Citat:
Ursprungligen postat av
Nyepost
1. Det finns ingen som är tvingad till det i feministiska länder. Det är bara att kontakta polisen om man är tvingad. Det är inte olagligt att sälja sex. Självklart är det okej att köpa sex typ alla män köper sex redan.
2. Ja, det kan man säga. Om någon irriterar mig är det enda som hindrar mig från att slå dem på käften att jag skulle få ett fängelsestraff för det.
3. Bögarna kan ju försöka jag kommer värja mig mot de flesta. Bögarna kan ha sex med varandra istället för att tvinga mig. Poängen är att män inte får köpa sex och de får inte heller ha sex med kvinnor gratis. Ska de runka hela livet bara för att du är anti-sex?
Barn har inget med saken att göra de är inte sexuella varelser.
Vi har absolut sextrafficking i Sverige. Fråga polisen.
Och nej det är olagligt att köpa sex, fråga polisen igen.
Du låter som en person som alla bör hålla sig så långt borta från som möjligt. Jag hoppas du blir tillsammans med någon, eller får barn, eftersom den då garanterat skulle förr eller senare åka på stryk.
Du kan precis lika väl, eller tom lättare än homosexuella, eftersom de bara är ca 10%, ha sex med samtyckande kvinnor istället. Tänkt på den?
så jag upprepar frågan vill du leva i ett samhälle där så fort någon blir irriterad på dig ger sig själv rätten att lappa till dig, eller så fort någon bredvid dig får lite klåda i skrevet har räött att våldföra sig sexuellt på dig? Även om du skulle råka vara stark så går de tju utnyttja dig då du sover, eller droga dig, eller knocka dig...eller varför inte som i pelicotfallet sälja dig utan ditt medvetande kvällstid mens du är medvetslös....ont i anus kan man ju av alla möjliga skäl...
Vore väl en toppenvärld? för lilla dig leva i?
Gillar du inte sex?