Citat:
Ursprungligen postat av
poiuy1298
Vi vet ju inte alls hur hon betedde sig när hon tog emot kunder - dock så finns det ju på MGM:s Instagram massa bilder från tiden det skulle skett och där verkar hon vara helt normal.
Jag förstår verkligen inte hur många av er tänker?
Tror ni på riktigt att en sexköpare skulle erkänna att hon verkade ”off” och inte vill? Då gör han sig skyldig till inte bara sexköp utan även erkänner våldtäkten!
Sen att hon verkar ”normal” på bilder och andra sociala sammanhäng, vad är det för kommentar?
Jag hoppas verkligen att det är på grund av okunnighet som många av dessa kommentarer kommer upp och inte för att skuldbelägga ett offer för hon verkar ”normal”!
Hon är normal, hon är en kvinna som utsatts för otroligt mycket våld och hot och har gjort vad hon tvingats till för att överleva. Tror ni på riktigt att detta är ett påhitt?
Hon lever idag på skyddad ort och under skydd!
Tror ni hon fått det på grund av att hon falskt anklagar en förredetta HA president.
Varför skulle hon utsätta sig själv för allt detta om det inte är sant?
Om han är normal eller bara en sadistisk narcissist är den tunga frågan?
Och dessa alla sexköpare är och kommer alltid vara sexualförbrytare som med uppsåt går in för att köpa en annan människa för egna behöv utan att ens tänka på vad de utsätter dessa kvinnor, män och barn för!
Våld och hot är inget en gärningsman visar upp offentligt, lika väl som en våldtäktsmän inte skryter om hur de våldtar en kvinna under hot eller är drogad, tror man det tycker jag man ska ifrågasätta ”normal” graden och begåvningen hos dessa istället.