2026-04-19, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
1. Är det okej då för män att köpa sex?

2. Om nej, varför ska män hålla på sig för att pleasa kvinnor? Män kan bara bestämma att nu ska det liggas. Ge ett bra argument för varför det inte ska ske.

Tycker du själv att det är ok att köpa sex? när vi har en verklighet med så pass många som är tvingade på olika sätt?

"pleasa"? är det vad du tycker du gör om du ex. håller dig från att misshandla någon? att du då "pleasar" den andre?

Tycker du att homosexuella män ska ha rätt bestämma att nu ska det minsann "liggas"...så fort du vistas i närheten? eller pedofiler? eller ....Blir det ett värdig samhälle för dig och dina barn att leva i?
Citera
2026-04-19, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Män har 17 gånger högre testosteronhalt än kvinnor, du måste va gravt efterblivenför att förstå att det är en enorm skillnad på sexdriften pga det.
Var en studie där man injicerade kvinnor med testosteron så dom hade lika mycket som en man, och dom kvinnorna blev helt galna och började onnanera flera gånger om dagen helt plötsligt.

Det är inte så enkelt att testosteron styr allt som har med sexdrivt att göra.
Det är betydligt mer komplext än så.
Och vad vet du om kvinnors sexdrift ...egentligen?

Så? började dessa kvinnor våldta andra besinningslöst?
Citera
2026-04-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tycker du själv att det är ok att köpa sex? när vi har en verklighet med så pass många som är tvingade på olika sätt?

"pleasa"? är det vad du tycker du gör om du ex. håller dig från att misshandla någon? att du då "pleasar" den andre?

Tycker du att homosexuella män ska ha rätt bestämma att nu ska det minsann "liggas"...så fort du vistas i närheten? eller pedofiler? eller ....Blir det ett värdig samhälle för dig och dina barn att leva i?
1. Det finns ingen som är tvingad till det i feministiska länder. Det är bara att kontakta polisen om man är tvingad. Det är inte olagligt att sälja sex. Självklart är det okej att köpa sex typ alla män köper sex redan.

2. Ja, det kan man säga. Om någon irriterar mig är det enda som hindrar mig från att slå dem på käften att jag skulle få ett fängelsestraff för det.

3. Bögarna kan ju försöka jag kommer värja mig mot de flesta. Bögarna kan ha sex med varandra istället för att tvinga mig. Poängen är att män inte får köpa sex och de får inte heller ha sex med kvinnor gratis. Ska de runka hela livet bara för att du är anti-sex?

Barn har inget med saken att göra de är inte sexuella varelser.
Citera
2026-04-19, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Om män hade haft mer tillgång hade handeln inte funnits. Däremot kortsluter handeln kvinnors sexuella makt och det är egentligen DÄR skon klämmer.
Ännu mera konspiratoriskt manosfär trams...

Kvinnor besitter inte någon mer sexuell makt än vad män gör, i realiteten är det snarast tvärtom.
Är män som kön, som oftast sitter på makten att tvinga kvinnor till sex de inte är intresserade av, än motsatsen, eller hur.
Man har ofta konstruerat hela samhällssystem för att tvinga kvinnor hit eller dit avseende sex. Ingen hejd på medlen och uttrycken för detta faktiskt. Det är regelrätta inlåsningar, stalking, kidnappningar, mord eller hot om död och social utplåning...jävlar du vad män jobbar hårt för att kivnnor itne ska få lov välja själva.

Problemet män har är hur kåta ni än är, så finns det aldrig tillräckligt med kvinnor för att ni ska få alla era behov av oändligt antal unga och snygga "horor" och 1 garanterat fertil och tillräcklgit ung oskuld till varje man tillfredställda.
Jobbigt det där.
Citera
2026-04-19, 15:20
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Det är inte så enkelt att testosteron styr allt som har med sexdrivt att göra.
Det är betydligt mer komplext än så.
Och vad vet du om kvinnors sexdrift ...egentligen?

Så? började dessa kvinnor våldta andra besinningslöst?

Det stod inget om dom började våldta eller ej men du måste ju förstå att har du hög sexdrift och har svårt att få sex så kommer det öka risken att du våldtar än om du har låg sexdrift.
Testosteron styr manlig sexdrift till 95% förmodligen, därför som kemisk kastrering används på pedofiler.
Citera
2026-04-19, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
1. Det finns ingen som är tvingad till det i feministiska länder. Det är bara att kontakta polisen om man är tvingad. Det är inte olagligt att sälja sex. Självklart är det okej att köpa sex typ alla män köper sex redan.

2. Ja, det kan man säga. Om någon irriterar mig är det enda som hindrar mig från att slå dem på käften att jag skulle få ett fängelsestraff för det.

3. Bögarna kan ju försöka jag kommer värja mig mot de flesta. Bögarna kan ha sex med varandra istället för att tvinga mig. Poängen är att män inte får köpa sex och de får inte heller ha sex med kvinnor gratis. Ska de runka hela livet bara för att du är anti-sex?

Barn har inget med saken att göra de är inte sexuella varelser.

Vi har absolut sextrafficking i Sverige. Fråga polisen.
Och nej det är olagligt att köpa sex, fråga polisen igen.

Du låter som en person som alla bör hålla sig så långt borta från som möjligt. Jag hoppas du blir tillsammans med någon, eller får barn, eftersom den då garanterat skulle förr eller senare åka på stryk.

