2026-04-25, 05:42
Medlem
MrBubss avatar
Jag blir inte ett dugg förvånad över att läsa denna typ av historia!

Kvinnor i allmänhet anser att barn är deras personliga ägodelar och tycker sig ha rätten att ljuga, smutskasta och förstöra för pappan som i kvinnans värld inte har rätt att vara förälder.

Denna donna vet hur hon ska vinkla saker och ting, så att hon får sympati från godhjärtade människor, men egentligen borde hon få en spark i röven för att hon ljuger och tigger pengar med en påhittad snyfthistoria.

Kvinnor ska alltid framställa sig som offer och har aldrig gjort det minsta fel någon gång utan all kritik och anklagelser ska riktas mot män. Det kan vara missbruk, våld eller andra förvrängda lögner.

I Sverige finns cirka 200 000 barn som inte har någon relation med sin pappa för att mammorna använder all sin tid till att bråka, smutskasta, processa och förvägra barnens naturliga rättighet att få ha två föräldrsr i livet.

Jag har själv erfarenhet av detta, då jag efter en terror utan dess like pågått i nästan 15 år, där jag varit nära att bli dödad vid tre tillfällen till slut gav upp. Startade en tråd för mer än 10 år sedan, men från samhällets sida var det ingen som ville hjälpa en knäckt och förtvivlad pappa.
Senast redigerad av MrBubs 2026-04-25 kl. 06:17.
Citera
2026-04-25, 08:38
Medlem
Jan-As avatar
Skicka ut den lögnaktige naiva idioten.
Citera
2026-04-25, 10:56
Avslutad
En rasblandad halvkamel med en neurotisk idiot till morsa har vi noll och ingen glädje av. Låt de stanna kvar i kalifatet Frankrike tills alla ska ut ur Europa.
Citera
2026-04-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violinisten
Familjens hyra för lägenheten i Cannes är €1300/månad och makens lön enligt hans lönespecifikationer är €1100/månad. Det låter knapert även med Elins föräldrapenning. Är hon en av alla barnbidragsfuskare som Försäkringskassan utredde ifjol? Är det anledningen till kvarskrivningen i Skärholmen, Sverige?

”Jag trodde att barnen som är svenska medborgare hade rätt till barnbidrag även utomlands”, säger Mina som krävs på 230 000 kronor. 

Återkraven gäller i nästan alla fall familjer som bor utomlands och därför saknat rätt till barnbidrag. 2 700 av återkraven utreddes som misstänkta bidragsbrott.  

https://www.sverigesradio.se/artikel/forsakringskassan-aterkrav-av-barnbidrag-okar-kraftigt

Annars vad levde paret på när makens lön inte ens räckte till hyran? I en chatt mellan makarna skriver mannen att det inte är bra att Elin har oskyddat sex med fyra andra män under en vecka. Elin håller med. Sålde hon sex i Cannes?

Utifrån parets konversationer ges inte bilden av en kontrollerande, religiös man. Tvärtom är det Elin som konverterar, skickar böner och vill köpa halalkött när maken inte tycker att det behövs.
Bra grävt. Ja, varför har hon oskyddat sex med 4 olika män under en vecka?! Låter som en tonåring utan konsekvenstänk på studentresa till Kos.. var det när de var ihop? Ja, kanske kommit överens om att hon skulle sälja sex, stackars honom annars att ha sådan nymfoman till otrogen flickvän/"fru", bli smittad på köpet..
Citera
2026-04-25, 11:32
Medlem
Ja, påminner om medias snyftreportage om utvisade blattar. Att de inte har skyddskäl, överklagat och hållit sig undan i decennier blir det inga frågor kring istället "nu ska fatima utvisas med sina 3 små barn"

En blond svensk influencer har alltså skaffat en unge med en muslimsk libanesisk man boendes i Frankrike? Redan där, smart jobbat.. ungen (såklart med arabiskt namn) har förvisso fötts i sverige men sen spenderat mestadelen av tiden i frankrike med undantag för några dagar här och var i sverige varje eller varannan månad.. antagligen för bvc-besök och liknande. Så redan där ljugrr hon. Varför köper media detta?

Men varför förstöra en bra story med sanningen? 90% av flashbackanvändarna hade fan blivit bättre journalister än "journalisterna" själva. Fy fan.
Citera
2026-04-25, 13:44
Medlem
MrBubss avatar
Det måste bli ett kärt återseende när E*in anklagat pappan för att vara kokainmissbrukare + en massa annan skit hon har ljugit om...

