Artemis måndag.
Kommer dit vid 11.30-12 typ. Ser lugnt ut och detta får snabbt sin förklaring. Loungen är stängd pga renovering. Där inne huserar ett tiotal hantverkare med att byta ut mattan mm mm.
Passage är tillåten in till matsalen men man får då kryssa och snubbla sig fram i bråten. Tyckte även synd om hantverkarna som var tvungna att jobba i en miljö med snygga nakna tjejer.
Tjejerna höll sig i huvudsak på nedre plan och i trappen. De verkade lite irriterade över att inte kunna sitta i loungen och röka. Min stackars slitna lem vaknar dock snabbt till liv nedanför trappen då jag börjar samtala med Kiara och Michelle. Båda är oerhört söta tjejer, dock har bägge silicon. Kiara har dessutom lite för fyllda läppar och en aning för runda och "hårda" bröst.
Michelle faller mig mer i smaken och hon verkar trevlig. När hon berättar att hon är född i Tyskland men mamma kommer från Colombia så avgörs saken för min del. Just Colombia har haft en speciell lockelse på mig, kan inte riktigt förklara varför, men det känns både exotiskt och farligt.
Vi går upp och avtalar 30 min. Hon suger på mig kondom som jag ber om. Allt skydd idag kan va en bra idé! Skönt och jag masserar hennes bröst och underbara rumpa. Siliconbrösten var dock precis lika tråkiga som jag befarat, snygga, men tyvärr inga leksaker för mig! Tvungen testa, men, no no!
Hon jobbar på bra och är en kanontjej på alla sätt. Vi kör olika ställningar och jag får styra. Hon frågar då och då om allt är bra och vad jag vill göra. Inga sura miner alls. Men jag lyckas inte få till det.
Hon handjobbar mig en stund, men jag ber henne sluta strax innan tiden är slut. På intet sätt något fel på henne och gillar man söta exotiska dockor så är hon ett bra val.
Michelle, 28 år. Tyskland/Colombia. 60 EUR
Utseende: 8
Betyg: 8
Återbesök: Nej, men för er andra så troligen JA!
Som i söndags så tar jag en sen frukost/lunch efter första sessionen. Tar mig först igenom hinderbanan i loungen. Äggröra igen, idag spektakulärt bra! Världsklass kanske är att ta i, men Waldorf Astoria hade inte behövt skämmas och jag älskar äggröra, så det blir ganska mycket!
Sitter ute i tältet en stund och beundrar utedelen, om man ändå varit här på sommaren...
Poolen är dock nästan provocerande liten.
Nu sitter jag nere en ganska lång stund och bara relaxar. En ganska intensiv tjej som är pigg och glad uppvaktar mig flera gånger. Hon är söt och så, men hennes kropp tilltalar mig inte alls då hon är en riktig planka.
Är inte på prathumör heller då min smärtande kuk stör mig och tycker nog ärligt talat lite synd om mig själv här i himmelriket. Tror inte jag växlade mer n nåt enstaka ord med nån på hela dagen. Om min FB-broder var där i söndags så hittade vi inte varann. Även om jag inte aktivt försökte.
Tiden går och jag vill ju såklart gärna försöka komma en gång här på Artemis sista dagen. Går upp en sväng och då ser jag en otroligt snygg tjej med riktig "Girl next door feeling"
(Tror någon tidigare här i tråden nämnt henne)
Mariella, smaka bara på namnet och glöm Viking Line färjan en stund...
Mariella...
Alltså en mer jordnära och samtidigt söt och mysig tjej går inte att hitta på ett sånt här ställe!
Vi går upp på rummet och detta bara skriker GFE. Hon är så sjukt snygg, söt, mysig och fantastiskt trevlig att jag vill bara packa ner henne i väskan och rymma med en gång! 20 år från Tyskland, helylle Tyska från Hamburg.
Ganska små men ändå perfekta små bröst som fyller handen perfekt. Och hennes hud är så mjuk så mjuk. Sug och knull i olika ställningar och det blir faktiskt lite kyssar också i bara farten. Den enda tjejen som faktiskt gjorde det. Frågade dock ingen annan då det inte betyder något för mig. Kyssar för mig är intimare än sex och faktiskt något som inte tilltalar mig alls med en hora. Men med Mariella var det annorlunda. Inga djupa riktiga kyssar i och för sig, men lite nafsande var det.
