Citat:
Ursprungligen postat av
S.O.Stolp
Ja, jag vill i och för sig tacka Malmens1, Kveikja, notlostintheworld och vilka det nu är som har sett avsnitten och använder spoilertagg.
Men samtidigt förstår jag inte vitsen med att titta på alla veckans avsnitt och sen skriva om dom.
Vem är dessa inlägg till för?
Jag läser dom inte för jag har inte plus. Dom som har plus vet ju redan vad som hände och behöver inte läsa dom.
Skulle det inte vara bättre att bara kommentera avsnitten efter hand när alla ha sett dom?
Ser man alla avsnitt på raken så är det omöjligt att komma ihåg vilket avsnitt som sändes när. I play plus så varvas dessutom gränslandsavsnitt med robinsonavsnitt.
Inlägg med spoiler är till för andra med play plus och vi diskuterar inte bara vad som händer utan våra reflektioner kring det som händer. Precis som många av er med play gör.
Vi har fördelen att diskutera utifrån att vi har sett allt som händer och det blir inga felaktiga slutsatser som en del skriver här, och det är förståerligt att det blir så då meningen är att det ska gissas inför kommande avsnitt.