Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpollon
Nej jag skiter i din ursäkt då det är som du själv skrev nyss ganska meningslöst om inte ursäkten innebär något och du gör samma sak igen utan förstå vad du bad om ursäkt för första gången ens.
Det är din egna ord.
Sedan du har ingen skyldighet förklara dig eller be om ursäkt, men följa forumets regler har alla skyldighet göra om man vill medverka här då, gäller både dig och mig, ursäkta om jag är övertydlig men det verkar ju behövas här då det händer gång på gång
Det är upp till dej. Det känns som att du är hyfsat upprörd över hur trådens regler följs.
Jag skrev första inlägget i kväll. Har inte läst allt i tråden utan bara sporadiskt någon gång i veckan. Jag missade helt reglerna, och hade inte i åtanke att ens leta eller kolla efter dessa.
Ej heller att behöva väga mina ord på guldvåg på Flashback.
Ett tips kan ju vara om man är väldigt känslig att endast läsa här på exempelvis torsdagskväll och Söndagskväll för att inte riskera att få veta sådant som man själv kan anse vara spoilers.
Om du har utsett dej till trådpolis kan det ju bli jobbigt över tid, vilket jag i så fall kan ha förståelse för.
Att reglerna finns gäller ju såklart alla. Vissa missar det, andra håller det strikt och några kommer att skita i reglerna.
Så ser nog livet ut på ett forum.