2026-04-19, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Anjo har själv sagt att han fick för dåliga visningar på att prata om Temu, och att det är anledningen till att han inte kommer göra mer videos om Temu. Problemet är att Anjos senaste videos om t.ex. Von Tilander har sämre eller ungefär jämförbara visningar som när Anjo pratade om Temu, så följer man den logiken så vill hans följare inte att Anjo ska prata om Von Tilander heller.

Jo men jag har också varit med när Anjo kör live och ställer frågan även inne på hans Discord så har frågan tagits upp och 90% vill inte höra om Temu så lite lyssnar han nog på sin publik.
Jag vill inte att han ska prata om Von Tilander klarar inte av människans röst.
Men visst får han inte lika många visningar men han har så han klarar sig.

Tack för att du kan ta en vettig konversation utan påhopp.
Citera
2026-04-19, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Detta var bland det sjukaste du någonsin skrivit.

Det är ju så dom vill inte gå in och titta i hans kommentarsfält så kan du själv se att folk inte vill ha mer Temu det är ju faktiskt så att många inte gillar dom det kommer man inte ifrån.
Citera
2026-04-19, 00:21
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo men jag har också varit med när Anjo kör live och ställer frågan även inne på hans Discord så har frågan tagits upp och 90% vill inte höra om Temu så lite lyssnar han nog på sin publik.
Jag vill inte att han ska prata om Von Tilander klarar inte av människans röst.
Men visst får han inte lika många visningar men han har så han klarar sig.

Tack för att du kan ta en vettig konversation utan påhopp.

Vi brukar sällan hålla med varandra, men vi kan ändå hålla en vettig diskussion utan påhopp. Jag önskar att fler i den här tråden kunde göra det, från båda sidor i debatten.
Citera
2026-04-19, 00:22
Medlem
extravaganjas avatar
Citat:
Du bevisar precis min poäng med mitt inlägg. Du öser beröm över Anjos videos om Von Tilander, men när jag visar att Anjo gjort samarbeten med en scammer som Analyshasse så förändrar det ingenting av din bild av Anjo. Det är vad jag kallar dubbelmoral. Ha en trevlig kväll!

Alltså jag bara uttrycker min åsikt att det är bra att Anjo granskar scammaren von Tilander, jag fattar inte riktigt varför du kämpar så enormt för att just jag ska ändra min åsikt om den saken? Och du kämpar m.h.a av nån "analyshasse"-thingydingy jada jada som jag aldrig hört talas om? Sansa dig.
Citera
2026-04-19, 00:24
Avslutad
Citat:
Vi brukar sällan hålla med varandra, men vi kan ändå hålla en vettig diskussion utan påhopp. Jag önskar att fler i den här tråden kunde göra det, från båda sidor i debatten.

Håller med det känns mer vuxet att kunna ha en vettig diskussion det blir roligare och trevligare för alla sen att vi tycker olika är okej det måste man få göra.
Citera
2026-04-19, 00:37
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
Alltså jag bara uttrycker min åsikt att det är bra att Anjo granskar scammaren von Tilander, jag fattar inte riktigt varför du kämpar så enormt för att just jag ska ändra min åsikt om den saken? Och du kämpar m.h.a av nån "analyshasse"-thingydingy jada jada som jag aldrig hört talas om? Sansa dig.

