Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Men du är inte anonym här eller?
Solen ser ut som den gjort sen 60-talet iaf. Längre bak än så har jag ingen erfarenhet av.
Jag är också anonym (tror jag), men arbetar inte på nogot sätt för att mörka för banditer/kriminella som skadar människors natur, odlingar, hälsa m.m. som geoengineering weather warfere chemtrail.
Jag är på den goda sida av denna skit, precis som alla andra som t ex visselblåsare, bekymrade, experter och observatörer av eländet som inte vill ha solen blockerat pga co2-lögner och falska klimatkrisen.
Nej, tittar man på solen (om den dyker upp) istället för i mobilen ser man disigt skit som omkransar den. Aldrig nån klar solskiva mer.
Klimatkrisen är falsk, nån menar "kloden kokar", delar av världen värms upp med geoengineering (moln stoppar värmen från jorden), så att man låtsas behöva blockering av solen, någon varnar för tekniken/projekt. Ingen med gov-funding tillåts prata om vad som pågår, för då attackeras dom på olika sätt. Alla som varnar för pågåande skiten kallad konspi.
Situationen är tokig pga kriminella också tjänar stora pengar på dessa sjuka projekt.