hjälte. Ha ha. Ändå ett minne för livet, kommer aldrig glömma denna sanslöst fina varelse.

Mariella, 20 år. Tyskland. 60+10 EUR

Betyg: 10
Återbesök: Ja, helst varje dag livet ut!

Nu är jag på gränsen till uppgiven. Funderar en stund på om det är nån idé. Vilar en timme och inser att jag inte har mycket tid kvar innan flyget. Tar en kaffe och tänker på att alla dessa fejkstön och "oh fuck me baby" "oh yeah baby" Det stör mig rätt mycket faktiskt. Blir så konstlat.
Bestämmer mig för att jag ska prata med en tjej till och säga till henne: "Nu går vi upp, rullar på kådisen, du ställer dig på alla fyra så knullar jag dig och du ska va tyst!"

Går till safen och inventerar kvarvarande cash. Då springer en tjej ut från damernas och ropar efter sin kompis som glömt nåt inne på damernas. Wow, hon va, det vackraste jag sett i hela mitt liv!

Ja, Gabi som hon kallar sig för är den vackraste tjej jag sett. Naturlig och i alla avseenden perfekt. Naturliga C kupor med precis rätt gung utan att hänga speciellt. Schlurp!

Jag går fram och snackar med henne och förklarar vad jag vill. Hon har inga problem med detta såklart. Ber henne också om att hon ska behålla klackarna på och stå upp. Vill ha rätt höjd!

Blir precis som jag önskar och jag trycker på henne bakifrån och kan se henne i spegeln när hennes bröst gungar härligt! En otrolig syn!!!
Kör på en stund men blir lite trött, ber henne rida och jag suger på tuttarna när hon jobbar på.
Men va fan. Kan inte komma!
Nu är det fan dags för sista rycket. Säger att jag vill ge henne 50 extra för att spruta i hennes ansikte och hon accepterar. Alltså hon är så otroligt vacker och så sanslöst bra sminkad. Tänder ordentligt på att sagga ner hennes söta ansikte och jag runkar mig själv med höger medan min vänstra hand växelvis bearbetar hennes bröst och rumpan.
Nu går det!!! Hela dagens uppladdning på en gång! Fy fan i HE vilken sats hon fick alltså! Håller kuken i höjd med hennes mun när det kommer och hennes ena öga och vänstra kind blir helt nedkletade med min sperma.

Kollapsar i sängen och hon tar typ en halv rulle papper och börjar torka sig, hann droppa ner en del på bröstet när hon reste sig också. En syn man aldrig glömmer!

Nere vid värdeboxarna får hon sina väl förtjänta pengar. Puss på kinden. Innan hon ens hunnit låsa in sina pengar kommer en Italienare fram och vill ha med henne. Hon blir tvungen att tacka nej. "Sorry, I must shower now" Ha ha, killen skulle bara veta vad hon hade i ansiktet för 5 min sedan tänker jag lite ondskefullt.

Gabi, Ungern. 20 år. 60+50 EUR

Utseende: 10
Betyg: 10
Återbesök: JA!

Hade tur som fick den bästa till sist. Mariella var på sitt sätt kanske bättre, mer GFE. Men valet faller nog ändå på Gabi som helgens nr 1.

Inträde 80 + 240 till tjejerna. Tot 320 EUR denna dag också.

Nu är klockan 17.30 och blir "tyvärr" tvungen att skippa maten innan jag drar. Lämnar Artemis otroligt nöjd. Kom på mig själv med att nästan börja fnissa lyckligt för mig själv på S-bahn på väg till flygplatsen. Dryga 40 bast och lycklig som en 11 årig tjej som fått en ny rosa cykel, eller en ponny kanske?

640 EUR för att knulla med 6 fina tjejer, endast 3 utlösningar. Blir ca 1000kr per knull eller 2000kr per orgasm, men man är ju inte 25 längre. Utöver det så har jag njutit av att titta på 60-70 nakna tjejer under helgen, vilket inte är fy skam! Förvånansvärt lite tjat om upsell.

Besöket på Artemis gav mersmak och jag kommer definitivt tillbaka men vill såklart även testa andra klubbar. Jag kommer se livet på ett annat sätt from nu!

