2026-04-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Om jag inte ska döma dig som dum, så kan du väl presentera något som säger att 100% av kvinnorna skulle "få ligga" regelbundet?
Och det där med "kriminella pundare" säger nog mest något om att du är avundsjuk av någon anledning och troligen tillhör dom 40 procenten?

Det verkar finnas en viss "obalans" i tråden, där folk förutsätter att alla kvinnor får hur mycket sex som helst.
Naturligtvis finns det en betydande andel av kvinnorna (unga eller inte) som inte heller får så mycket kärlek som dom skulle önska sig.

Öh ja alla, eller åtminstone 99% av alla kvinnor mellan 18-29, får precis så mycket kuk de vill ha. Alla unga kvinnor utom de mest mongolida 200 kg-valarna kan gå ner till närmsta krog och greppa tag i första man de ser och dra hem honom. Alla unga kvinnor som är singlar är det för att de väljer det. Det behöver inte jag presentera något bevis för, det är som att bevisa att himlen är blå.
Citera
2026-04-28, 18:39
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
att ligga runt är inte ett sunt kärleksliv.
Det är väl dom där 60% av männen som "ligger runt" i så fall? Om vi nu ska anta att många fler än 60% av kvinnorna får så mycket sex dom vill ha...
Citera
2026-04-28, 18:59
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
"Studier visar att unga kvinnors psykiska hälsa har försämrats, med 56 procent som upplever ängslan, ångest eller oro"

eller du kanske trodde att unga kvinnor idag gick omkring och mådde toppen?
Du missade kopplingen till tjejernas sexliv, för jag antar att du "anser" att det är vad som är orsaken till deras mående?
För sexliv är ju vad tråden ska handla om.
Citera
2026-04-28, 19:02
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Du missade kopplingen till tjejernas sexliv, för jag antar att du "anser" att det är vad som är orsaken till deras mående?
För sexliv är ju vad tråden ska handla om.

jag har inte missat nåt, har redan redogjort i tråden av allt det negativa som kan följa av att ligga runt och det är en omfattande lista.
Citera
2026-04-28, 19:19
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
jag har inte missat nåt, har redan redogjort i tråden av allt det negativa som kan följa av att ligga runt och det är en omfattande lista.
Men du hänvisar till "Studier" utan att varken citera eller bifoga en länk.
Så jag gör bedömningen att det bara är din åsikt och får då gissa mig till att det i "studien" skulle finnas någon koppling till dom stackars flickornas sexliv?
Citera
2026-04-28, 19:22
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Men du hänvisar till "Studier" utan att varken citera eller bifoga en länk.
Så jag gör bedömningen att det bara är din åsikt och får då gissa mig till att det i "studien" skulle finnas någon koppling till dom stackars flickornas sexliv?

vad behöver du för studie för att begripa att om man knullar runt så ökar risken för könssjukdomar, oönskad graviditeter, aborter, svartsjuka, ångest, utnyttjande osv?
Citera
2026-04-28, 19:29
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
vad behöver du för studie för att begripa att om man knullar runt så ökar risken för könssjukdomar, oönskad graviditeter, aborter, svartsjuka, ångest, utnyttjande osv?
Ingen alls. Jag påpekade bara att du refererar till "någon studie" som gissningsvis inte finns, eller i alla fall inte har någon koppling mellan unga kvinnors mentala ohälsa och deras sexliv, vilket du verkar vilja påstå.
Citera
2026-04-28, 19:33
Medlem
Är de den åldersgruppen vi börjar se snedfördelningen av antalet män vs kvinnor.

99% av alla negrer, babbar tjinocker och metizer är väl män.

Så de går väl två män per kvinna. Klart att 40% aldrig får knulla då, och sliddjuren har ett smörgåsbord att välja på.
Citera
2026-04-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Nej vi pratade om inlägget innan det.

Min poäng är att kvinnor kommer undan med att vara lata och passiva.
Citera
2026-04-28, 20:42
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Min poäng är att kvinnor kommer undan med att vara lata och passiva.

Utveckla gärna, på vilket sätt gör vi det?

Du skriver som att du menar alla kvinnor. Eller syftar du kanske på vissa kvinnor du har sett i din närhet som latat sig och utnyttjat andra?

Men generellt så riskerar ju kvinnor sina liv genom att bära på och föda barn, men tvingas samtidigt även att göra männens jobb, dvs att arbeta heltid för att kunna försörja sig själva. Män gör ju bara det sista och inte bägge två som kvinnor gör. Så hur menar du egentligen?
Citera
2026-04-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Utveckla gärna, på vilket sätt gör vi det?

Du skriver som att du menar alla kvinnor. Eller syftar du kanske på vissa kvinnor du har sett i din närhet som latat sig och utnyttjat andra?

Men generellt så riskerar ju kvinnor sina liv genom att bära på och föda barn, men tvingas samtidigt även att göra männens jobb, dvs att arbeta heltid för att kunna försörja sig själva. Män gör ju bara det sista och inte bägge två som kvinnor gör. Så hur menar du egentligen?

Jag avser främst ons men även parbildning. Mannen förväntas vara aktiv och uppvakta. I ett jämställt samhälle 2026 tänker jag att kvinnor kunde ta ett kliv ut ur 50-talet om intresse finnes.
Citera
2026-04-30, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Dom är oskuld

Vill alla snubbar verkligen ligga då? Jag tänker att många kanske letar efter den rätta och inte bryr sig om vad som händer under tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in