Citat:
Ursprungligen postat av
Nyepost
1. Män under 30. Gå till mina inlägg och se där jag länkar till artikeln. Jag tror inte man gjort någon follow-up-study men man konkluderar utifrån resultatet att kvinnor parar ihop sig med något äldre män.
2. Det är sant för män bryr sig primärt om kvinnan ser bra ut och är fuckable men det betyder inte att kvinnor bryr sig om en man tex är snäll. Det tror jag alla vet är bullshit by now. De bryr sig om mannens plånbok.
3. Det kallas för hybristofili. Jag är enig med dig om att det inte är normalt beteende men det visar att kvinnor inte bryr sig om mannen är snäll eller ansvarsfull egentligen. Det är intressant att denna "störning" i princip bara finns hos kvinnor.
1. Yep, att kvinnor parar ihop sig med någorlunda jämngamla män +/- 5 år är känt sedan länge. Det finns fler grupper i samhället som är ensamma. Förstår inte vad som är så speciellt med unga män och deras ensamhet.
2. Nja, kvinnor bryr sig som sagt mer om
personlighet än män.
3. Sant, kvinnor med denna störning bryr sig inte om om han är snäll eller inte. De tror deras omsorg ska förvandla dem till välapnpassade mammas pojkar. De är som sagt delulu i huvudet.