Man måste ha varit där för att förstå!
Senast redigerad av IaveAfstrCARthenU 2015-10-14 kl. 01:24.
Citera
2015-10-14, 14:14
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
640 EUR för att knulla med 6 fina tjejer, endast 3 utlösningar. Blir ca 1000kr per knull eller 2000kr per orgasm, men man är ju inte 25 längre. Utöver det så har jag njutit av att titta på 60-70 nakna tjejer under helgen, vilket inte är fy skam! Förvånansvärt lite tjat om upsell.

Besöket på Artemis gav mersmak och jag kommer definitivt tillbaka men vill såklart även testa andra klubbar. Jag kommer se livet på ett annat sätt from nu!

Man måste ha varit där för att förstå!

Välkommen till Klubben!
Inte så farlig kostnad för att vara första gångerna, jämfört med vad man kan spendera om man är oförsiktig. Men den där Michelle har jag träffat på. Hon var en up-seller.

Du valde bra dagar för förstagångsbesökare: söndag och måndag. Då är det lugnare och inte så stressigt.

Med tanke på hur din soldat kände sig kan jag rekommendera att du bokar en resa på 3 dagar nästa gång. Full fart dag 1 och 3. Dag 2 tar du en vilodag.

Svenska män har ingen aning om vad de kan uppleva i Tyskland.
Som sagt var: "man måste ha varit där för att förstå".
Senast redigerad av Arnold15 2015-10-14 kl. 14:37.
Citera
2015-10-14, 18:02
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Välkommen till Klubben!
Inte så farlig kostnad för att vara första gångerna, jämfört med vad man kan spendera om man är oförsiktig. Men den där Michelle har jag träffat på. Hon var en up-seller.

Du valde bra dagar för förstagångsbesökare: söndag och måndag. Då är det lugnare och inte så stressigt.

Med tanke på hur din soldat kände sig kan jag rekommendera att du bokar en resa på 3 dagar nästa gång. Full fart dag 1 och 3. Dag 2 tar du en vilodag.

Svenska män har ingen aning om vad de kan uppleva i Tyskland.
Som sagt var: "man måste ha varit där för att förstå".

Jag citerar Horace Engdal: "Tyskland är som Sverige fast för vuxna" eller så kan man uttrycka det som att Artemis är ett stort Disneyland för män.

Jag skulle ha svårt att ta en vilodag. Jag skulle bara tänka på var jag skulle vilja vara i stället. Jag har flera gånger besökt klubbar eller bokat eskorter tre dagar i rad och det brukar funka fint för mig.
Citera
2015-10-14, 20:15
Medlem
ormbitens avatar
Tack! "IaveAfstrCARthenU".
Mycket trevlig läsning.

Ja man måste ha varit där...

Jag försökte få med mig en kompis ner på Artemis tioårsjubileum men kompisen avböjde med orden: Nej fyfan för att knulla gamla äckliga kärringar.

Jag försökte förklara för honom hur "kärringarna" på Artemis ser ut. Men han tackade nej med motiveringen att han skulle på finlandskryssning veckan efter.

Jag har nu efteråt visat honom den här tråden, men nu vägrar han svara på frågan om han hittade någon 47 åring med ost mellan benen på båten... Ha ha ha.
Citera
2015-10-14, 21:37
Medlem
Tack själv! Du är en av de sanna inspiratörerna i denna tråd till att skriva bra recensioner!

Jo, kärringar va?

Som 40+ har man alltså legat med 6 tjejer på två dagar med en snittålder på 23.

Nu när jag som nybliven singel borde vara sugen på att gå ut och ragga så tänker jag mer än någonsin:

Nej, aldrig mer!

Varför lägga tusenlappar på krogkväll, med högst osäker utgång tillsammans med bortskämda kräsna svenska tjejer!?

Om man räknar lite krasst på kostnaden per ligg i krogsvängen här hemma så är jag ganska säker på att den blir högre. Och det tar massa tid och energi som jag inte orkar lägga ner. Som lök på laxen brukar ONS sällan bli nåt vidare.

Angående Michelle så föreslog hon tillsammans med Kiara 3-kant när jag stötte ihop med dem. Man jag var tydlig i att bara visa intresse för Michelle och sen kom inga fler frågor om extra.
Jag tror jag var rätt tydlig generellt med alla tjejer och kanske det var därför jag inte råkade ut för så mycket tjat om upsell.
De två 50 extra jag betalade och den lilla dricks jag gav var helt på mitt eget initiativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in