2026-04-27, 17:30
Avslutad
Jag är en av dessa 40%.
Det gör mig inget längre. Orkar fan inte ens raka ärslet eller pungen ändå. Är fan ett jävla otacksamt drägel som de förtjänar om de ska suga min kuk asså... Fuck kvinnor. Hoppas jag har aids en dag att ge dom.
Citera
2026-04-27, 17:33
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Passiv, tafatt och initiativlös.

Jag skrev ingenting som skulle kunna kopplas med detta? Vad menar du?
Citera
2026-04-27, 18:17
Medlem
Skulle inte förvåna mig om det är så här heller. Skulle vara kul att veta hur många 25-åriga män idag i Sverige som är oskulder? Jag tror att siffran är skrämmande hög.
Citera
2026-04-27, 19:27
Avstängd
Citat:
Om ett TV/datorspel är mer intressant så kan ju inte tjejerna vara mycket att hänga i granen.

Det är enklare och bekvämare. Han och hans vänner sitter klistrade från tidig ålder och är helt enklet därför inte närvarande i sociala sammanhang.
Citera
2026-04-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Detta samtidigt som unga kvinnor är den mest sexuellt aktiva gruppen.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/XMowbB/onanirapport-2026-svenskarna-sexvanor

"Det har alltid funnits kufar som inte får ligga", brukar man höra från de som vill relativisera situationen. Men 40%?

Är detta hållbart i längden? Vad händer med ett samhälle där så stor del av de unga männen nekas något så fundamentalt som närhet och sex?
Ni får be era föräldrar ragga åt er.
Citera
2026-04-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag skrev ingenting som skulle kunna kopplas med detta? Vad menar du?

Om bara ena parten skall vara aktiv kommer ju den andra parten undan med att vara passiv.
Citera
2026-04-27, 22:08
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Om bara ena parten skall vara aktiv kommer ju den andra parten undan med att vara passiv.

Jag skrev inte att bara den ena parten ska vara aktiv, var har du fått det ifrån?
Citera
2026-04-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag skrev inte att bara den ena parten ska vara aktiv, var har du fått det ifrån?

"Rent filosofiskt så är det feminina den passiva parten medan det maskulina är den aktiva."
Citera
2026-04-27, 22:20
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
"Rent filosofiskt så är det feminina den passiva parten medan det maskulina är den aktiva."

Nej vi pratade om inlägget innan det.
Citera
2026-04-27, 22:23
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Dom vet inte att dom delar på samma män och dom fick minsann kuk av en riktig Chad häromdagen så dom vet sitt värde och ska minsann stadga sig med en Chad också.

Så Chad fortsätter knulla runt medans övriga män blir utan fitta. Och massor av kvinnorna är singel och får emellanåt kuk av en Chad men fattar inte varför ingen man vill binda sig.

Chad vill ju inte binda sig för han får ju fitta ändå.

Alltså grejen är att du antagligen har lite rätt, men du förstör allt med incelspråk..

Men helt enkelt. Lättfotade män ligger med många kvinnor. Även kvinnor han inte tänker ha en relation med. Dessa kvinnor tänker att det är män som honom som de skall ha relationer med.
Det är det inte. De spelar utanför sin liga.
Det är typ det du säger och det kan säkert ligga viss sanning i det.
Det är nog fullt logiskt att man tror sig fått ett bevis på vad man skall ha om man fått bekräftelsen en gång. Även bland män kan det nog vara så.
Snubben på gymnasiet som var ihop med skolans snyggaste tjej men nu ser ut som en heffaklump kanske också siktar fel.
Citera
2026-04-27, 23:07
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Skärmberoende. Män kan inte hantera den digitala friheten så de blir sittandes med porr, spel eller konspirationsteorier, medans tjejer och kvinnor blir mer utåtriktade och odlar istället sociala kontakter och framhåller sig själva. Gäller även äldre, många av mina gubbkompisar är helt avskurna från verkligheten och sitter på nätet all sin lediga tid utan att träffa folk eller skapa några kontakter. Internet är döden för manssläktet.

Och du tycker kvinnor kan hantera den digitala friheten? Går ständigt ute med mobilen i hand och är beroende av sociala medier och bekräftelse på instagram och de yngre tjejerna ligger runt varför jag förmodligen inte skulle vilja ta i en tjej ens med tång. Tror inte att alla tjejer är utåtriktade, många är väldigt osäkra också. Men det ligger i kvinnans natur att vara mer utåtriktad på sociala medier pga att utseendet premieras och de får många gillningar och kontakt förfrågningar. Alla människor är beroende av skärmar i dagens samhälle. Porr är mannens fälla det är sant men att vara insatt i konspirationsteorier ser jag bara som sunt i dagens samhälle. Är man inte det så lär man vara en NPC som inte förstår nåt om hur världen fungerar. Sammanfattningsvis så kan man väl konstatera att internet så som det är uppbyggt idag är döden för hela människosläktet. Internet behöver en stor reformation.
Citera
2026-04-27, 23:21
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
Och du tycker kvinnor kan hantera den digitala friheten? Går ständigt ute med mobilen i hand och är beroende av sociala medier och bekräftelse på instagram och de yngre tjejerna ligger runt varför jag förmodligen inte skulle vilja ta i en tjej ens med tång. Tror inte att alla tjejer är utåtriktade, många är väldigt osäkra också. Men det ligger i kvinnans natur att vara mer utåtriktad på sociala medier pga att utseendet premieras och de får många gillningar och kontakt förfrågningar. Alla människor är beroende av skärmar i dagens samhälle. Porr är mannens fälla det är sant men att vara insatt i konspirationsteorier ser jag bara som sunt i dagens samhälle. Är man inte det så lär man vara en NPC som inte förstår nåt om hur världen fungerar. Sammanfattningsvis så kan man väl konstatera att internet så som det är uppbyggt idag är döden för hela människosläktet. Internet behöver en stor reformation.

Kvinnor har såklart också problem med att hantera. den digitala friheten. Men nu beskrev jag männens problem. Internet skapar en ensamhet och ett utanförskap som är mycket illa just för män. Konsekvenserna av internet- och skärmberoende är mycket mer negativa för män än det är för kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in