Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Om det kommit fram att 40% av befolkningen var hemlösa, hade du då vinklat det till att majoriteten har bostad?
Uppgifterna i TS ligger förresten helt i linje med vad s k "incels" hävdat i flera års tid.
Topp 20% av männen ligger med topp 80% av kvinnorna.
40% av männen (topp 20-60%) har sex med botten 20% av kvinnorna.
Övriga 40% av männen (botten 40%) har inget sex alls.
Bostad
behöver man ha, slitsamt att inte ha ett hem. Sex är inte nödvändigt, man klarar sig utmärkt utan det. 100% behöver bostad. Över 60% har lyxen att få sex. Så ser jag på det hela.
Nej, det gör den inte. Den dementerar ju 80/20 regeln, som incels är hjärntvättade med. 80/20 regeln säger ju att topp 20% har sex med
alla kvinnor. Och 80% får i princip inte sex. Alls. 80% Är incels, helt enkelt.
Undersökningen visar att 60% av de mellan 18-29
inte är incels. De har sex.