Citat:
Ursprungligen postat av
NoTruce
Ah. Du har rätt, det är skillnad på att samarbeta med ett annat parti samtidigt som man har det egna kvar och att lägga ner sitt eget (skit)parti och gå med i ett annat. Men MEDs medlemmar lär väl inte bli mer liberala av att gå med i L? Entrism är jävligt osvenskt, dessutom.
För övrigt blir man inte tagen på allvar om man använder pannklapparsmileyn. Det kommer du nog lära dig en dag.
Då får de väl behålla sitt mikroskopiska parti på 0,2% som kommer att backa till 0,1% pga kramen. Varsågoda.
Jag pratar inte om entrism.
MED har en massa medlemmar som lutar åt libertarianism och dessa bör gå över till L när nu L kramat SD och driva L i högerliberal riktning.
Detta kommer du aldrig att lära dig.