2026-05-02, 18:14
Medlem
Flashback är inte rätt ställe att posta detta på LOL rasisterna dras som flugor till skit hit.

Men ja det är skrämmande utveckling. Hela mitt liv var Sverige ett land där vi tänkte på detta med mänskliga rättigheter, jämställdhet och acceptans av mångfald. Men nu har diverse trolls och andra hatiska krafter hjärntvättat ytterst många till att sprida förakt mot alla som inte passar in i en viss mall. Man blir mörkrädd när man tänker vart detta ska sluta om vi inte vänder utvecklingen.
Citera
2026-05-02, 18:15
Avslutad
Men är det inte lustigt vilket bredd spektrum det finns att oroa må illa av saker, eller intresse att lägga sin tid. Här finns det alltså en massa människor som ödslar tid, eller känner sig aggressiva för att ett par söker bostad. OCH , så till detta en massa människor som mår illa av att en tidning skriver om detta och naturligtvis tar detta som intäkt att det är för att motarbeta SD. Med så aggressiva medborgare är det inte lustigt att en del inte vågar gå ut på gator och torg.
Citera
2026-05-02, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troligtvisfel
Men är det inte lustigt vilket bredd spektrum det finns att oroa må illa av saker, eller intresse att lägga sin tid. Här finns det alltså en massa människor som ödslar tid, eller känner sig aggressiva för att ett par söker bostad. OCH , så till detta en massa människor som mår illa av att en tidning skriver om detta och naturligtvis tar detta som intäkt att det är för att motarbeta SD. Med så aggressiva medborgare är det inte lustigt att en del inte vågar gå ut på gator och torg.
Sådana människor är inte riktigt friska. Sorgligt är det också. Gör Sverige till ett mindre tryggt land samtidigt som man sitter och tror i sina vanföreställningar att det är "vänster" som förstör Sverige. Förneka och skylla ifrån over and over again är normen. Att inse bristerna och mogna verkar inte vara ett alternativ, man kallar hellre allt och alla kommunister istället.
Citera
2026-05-02, 18:20
Medlem
Jag ska skriva som det är.

En ful (och fattig?) afrikan är sambo med en snygg vit kvinna. Det sticker i ögonen på de flesta. Man förstår att han vill ha tiopoängaren men vad fan ser hon hos fulingen? Hon gillar dem nasty efter att hon i flera år har åkt runt i knullkarusellen? Ni vet hur porrskadade trappar upp sitt porrtittande - samma sak gäller inte sällan erfarna knullerskor. De trappar upp. Kanske finns en annan förklaring men min är nog vanligast.
Citera
2026-05-02, 18:22
Medlem
norther1s avatar
Vilken tur att de tar till media och tar avstånd från allt detta rasistiska hat. Vi vet ju att denna metodik har en historik av att fungera mycket väl. /s. Tycker fan synd om killen, älskar säkert sin tjej men måste ju verkligen inse vilken jävla batixhäxa hon framstår som.
Citera
2026-05-02, 18:23
Medlem
SysterMorbids avatar
Herregud. Jaja gå ut i Aftonhoran och gråt.. vem bryr sig. Världen är fucked up. Lev med det.
Citera
2026-05-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Herregud. Jaja gå ut i Aftonhoran och gråt.. vem bryr sig. Världen är fucked up. Lev med det.
Nej. Vettiga människor kämpar för förändring. Hade vi bara accepterat orättvisor så skulle Sverige aldrig utvecklats utan vi hade varit ett uland.

Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE

En ful (och fattig?) afrikan är sambo med en snygg vit kvinna. Det sticker i ögonen på de flesta. Man förstår att han vill ha tiopoängaren men vad fan ser hon hos fulingen? Hon gillar dem nasty efter att hon i flera år har åkt runt i knullkarusellen? Ni vet hur porrskadade trappar upp sitt porrtittande - samma sak gäller inte sällan erfarna knullerskor. De trappar upp. Kanske finns en annan förklaring men min är nog vanligast.
Alltså du saknar all form av självinsikt, herregud människa.
Vad du anser är snyggt innebär inte att andra kommer tycka det och vice versa. Utseende är subjektivt. Den du anser är snygg är inte attraktiv i andras ögon t.ex.
Citera
2026-05-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?

Oj, vad jag skäms över Sverige när jag läser den här artikeln. Det är så pinsamt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Stackars kille.
Tänk om alla puckade män som är bittra över att dom inte själva lyckats få sig en flickvän tänkte efter lite innan dom kommenterade.
Citera
2026-05-02, 18:39
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Oj, vad jag skäms över Sverige när jag läser den här artikeln. Det är så pinsamt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Stackars kille.
Tänk om alla puckade män som är bittra över att dom inte själva lyckats få sig en flickvän tänkte efter lite innan dom kommenterade.

Du läste också att 95% av de rasistiska kommentarerna var från andra invandrare också va? Typ araber, inte vita svenskar. Så skäms över rätt klientel.

Men klart han inte ska behöva utstå det om han är en hyvens grabb. Det jag reagerar mest på är att det står att paret är 19 & 21. Om han genuint inte är äldre än så har han haft otur i genlotteriet för han ser ut att vara minst 35.
Citera
2026-05-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE

Pinsam är du.
Båda två ser ut som helt vanliga ungdomar. Ingen är speciellt snygg och ingen är speciellt ful. Vilket jag bara skriver för att det är totalt oviktigt hur någon ser ut.

Två ungdomar med lyster i hyn som vill starta ett liv ihop och så kommer såna som du och trackar ner bara för att du är anonym. Pinsamt.
Citera
2026-05-02, 18:42
Medlem
De kan få rätt snygga barn. Mulatter tenderar att vara väldigt vackra, killar som tjejer.
Citera
2026-05-02, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Pinsam är du.
Båda två ser ut som helt vanliga ungdomar. Ingen är speciellt snygg och ingen är speciellt ful. Vilket jag bara skriver för att det är totalt oviktigt hur någon ser ut.

Två ungdomar med lyster i hyn som vill starta ett liv ihop och så kommer såna som du och trackar ner bara för att du är anonym. Pinsamt.
Du är en lögnare. Finns inte en jävel som inte ser att han är ful och hon är snygg. Snart kommer du väl påstå att Jay Z inte är ful utan är lika snygg som Beyonce.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in