Jag kämpar inte för att du ska byta åsikt om Von Tilander, även jag är kritisk till det Von Tilander håller på med. Jag har egentligen ingenting emot att Anjo gör videos om Von Tilander, hon är en uppenbar scammer. Om man är kritisk till det Von Tilander håller på med, så bör man även vara kritisk till Analyshasse. Det som förbluffar mig är att Anjos fans inte ser dubbelmoralen i det Anjo håller på med. Först gör Anjo samarbeten med Analyshasse som säljer sin kurs för 15k/år där man utlovar 80% avkastning på sina investeringar, men samtidigt berömmer man Anjo för att han exposar Von Tilander som utlovar helt orealistiska löner om man går hennes kurs.
Citera
2026-04-19, 01:40
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Jag kämpar inte för att du ska byta åsikt om Von Tilander, även jag är kritisk till det Von Tilander håller på med. Jag har egentligen ingenting emot att Anjo gör videos om Von Tilander, hon är en uppenbar scammer. Om man är kritisk till det Von Tilander håller på med, så bör man även vara kritisk till Analyshasse. Det som förbluffar mig är att Anjos fans inte ser dubbelmoralen i det Anjo håller på med. Först gör Anjo samarbeten med Analyshasse som säljer sin kurs för 15k/år där man utlovar 80% avkastning på sina investeringar, men samtidigt berömmer man Anjo för att han exposar Von Tilander som utlovar helt orealistiska löner om man går hennes kurs.
Precis, det är Anjos dubbelmoral som folk kritiserar.
Citera
2026-04-19, 03:04
Medlem
knark-kungens avatar
Fortsätter visningarna vara såhär dåliga så kommer bolaget konka innan nästa sommar, finns ju inga pengar i bolaget att ta av i sämre tider, fetröven har lagt allting på läsk och godis.

BGB dödade hans karriär, vilket var tanken från början då youtube låter kriminella begå brott på deras plattform.

Tre barn och en dagdrivare till fru, den ekonomiska stressen måste vara påtaglig. Finns ju inga företag som vill göra samarbeten med honom längre heller.

Det är som på film, den goda sidan segrar alltid

Frågan är vad som kommer först, avsnitt 2 av lyxfällan eller biggest looser.
Citera
2026-04-19, 09:20
Medlem
extravaganjas avatar
Citat:
Jag kämpar inte för att du ska byta åsikt om Von Tilander, även jag är kritisk till det Von Tilander håller på med. Jag har egentligen ingenting emot att Anjo gör videos om Von Tilander, hon är en uppenbar scammer.

Jag önskar att Anjo släpper mer om von Tilander, hon verkar vara en bedragare och allmänt farlig för lättlurade personer. Alla behöver hjälpas åt att sprida vad de vet om henne! Det räcker inte att Anjo drar det stora lasset, för bättre effekt och genomslag så borde man varje gång man skriver om henne länka till det Youtube-klipp om von Tilander som man anser har bäst thumbnail, min favorit är den senaste:
Sanningen bakom Von Tilanders "Framgång"
Citera
2026-04-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är ju så dom vill inte gå in och titta i hans kommentarsfält så kan du själv se att folk inte vill ha mer Temu det är ju faktiskt så att många inte gillar dom det kommer man inte ifrån.

Av dom få som inte är blockerade att kommentera, menar du? Fegisarna som blockerar all form av kritik. 😂 Har säkert blockerat tilander på alla plattformar, så att hon aldrig kommer kunna yttra sig. Inte för att jag gillar tilander, men det är tydligt att Anjo aldrig kommer kunna möta någon i en debatt. Han har inte ens förmåga att förbereda sig inför sina videos.
Citera
2026-04-19, 09:35
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
Jag önskar att Anjo släpper mer om von Tilander, hon verkar vara en bedragare och allmänt farlig för lättlurade personer. Alla behöver hjälpas åt att sprida vad de vet om henne! Det räcker inte att Anjo drar det stora lasset, för bättre effekt och genomslag så borde man varje gång man skriver om henne länka till det Youtube-klipp om von Tilander som man anser har bäst thumbnail, min favorit är den senaste:
Sanningen bakom Von Tilanders "Framgång"

Cluee har redan lyft problemet med Von Tilander för länge sedan, men framförallt tidningen LT granskning av Von Tilander fick väldigt stort genomslag. Anjo är tveklöst sist på den här bollen, och det återspeglar sig i hans visningar.
Citera
2026-04-19, 09:40
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Cluee har redan lyft problemet med Von Tilander för länge sedan, men framförallt tidningen LT granskning av Von Tilander fick väldigt stort genomslag. Anjo är tveklöst sist på den här bollen, och det återspeglar sig i hans visningar.

Det speglar sig även i att hans ovetande lssberättigade fans, nu har fått nys om Von Tilanders scamming, och inte genom de granskningar som redan gjorts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in