Du kan precis lika väl, eller tom lättare än homosexuella, eftersom de bara är ca 10%, ha sex med samtyckande kvinnor istället. Tänkt på den?

så jag upprepar frågan vill du leva i ett samhälle där så fort någon blir irriterad på dig ger sig själv rätten att lappa till dig, eller så fort någon bredvid dig får lite klåda i skrevet har räött att våldföra sig sexuellt på dig? Även om du skulle råka vara stark så går de tju utnyttja dig då du sover, eller droga dig, eller knocka dig...eller varför inte som i pelicotfallet sälja dig utan ditt medvetande kvällstid mens du är medvetslös....ont i anus kan man ju av alla möjliga skäl...

Vore väl en toppenvärld? för lilla dig leva i?
Gillar du inte sex?
Citera
2026-04-19, 15:33
Medlem
Citat:
Vi har absolut sextrafficking i Sverige. Fråga polisen.
Och nej det är olagligt att köpa sex, fråga polisen igen.

Du låter som en person som alla bör hålla sig så långt borta från som möjligt. Jag hoppas du blir tillsammans med någon, eller får barn, eftersom den då garanterat skulle förr eller senare åka på stryk.

Du kan precis lika väl, eller tom lättare än homosexuella, eftersom de bara är ca 10%, ha sex med samtyckande kvinnor istället. Tänkt på den?

så jag upprepar frågan vill du leva i ett samhälle där så fort någon blir irriterad på dig ger sig själv rätten att lappa till dig, eller så fort någon bredvid dig får lite klåda i skrevet har räött att våldföra sig sexuellt på dig? Även om du skulle råka vara stark så går de tju utnyttja dig då du sover, eller droga dig, eller knocka dig...eller varför inte som i pelicotfallet sälja dig utan ditt medvetande kvällstid mens du är medvetslös....ont i anus kan man ju av alla möjliga skäl...

Vore väl en toppenvärld? för lilla dig leva i?
Gillar du inte sex?
1. Jag orkar inte diskutera trafficking med dig så vi lämnar det. Det är lagligt att sälja sex.

2. Kvinnor vägrar ha sex med män det vet alla män. Annars skulle inte män köpa sex eller vad tror du om det? Om det var gratis skulle ju ingen betala för det.

3. Nej det vill jag inte det är därför vi har lagar. Då är väl det bästa för alla att vi kan sälja sex till varandra lagligt så slipper folk våldföra sig på varandra eller tycker du att folk som inte kan få sex ska runka för resten av livet? Svara på frågan.
Citera
2026-04-19, 15:54
Medlem
Citat:
Ännu mera konspiratoriskt manosfär trams...

Kvinnor besitter inte någon mer sexuell makt än vad män gör, i realiteten är det snarast tvärtom.
Är män som kön, som oftast sitter på makten att tvinga kvinnor till sex de inte är intresserade av, än motsatsen, eller hur.
Man har ofta konstruerat hela samhällssystem för att tvinga kvinnor hit eller dit avseende sex. Ingen hejd på medlen och uttrycken för detta faktiskt. Det är regelrätta inlåsningar, stalking, kidnappningar, mord eller hot om död och social utplåning...jävlar du vad män jobbar hårt för att kivnnor itne ska få lov välja själva.

Problemet män har är hur kåta ni än är, så finns det aldrig tillräckligt med kvinnor för att ni ska få alla era behov av oändligt antal unga och snygga "horor" och 1 garanterat fertil och tillräcklgit ung oskuld till varje man tillfredställda.
Jobbigt det där.

För alla män som inte ser våldtäkt som en lösning är det uppenbart att kvinnor besitter sexuell makt. I det moderna samhället, där unga kvinnor ofta tjänar mer än unga män och egentligen inte behöver dem i sin vardag, har sex blivit en belöning män måste kämpa för. Kvinnor vet att om de hintar om sex kan de få män att göra saker de annars inte skulle gjort. Det är makt.
Citera
2026-04-19, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
För alla män som inte ser våldtäkt som en lösning är det uppenbart att kvinnor besitter sexuell makt. I det moderna samhället, där unga kvinnor ofta tjänar mer än unga män och egentligen inte behöver dem i sin vardag, har sex blivit en belöning män måste kämpa för. Kvinnor vet att om de hintar om sex kan de få män att göra saker de annars inte skulle gjort. Det är makt.

Kvinnor lockar med sex för att få män att ingå relationer. Män lockar med relationer för att få tillgång till sex.
Citera
2026-04-19, 16:36
Medlem
Citat:
Kvinnor lockar med sex för att få män att ingå relationer. Män lockar med relationer för att få tillgång till sex.

Problemet är att vi inte kan locka med relationer längre. Att du har en stabil inkomst och en bil betyder ingenting, för det har hon också. Kvinnorna höjer kraven och förväntningarna till nivåer många inte kan leva upp till.
Citera
2026-04-19, 16:56
Medlem
Citat:
Problemet är att vi inte kan locka med relationer längre. Att du har en stabil inkomst och en bil betyder ingenting, för det har hon också. Kvinnorna höjer kraven och förväntningarna till nivåer många inte kan leva upp till.

Hypergami i ett nötskal.
Citera
2026-04-19, 17:34
Avslutad
Citat:

Citat:
Hypergami i ett nötskal.

Det enda som hände när kvinnor började fixa försörjningen själva var att mannens personlighet kom att spela större roll. Emotionell mognad och ansvarsförmåga. Där hängde en del män med medans andra föll bort. Det är det vi ser nu. Förr behövde män bara ha ett jobb och därmed en lön som betalade hyran och räkningarna.

Nu krävs det mer av män, egentligen väldigt basic saker, saker och egenskaper kvinnor alltid bidragit med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in