2026-04-29, 18:13
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morris1

Han åkte hem när Anna anlände till Gränslandet.
Citera
2026-04-29, 18:59
Medlem
fonders avatar
Jag kollar igen på avsnittet då Melina återvänder från förhandlingen och hon säger så här "Jag tänkte att vi tar en från dem så vi har någon att rösta ut på Örådet.". Trodde hon på fullaste allvar att laget skulle offra Halil efter att de sett hans otroliga insats för att skydda någon med enorma knäskador?! Nej, den kvinnan verkar inte förstå sig på enkel matematik.
Citera
2026-04-29, 19:02
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Någonstans gillar man väl att det är en blandad kompott av deltagare också.
Tyvärr rimmar det inte helt bra med hur tävlingen och framförallt finalen är upplagd.

Men det hade också varit tråkigt om alla bara är unga topp-atleter.

Hon glider väl med som någon form av bra för tittarna pga att det provocerar och engagerar.

Jag kan förstå din poäng, dock inte så pass att deltagarna t.o.m. ska ha allvarliga knäskador. Om tävlingarna inte utgjorde hälften av programmet så visst, men nu är det ju som det är och med knäskador har man ingenting där att göra.
Citera
2026-04-29, 19:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Kolla hållningen och håret ögonen och bakdelen så är det där en piss i missisipi, dem passar tom med henne

Vad har hänt med Carros mage? Helt skrynklig.
Citera
2026-04-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag kollar igen på avsnittet då Melina återvänder från förhandlingen och hon säger så här "Jag tänkte att vi tar en från dem så vi har någon att rösta ut på Örådet.". Trodde hon på fullaste allvar att laget skulle offra Halil efter att de sett hans otroliga insats för att skydda någon med enorma knäskador?! Nej, den kvinnan verkar inte förstå sig på enkel matematik.

Så fruktansvärt blåst och dum är hon ! Hur kan hon bara fått vara kvar när hon knappt tävlat p.g.a knäet. Hon har ju inte tillfört laget någonting. Sedan går hon emot laget vid förhandlingen och gör bort sig fullständigt. Hon tycker det är konstigt att dom andra är sura jisses vilken jäkla idiot hon är !
Citera
2026-04-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag kan förstå din poäng, dock inte så pass att deltagarna t.o.m. ska ha allvarliga knäskador. Om tävlingarna inte utgjorde hälften av programmet så visst, men nu är det ju som det är och med knäskador har man ingenting där att göra.

Fast hon ådrog sig knäskadan under en tävling. Det kunde ju ingen förutspå.
Citera
2026-04-29, 21:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Fast hon ådrog sig knäskadan under en tävling. Det kunde ju ingen förutspå.

Nja, redan innan hade hon en knäskada i grunden. På första tävlingen kunde hon ju inte komma upp och då berättade hon om sina dåliga knän.
Citera
2026-04-29, 22:20
Medlem
Gv1875s avatar
Att Caroline har skrynklig mage är nog för att hon varit gravid.
Citera
2026-04-29, 23:06
Medlem
Jag läser tråden och ser att fittan Jonas kommer undan all kritik. Han är riktigt slug och gör hela tiden så lite som möjligt och gör på så sätt så han får så mycket som möjligt. Han fick beröm för att ha kommit på idén att Halil fick springa ensam, men om han hade burit halva vikterna så hade de tagit Syd mycket fortare. Istället står han på läktaren som en fitta och hejar på och sedan äter enorma mängder spagetti och köttfärssås. Jävla fitta.
Citera
2026-04-29, 23:28
Medlem
frozens avatar
Äh… Jonas är bra, lite väl tillbakadragen kanske men ställer samtidigt inte till med skit utan är bra i tävlingar.
Citera
2026-04-29, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Jag läser tråden och ser att fittan Jonas kommer undan all kritik. Han är riktigt slug och gör hela tiden så lite som möjligt och gör på så sätt så han får så mycket som möjligt. Han fick beröm för att ha kommit på idén att Halil fick springa ensam, men om han hade burit halva vikterna så hade de tagit Syd mycket fortare. Istället står han på läktaren som en fitta och hejar på och sedan äter enorma mängder spagetti och köttfärssås. Jävla fitta.

Har också väldigt svårt för hans utstuderade spelstil, hoppas han inte vinner.
Citera
2026-04-30, 00:57
Avstängd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in