2026-05-02, 02:36
Medlem
cerns avatar
Snubben pratar som om det är första gången han loggat in på internet i hela sitt liv!

Bara gå in i en vanlig svensk Facebookgrupp och posta ett vanligt inlägg så är det garanterat idioter som spyr och skrattar.

Det är vad man gör i Sverige.. Samma gubbar som kör Sosse-rage. Allt är sossarnas fel åh spyr spyr spyr bla bla bla.. samma jävla galla haha
Citera
2026-05-02, 04:52
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Jag tycker personligen det är rasförräderi av blonda blåögda kvinnor att para sig med niggers
Citera
2026-05-02, 05:03
Medlem
mlon.eusks avatar
Det kan ta flera år att få bort lukten ut väggarna.

(FB) Varför luktar svarta så konstigt? (varför doftar invandrare, samlingstråd)
Citera
2026-05-02, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Jag tycker personligen det är rasförräderi av blonda blåögda kvinnor att para sig med niggers
Tycker det är bra att vi får in lite nya gener så denna incestpool kan dö nångång?
Citera
2026-05-02, 05:09
Medlem
mlon.eusks avatar
Kanske många som läst Centerpartiets gamla partiprogram:
Citat:
IV. Som en nationell uppgift framstår den svenska folkstammens bevarande mot inblandning av mindervärdiga utländska raselement samt motverkandet av invandring till Sverige av icke önskvärda främlingar.
Folkmaterialets bevarande och stärkande är en livsfråga för vår nationella utveckling.
Ett energiskt arbete måste bedrivas för folkhälsans höjande och vårt folk skyddas mot degenererande inflytelser.
https://snd.se/sv/vivill/party/c/p/1933
Citera
2026-05-02, 05:52
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?

Och hur vet du att det inte var svartskallar med i dom som skrev?
Citera
2026-05-02, 06:28
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?

Hahaha så det är okej att generalisera?
Isf borde du ju förstå rasisterna.

Ont; Han ser verkligen inte ut som 19, 29 kanske.
Citera
2026-05-02, 06:35
Medlem
chainmails avatar
Ej att förglömma att nu fick den präktigt hjärntvättade unga svenskan (och blivande batikhäxan) visa upp sig...
Citera
2026-05-02, 06:50
Medlem
halaltarzans avatar
Vem hade inte velat ha en sån där söt tjej i bingen, så det är väl bara en naturlig reaktion att leta fel från snubbar som är avundsjuka?
Citera
2026-05-02, 07:06
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Såg inlägget och 95% utav rasisterna var andra invandrare.

Vem hade kunnat ana?
Vart kan jag se detta inlägg?
Citera
2026-05-02, 07:13
Medlem
Är det så att "deras" lgh som ligger ute till försäljning är en andrahandslägenhet? Är det möjligtvis även så att den vita fantastiska kvinnan som aktivt valt att ta del i att utrota den svenska folkstammen jobbar och negern är en bidragsparasit? Annars kanske paret borde göra det som förväntas av ursprungsbefolkningens ungdomar, nämligen att köpa sig en lägenhet?
Citera
2026-05-02, 07:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Vart kan jag se detta inlägg?

Nu vet jag inte. Minns inte vad gruppen heter, det bara random dök upp på facebook. Sorry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in