Hon kan ju dock trösta sig med att aningslösa och smått korkade svenskar har bidragit med nästan 140 000 kronor i skrivande stund.

Nu är det väl dags att Fröken lär sig franska och arabiska!!
Senast redigerad av MrBubs 2026-04-25 kl. 13:47.
Citera
2026-04-25, 18:49
Medlem
Voloteas avatar
Hoppas barnet får stanna i Sverige. Men frågan här är, vem fan är så pantad att bli ihop med en muslimsk man?

Alla muslimska män blir kontrollerande efter ett tag och kräver att kvinnan konverterar eller bär slöja.
Citera
2026-04-25, 19:45
Medlem
Är barnet återförd till sitt hemland?
Citera
2026-04-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
ungen (såklart med arabiskt namn) har förvisso fötts i sverige men sen spenderat mestadelen av tiden i frankrike med undantag för några dagar här och var i sverige varje eller varannan månad.. antagligen för bvc-besök och liknande. Så redan där ljugrr hon. Varför köper media detta?

Bra poäng. Barnet har både arabiskt förnamn och efternamn. Döptes eller namngavs flickan för att växa upp i Sverige? Varför använder Elin inte sitt rätta efternamn?

Varför uppges dottern inte kunna prata franska? Lärde paret henne enbart svenska och arabiska när de valde att hon skulle bo och växa upp i Frankrike?

Elin stod fortfarande skriven i Skärholmen enbart i bidragsfusksyfte. Det framkommer i handlingarna att Elin fortsatt ta emot barnbidrag efter den permanenta flytten till Frankrike. Hon har själv berättat att hon även haft föräldrapenning, i varenda media i Sverige där hon påstått att "hon måste flytta till Frankrike eftersom hon var föräldraledig där". Varefter svansen av följare har uttryckt "Får man inte ens vara föräldraledig nu!?"

Den som tillbringar mer än sex månader föräldraledig utomlands/emigrerar har inte rätt till svensk föräldrapenning. Så även med föräldrapenningen kan Elin ha återbetalningskrav och åtal för bidragsfusk att vänta. Eftersom hon bevisligen emigrerade från Sverige kommer Försäkringskassan inte att finna något särskilt skäl. Elin har inte fastnat i ett skyddsrum i krig med stängda flygplatser.

https://www.forsakringskassan.se/privatperson/flytta-jobba-studera-eller-fa-vard-utomlands/utomlands-med-barn

Som förälder är det viktigt att man inte bara är en förebild för sitt barn utan också att man ser till att ha rena, vita papper/inkomst. Till framtida vårdnadstvist. Det gäller båda två. Elin behöver stå i domstol i Grasse framöver och försvara sitt bidragsfusk nu och pappan behöver förklara sin låga vita inkomst som inte ens täcker hyran.

Kanske företaget i London har delägare (eller stå i någon annans namn) och ägaren som står på papperet inte vill flytta företaget till Frankrike för en vårdnadstvist? Det äkta paret förefaller ha haft gott om pengar att hyra lägenhet av Dubaikvinna och inreda den efter egen smak.
Citera
2026-04-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Yes, det stämmer. Tjejen postade ett inlägg på Facebook tidigare idag där hon bekräftade det.
Citera
2026-04-26, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Mormor Linnéa, som startade mediacirkusen, och Elin hade väl förväntat sig att SVT skulle direktsända när flickan sattes på planet i fredagsmorse.

Av fotona i sociala medier att döma hade Elin med sig en privat fotograf till Nice. Var dennes resa också betald med Gofundme? Mormor Linnéa redovisar inga kvitton. Det påminner alltför mycket om insamlingen till utvandrade ThailandsFelicias resa till svenskt sjukhus. Mormor och morfar vill att andra ska betala istället för att de själva säljer av tillgångar eller tar lån.

Enligt Elin själv överlämnades dottern i fredags. Det framgår i en ny vinklad snygthistoria idag. Mer tiggande till Gofundme. Mormor ligger i. Hon har dessutom försökt få gratis bostad (med en kravlista på bekvämligheter i bostaden) genom att posta snyftartiklarna i Rivieragrupper men enbart skämt ut sig. Ingen svensk i Cannes vill bli associerad med white trash familjen G. Tvärtom bävar man inför de kommande 16 åren när Elin skämmer ut sig och svenskar på franska rivieran.