Knullar henne så intensivt, men det blir ingen orgasm här heller. Även hon försöker hjälpa till med handen, men icke icke. Funderar en stund på att testa CIM som igår, men det skulle inte funka med den här tjejen. Hora som hon är så skulle jag inte vilja "besudla" henne med detta.
Hon verkar tycka lite synd om mig och pratar tröstande med min slagna hjälte. Ha ha. Ändå ett minne för livet, kommer aldrig glömma denna sanslöst fina varelse.
Mariella, 20 år. Tyskland. 60+10 EUR
Utseende: 9
Betyg: 10
Återbesök: Ja, helst varje dag livet ut!
Nu är jag på gränsen till uppgiven. Funderar en stund på om det är nån idé. Vilar en timme och inser att jag inte har mycket tid kvar innan flyget. Tar en kaffe och tänker på att alla dessa fejkstön och "oh fuck me baby" "oh yeah baby" Det stör mig rätt mycket faktiskt. Blir så konstlat.
Bestämmer mig för att jag ska prata med en tjej till och säga till henne: "Nu går vi upp, rullar på kådisen, du ställer dig på alla fyra så knullar jag dig och du ska va tyst!"
Går till safen och inventerar kvarvarande cash. Då springer en tjej ut från damernas och ropar efter sin kompis som glömt nåt inne på damernas. Wow, hon va, det vackraste jag sett i hela mitt liv!
Ja, Gabi som hon kallar sig för är den vackraste tjej jag sett. Naturlig och i alla avseenden perfekt. Naturliga C kupor med precis rätt gung utan att hänga speciellt. Schlurp!
Jag går fram och snackar med henne och förklarar vad jag vill. Hon har inga problem med detta såklart. Ber henne också om att hon ska behålla klackarna på och stå upp. Vill ha rätt höjd!
Blir precis som jag önskar och jag trycker på henne bakifrån och kan se henne i spegeln när hennes bröst gungar härligt! En otrolig syn!!!
Kör på en stund men blir lite trött, ber henne rida och jag suger på tuttarna när hon jobbar på.
Men va fan. Kan inte komma!
Nu är det fan dags för sista rycket. Säger att jag vill ge henne 50 extra för att spruta i hennes ansikte och hon accepterar. Alltså hon är så otroligt vacker och så sanslöst bra sminkad. Tänder ordentligt på att sagga ner hennes söta ansikte och jag runkar mig själv med höger medan min vänstra hand växelvis bearbetar hennes bröst och rumpan.
Nu går det!!! Hela dagens uppladdning på en gång! Fy fan i HE vilken sats hon fick alltså! Håller kuken i höjd med hennes mun när det kommer och hennes ena öga och vänstra kind blir helt nedkletade med min sperma.
Kollapsar i sängen och hon tar typ en halv rulle papper och börjar torka sig, hann droppa ner en del på bröstet när hon reste sig också. En syn man aldrig glömmer!
Nere vid värdeboxarna får hon sina väl förtjänta pengar. Puss på kinden. Innan hon ens hunnit låsa in sina pengar kommer en Italienare fram och vill ha med henne. Hon blir tvungen att tacka nej. "Sorry, I must shower now" Ha ha, killen skulle bara veta vad hon hade i ansiktet för 5 min sedan tänker jag lite ondskefullt.
Gabi, Ungern. 20 år. 60+50 EUR
Utseende: 10
Betyg: 10
Återbesök: JA!
Hade tur som fick den bästa till sist. Mariella var på sitt sätt kanske bättre, mer GFE. Men valet faller nog ändå på Gabi som helgens nr 1.
Inträde 80 + 240 till tjejerna. Tot 320 EUR denna dag också.
Nu är klockan 17.30 och blir "tyvärr" tvungen att skippa maten innan jag drar. Lämnar Artemis otroligt nöjd. Kom på mig själv med att nästan börja fnissa lyckligt för mig själv på S-bahn på väg till flygplatsen. Dryga 40 bast och lycklig som en 11 årig tjej som fått en ny rosa cykel, eller en ponny kanske?
640 EUR för att knulla med 6 fina tjejer, endast 3 utlösningar. Blir ca 1000kr per knull eller 2000kr per orgasm, men man är ju inte 25 längre. Utöver det så har jag njutit av att titta på 60-70 nakna tjejer under helgen, vilket inte är fy skam! Förvånansvärt lite tjat om upsell.
Besöket på Artemis gav mersmak och jag kommer definitivt tillbaka men vill såklart även testa andra klubbar. Jag kommer se livet på ett annat sätt from nu!
Man måste ha varit där för att förstå!