2026-04-28, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Jo men det är ganska pinsamt när han ska visa alla hur besviken han är han inte får åka på förhandling, han gör precis som han gjorde sist som ett barn simmar han iväg själv liksom va? Förstår4 han inte de andra skiter i det?

Sedan sitta och lipa i synken är inte likt värdsmästaren som är starkast i hela robinsson enligt sig själv heller.

Han kanske inte skulle sagt han var dykexpert och kunde hålla andan hur länge som helst för att sedan åka ut först, hade han inte gjort det så hade han nog fått åka på förhandling.

Det jag ska ge honom är han har en hel del rätt i det han säger, och en sämre förhandlare än hon Sonya är svårt vara, det är förbluffande hur mycket folk är villiga förlora för rädda sitt eget skinn i förhandlingarna alltså, har det hänt någongång ingen gett sig och de bägge åkt till gränslandet?.

Melina blåste sonja med hon var villig åka dit om hon inte fick som hon ville, men blir samtidigt blåst på sonja gert halal immuniteten, melina kommer inte överleva länge till vartfall.

Ja hans största tabbar är att prata om att han är bra på något innan en tävling. Jag har sett allt för många program där folk blivit straffade av det.

Men jag har full förståelse för att han ballar ur nr han är nära vissa i det laget. Han är även inte den första som visat symptom av deras närvaro.
Citera
2026-04-28, 21:37
Medlem
Citat:
Ja hade du utbildning för det med då? knappast va, din info om dig själv var verkligen meningsfull info tack för den

Därför jag inledde med "meningslös info"
Citera
2026-04-28, 23:47
Medlem
Sen kommer nästa hatobjekt, jättebebisen Amadeus.
I stort sett lika patetisk som Iki, fast på lite annat sätt.
Tror sig vara en stor tävlingsmänniska men presterar i stort sett aldrig.
Lägg till att han rent allmän är patetisk så blir det 1-1 mellan honom och Iki.
Ett stort barn.
Citera
2026-04-29, 00:10
Medlem
Då är veckans tv4 play PLUS-avsnitt avklarade!

En hel del har skett och snart är det sammanslagning! Spännande!
Lägger spoiler-tag för säkerhets skull, kanske har inte avsnittet med Robinson-tävling sänts än?

Citera
2026-04-29, 00:45
Medlem
fonders avatar
Carolines mage är jätteskrynklig, någon som vet hur många barn hon fött?
Citera
2026-04-29, 00:54
Medlem
fonders avatar
Melina börjar bli riktigt jobbig, hur tror hon att hon kan vinna säsongen med de där knäna egentligen? Hade hon valt att gå till Gränslandet från förhandlingen så hade hon åtminstone vunnit i den sociala biten och fått de övrigas förtroende vid en eventuell framtida sammanslagning.

Själv har jag skadade knän och en skadad arm, därför skulle jag aldrig ha deltagit i ett program som "Robinson" från allra början. Så, jag förstår inte alls vad det är som hon kämpar för då hon aldrig kan bli vinnaren av säsongen.
Citera
2026-04-29, 01:01
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Melina börjar bli riktigt jobbig, hur tror hon att hon kan vinna säsongen med de där knäna egentligen? Hade hon valt att gå till Gränslandet från förhandlingen så hade hon åtminstone vunnit i den sociala biten och fått de övrigas förtroende vid en eventuell framtida sammanslagning.

Själv har jag skadade knän och en skadad arm, därför skulle jag aldrig ha deltagit i ett program som "Robinson" från allra början. Så, jag förstår inte alls vad det är som hon kämpar för då hon aldrig kan bli vinnaren av säsongen.
Jag tror inte hon tror att hon kan vinna längre. Nu får hon inte stå över fler tävlingar och är desperat. I Gränslandet hade hon kunnat vila ett litet tag men även där hade hon till slut torskat i nån tävling. Hon griper efter halmstrån.

Varför hon sökte, och blev antagen, är en gåta.
Citera
2026-04-29, 01:04
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Jag tror inte hon tror att hon kan vinna längre. Nu får hon inte stå över fler tävlingar och är desperat. I Gränslandet hade hon kunnat vila ett litet tag men även där hade hon till slut torskat i nån tävling. Hon griper efter halmstrån.

Varför hon sökte, och blev antagen, är en gåta.

Ja, hela hennes deltagande och fortsättning är verkligen en gåta.
Citera
2026-04-29, 01:15
Medlem
Är Carl-Oscars mamma stolt över hur det gick för sonen?
Citera
2026-04-29, 07:44
Medlem
Citat:
Det spekulerades ju i han var peter haryssons son först, men jag tror snarare han är lasse lundholms son eller i vartfall nära släkt, likheterna är slående
Haha, jo, han är lik båda , mest Harysson. Jobbigt med Amadeus när han har så höga tankar om sig själv, men aldrig levererar. Melina ägda honom.....
Citera
2026-04-29, 08:14
Medlem
SodaFointains avatar
Martin har väl säsongen som spelas in nu på våren. Men han var i nyhetsmorgon häromdagen men var inte ett dugg brun eller har det ej spelats in ännu vår säsongen som sänds i höst?
Citera
2026-04-29, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ja, hela hennes deltagande och fortsättning är verkligen en gåta.

Någonstans gillar man väl att det är en blandad kompott av deltagare också.
Tyvärr rimmar det inte helt bra med hur tävlingen och framförallt finalen är upplagd.

Men det hade också varit tråkigt om alla bara är unga topp-atleter.

Hon glider väl med som någon form av bra för tittarna pga att det provocerar och engagerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in