Citat:
Ursprungligen postat av
Maria222
Eller bara väldigt spontan. Hon hånglade upp honom så han blev kåt och då sa han det med att han ville ligga, tja så kan det vara.
Fast han hade inte behövt säga att det var en "issue" att hon inte ville knulla efter två dagar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maria222
Blev han sur egentligen? Hur vet vi det?
Han vill nog inget illa egentligen men...
Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
När han säger "vi har vårt första issue" för att hon inte vill ligga efter ett par dagars bekantskap, och dessutom påstår "jag behöver mer närhet än du" trots att hon hånglat med honom konstant, vilket är jävligt mycket mer än de flesta par i GVFÖ har gjort ett par dagar in i bekantskapen, (gäller väl dessutom för många, många seriösa par när de precis har träffats) är både gnälligt, tondövt, egoistiskt och pressande.
Och framför allt omoget.
Inne på samma spår. Han sa även - i sorgsen ton och med ledsna ögon - att andra kvinnor sagt "du vill bara ha sex, Henke". Eh, okej...? Hur gick fortsättningen, undrar jag. Klipptes resten av den sägningen bort eller? Fattar inte riktigt vad han menade...? Varför sa kvinnorna så? För att han var en jävla tjatpelle, eller vadå? Låter som ett klassiskt försök att böla sig till lite fitta: "jag har blivit avvisad och mått så dåligt!!!". Jotack, den har man la hört förut.
Kan vi förresten prata lite om drej-scenen? ...tänkte jag skriva. Men jag pallar fan inte. Kunde knappt kolla på eländet så spolade framåt. Alltså...??!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Kvinnorna är lite i en annan league än dem, även om jag som sagt tror Emilia har för stora issues.
Jättedum fråga antagligen men armbandet som Sofie gav Emilia? Jättefint och sådär, har faktiskt likande själv, men som morgongåva till en främling...? Jag har blivit jätteglad över att få smycken med kvinnotecken - från människor som känner mig och vet vad jag gillar. Men från en vilt främmande människa - jag fattar liksom inte grejen? Vill inte kritisera på nåt sätt men hur tänkte Sofie? "Jag har ju gift mig med en brud så jag kör på ett kvinnotecken - det är romantiskt!"? Om jag hade gift mig med en vilt främmande snubbe så hade jag nog inte gett honom ett armband med ett manstecken och antagit att han skulle uppskatta det för att han är man. Det känns som om det är nåt jag missar här...?
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym555
Om kvinnan inte vill knulla kanske hon skulle ha gift sig med en homosexuell man? Eller en kastrerad man?
Såklart. Vill man inte ha kuk 24/7 är det lika bra att bli flata. Så kan Henke wifea Uppblåsbara Barbara och leva happily ever after.