Elin uppger att hon har gripits av fransk polis och suttit anhållen i helgen. Hon antyder att det är pappan som ligger bakom och intygar att "det är nedlagt". Det genererar ännu mer pengar och hjärtan. Hotellet som betalats med donationer förblev oincheckat. "Fortsätt skänka" uppropas och upprepas av Elins släktingar.

Om Elin har uteblivit från förhör i det franska målet där hon är misstänkt för "dataintrång" (se tidigare länkar ang förfalskning av makens chattmeddelanden som Elin lämnade in till Stockholms tingsrätt) så är det naturligt om fransk polis anhåller henne i frånvaro. När hon anländer till Frankrike visar passet rött och hon anhålls direkt. Inget konstigt och har inte med barnet att göra.

Hon kan även ha anhållits för att hon höll den franska medborgaren Naz*ra, 2 år, i Sverige. Svea hovrätts dom gick automatiskt till UD som har kontakt med franska myndigheter i ärendet.

Alla kan se att tvååringen är offret och det är synd om barnet här. Men det beror på att flickan misslyckades i föräldralotteriet och har en mamma som ideligen bryter mot fransk, svensk och internationell lag.

Citat:
Ursprungligen postat av Elin Nass*r
Jag vill dela vad som har hänt de senaste dagarna.

I fredags genomfördes en överflyttning av min dotter till hennes pappa i Frankrike, i enlighet med hovrättens beslut enligt Haagkonventionen.

Det är viktigt att förstå att hovrätten inte har prövat frågor om vårdnad eller vilken förälder som är mest lämplig, utan enbart tagit ställning till var processen ska hanteras.

I samband med överlämningen tillkallades polis. Jag frihetsberövades under en period, men släpptes därefter utan att någon brottsmisstanke kvarstod.

Sedan dess har jag inte fått möjlighet att träffa eller ha kontakt med min dotter.

Min dotter är knappt två år gammal. Hon har under hela sitt liv haft mig som sin primära anknytningsperson och har aldrig tidigare varit utan kontakt med mig under längre tid.

Den oro som nu blivit verklighet är inte ny. Den har uttryckligen lyfts till både socialtjänsten och Högsta domstolen inför överflyttningen.

Flera oberoende aktörer, inklusive vård och socialtjänst, har tidigare identifierat risker för hennes trygghet och utveckling vid en separation från sin huvudsakliga anknytningsperson.

Min dotter befinner sig nu i ett land där hon inte förstår språket, utan möjlighet till kontakt med sin mamma.

Detta är inte en fråga om konflikt mellan föräldrar. Det handlar om konsekvenserna för ett mycket litet barn när hennes trygghet plötsligt bryts.

Jag respekterar rättsprocessen, men det måste också vara möjligt att belysa vad som händer i praktiken när sådana beslut verkställs.

Jag kommer fortsätta göra allt som står i min makt, inom rättens ramar, för att säkerställa att min dotter får den trygghet och kontakt med båda sina föräldrar som hon har rätt till.

Som man bäddar får man ligga. Tack och lov verkar flickan ha en vettigare pappa, som inte hänger ut henne i fransk media och på sociala medier.
Citera
2026-04-26, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Yes, det stämmer. Tjejen postade ett inlägg på Facebook tidigare idag där hon bekräftade det.

Notera att tjejen ljuger i inlägget. T ex är det hon själv som har spammat socialförvaltningen i Skärholmen med orosanmälningar om dottern. Underteckade med eget namn. Socialnämnden har svarat att de inte ser något skäl att gå vidare eftersom anmälan bara innehåller smutskastning av en papoa som befinner sig i Frankrike. Det avskrivs utan att tas upp med andra ord.

Citat:
Den oro som nu blivit verklighet är inte ny. Den har uttryckligen lyfts till både socialtjänsten och Högsta domstolen inför överflyttningen.

Av Elin!

Allt finns i Södertörns tingsrätts vårdnadsmål. Målnummer i länken. Jag har inte lagt upp Socialnämndens beslut tidigare av hänsyn till det stackars barnet. Allt Elin gör på nätet och i offentliga mål i Sverige kan flickan ta del av när hon blir äldre.

https://gofile.io/d/53iBCO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in