Citat:
Ursprungligen postat av
JqsClouseau
Alla skall alltså TVINGAS in i förhållanden? Är du frikyrklig?
Vill du hjälpa de 40% unga män som är utan sex, så är det enda vägen att gå! Är de 60% män som kan få sex, upptagna I monogama förhållanden, så blir det lättare för dessa 40% unga män att hitta varsin kvinna bland de 40% kvinnor som är utan man.
Men du kan ju välja också att det får fortsätta som det är nu. Att
60% av män mellan 18-29 har sex. Med närmre 100% av kvinnorna mellan 18-29. Och 40% av männen mellan 18-29 står utan sex.
Du kan liksom inte både ha kakan och äta upp den, samtidigt! Utan du får välja vad som är jobbigast: att 40% män är utan sex. Eller att 60% män "tvingas" in i monogram förhållanden.