Citat:
Ursprungligen postat av
Ruskette
Jag tyckte att bägge damerna var rätt dåliga förhandlare, då bägge påstod för sina lag att de kunde tänka sig Gränslandet men väl på förhandlingen hade bägge kommit på andra tankar. Jag tror att Melina hade tjänat på att hamna på "gränsis" för att vila ut sig. Nu får hon väl inte stå över fler tävlingar?
Sen tycker jag att det var rätt nedrigt att välja bort Halil som vann hela tävlingen, med en otrolig prestation.
Melina måste "ha tappat det totalt" som säger till Sonja: Då tar du immuniteten och ger till Carro
Självklart skulle Melina:
1. Inte yppat något alls om immuniteten och tagit den själv till kommande Öråd för den gällde ju bara i 1 vecka och att om hon under förhandlingen kunde ha sagt till Sonja "Jag ger den till Carro - själv!" VARFÖR - lämnade hon immuniteten till Sonja ens??? Såååå korkat
2. Tagit immuniteten under förhandlingen OCH faktiskt GETT den till Carro SJÄLV när hon kom tillbaka till Lag Syd. Det hade varit en "bra gest" iaf till Carro + Lag Syd. DET hade iaf sett bättre ut för henne nu när hon till syverne och sist fegade ur och inte ville till Gränslandet iaf!
FULT gjort av BÅDE Melina och Sonja. Som BÅDA lovade varandra att ge immuniteten till - CARRO 🙄