2026-04-30, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roundwego
Fuskades det i örådet? Timestamp: 41:28

Citera
2026-04-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld

Citera
2026-04-30, 12:55
Medlem
Citat:

Intressant
Citera
2026-04-30, 15:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Citera
2026-04-30, 15:09
Medlem
Karppas avatar
Amadeus imitering av Lasse var klockren. Enda gången jag skrattat åt någon under säsongen.
Hoppas Lasse går långt, utan honom blir programmet mindre sevärt.
Citera
2026-04-30, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Amadeus imitering av Lasse var klockren. Enda gången jag skrattat åt någon under säsongen.
Hoppas Lasse går långt, utan honom blir programmet mindre sevärt.

Han har börjat framstå som lite gnällig faktiskt i vissa moment, lite för mycket respect your elders attityd men i det stora hela är han hur rolig som helst.
Citera
2026-04-30, 19:49
Medlem
Varför kunde inte den själviska kärringen offrat sig till Gränslandet när hon ändå var tvungen att åka hem?
Citera
2026-04-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Han har börjat framstå som lite gnällig faktiskt i vissa moment, lite för mycket respect your elders attityd men i det stora hela är han hur rolig som helst.

Lasse påminner mig om fd förbundskapten Janne Andersson. En gnällig surgubbe som inte är mottaglig för någon annans åsikter. Helt utan självinsikt.
Citera
2026-04-30, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Lasse påminner mig om fd förbundskapten Janne Andersson. En gnällig surgubbe som inte är mottaglig för någon annans åsikter. Helt utan självinsikt.

Det är något i vattnet i Halmstad.
Citera
2026-04-30, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Varför kunde inte den själviska kärringen offrat sig till Gränslandet när hon ändå var tvungen att åka hem?

Ja det var inte schyst spelat från hennes sida. Ungefär som en medarbetare som vet att kicken är runt hörnet och vill göra absolut mest skada för teamet innan det formella avskedet, sådana brukar normalt inte komma långt i livet, men hon närmar sig ändå pensionsålder....
Citera
2026-05-01, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Ja det var inte schyst spelat från hennes sida. Ungefär som en medarbetare som vet att kicken är runt hörnet och vill göra absolut mest skada för teamet innan det formella avskedet, sådana brukar normalt inte komma långt i livet, men hon närmar sig ändå pensionsålder....

"jag vill lämna när JAG är redo att lämna"

Vilken jävla lagspelare. Det var så viktigt att gå runt handikappad några dagar till bara för hennes egen själviska skull.

Hade hon tagit med sig Sonja till Gränslandet eller försökt tävla så att hennes lag hade någon att rösta ut så kunde hon gjort någon sorts nytta i alla fall, men inte ens det klarade hon av.

Fattar inte vad hon gjorde där ens för hon klarade ju knappt att resa sig upp rent fysiskt i tävlingar även i början när hon var frisk.
Citera
2026-05-01, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormicropenis
Någon som vet vad Carro gjort på magen?

Hon har väl fött ett barn eller två. Alla har tjejer har inte modell/porrskådis-kropp :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in