Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Orkar inte med dina försök till rage bait, som föregående talar säger så är det största händelsen någonsin i nöjesindustrin och vill du inte ta del av den så är det helt upp till dig. Vi får se vem som får rätt vid release. Väl mött.
Jag är inte ute efter någon ragebait.
Citat:
Ursprungligen postat av
NonStopXXX
För att ni har fel, det är därför jag inte vill förstå. Du har inte kommit med ett enda vettigt argument.
”Spel för kids”
”Ingen hype för spelet”
”Spelutvecklare som säger att hypen är död”
”Nytt gta med bättre grafik” var nog den värsta kommentaren av alla. Men samtidigt var det också den som bekräftade din totala okunnighet.
En fråga: Har du spelat RDR2?
Sant, jag har inga argument egentligen förutom vad jag känner, dvs lite hype.
Jag tror jag mest är skeptisk till vilken setting de har valt, dvs en Twilight-kärlekshistoria i ett modernt “TikTok”-Vice City med hemlösa, knarkare och allt annat modernt trams.
Tro fan att det här kommer att vara ett av de tre mest spelade spelen bland kidsen, tillsammans med Roblox och Fortnite. Kanske beror det på att ena brodern lämnade Rockstar, samt möjligen en mer “woke” medveten ledning?
Jag förstår nu varför GTA 4 fick 10/10 i betyg överallt back in the day. De försökte i alla fall verkligen tvätta bort “kids-stämpeln” med en mer vuxen och mörk historia, vilket måste ha varit väldigt unikt för sin tid.