Citat:
Ursprungligen postat av
machineman
Mitt sista och för mig avgörande argument: Det finns bara en väg ur Matrix och det är att ackumulera kapital så man blir någorlunda fri som individ. Har man kapital kan man flytta var man vill och göra vad man vill. Därför är det av vikt att Tidö vinner valet och därför är det av vikt att man antingen lägger ned MED och dess medlemmar går över till L, alternativt att man åtminstone röstar på L i riksdagsvalet. Med Tidö 2.0 får vi lägre skatter och lättare att bygga förmögenhet.
Med det sagt så tackar jag för mig. God natt.
Tidö har väl inte uppvisat någon tillväxtpolitik under dessa 4 år.
Annie Lööf åstadkom mer under de 4 år hon hade Löfven i koppel.
Och det är väntat. Med "kommunisterna" SD så blir det ingen tillväxtpolitik. Dom kan blockera alla försök till tillväxtpolitik. Och resultatet är också att BNP/Capita har stått still. SD har lyckats. Precis som Sannfinländarna har lyckats i Finland. Finland ligger tom på minus sedan 2007. Det är helt sjukt.