Idag, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det var svårt att förstå vad du ville förmedla, då du utrycker dig värre i skrift än vad bög-Rodrigo gör i tal. Men jag förstår att du bölar då du anser att Axel hånar fetröven Anjo och hans familj, och det får ingen göra tydligen?

Den feta grisen Anjo som i åratal suttit på Youtube och trakasserat, förtalat och ljugit om andra människor. Där har fetröven varit modig som få, särskilt när måltavlan är långt borta bakom en skärm så det fega fettot Anjo inte kan få direkta konsekvenser.

Men så fort någon faktiskt ger igen, som när Skilleras svarar efter att den feta grisen Anjo själv dragit igång ännu ett bråk, då rinner tårarna från Anjos gristryne och han vänder sig till sin homosexuella svåger Rodrigo.

Fettot Anjo som i åratal levt på att kasta skit på andra, men som genast skiter på sig när någon kastar tillbaka. Då försvinner plötsligt den där "I-dont-give-a-fuck"-attityden , och fettot springer till bögen Rodrigo som har en pervers lust efter att "knulla negerungar".

Skilleras har över 1409 videos på sin youtube varav majoriteten på dessa ett eller annat sätt involverar Anjo och tillsammans med medvikt har de bland annat påstått att Lisen och Lisens barn kommer vara lyckliga om Anjo dör och bla bla bla som riktigt störda och besatta galningar och så hör barnens morbror av sig till skilleras och kallar honom lite saker och då spelar "tuffingen" Skilleras oförstående och kjänkt som den bäbis han är hahaha VEM är det patetiska aset i det scenariot egentligen?? Get a grip och landa med fötterna på jorden nån gång

Skilleras kan vara glad att det bara blev ett samtal med ord, hade ett psykfall-gäng som skilleras och medviktarna hållit på som de gör mot Lisen och Lisens barn mot min syster och min systers småbarn så hade jag gjort hembesök med basebollträ hos både Skilleras och i en rutten husbil
Senast redigerad av Ioniq6 Idag kl. 15:11.
Citera
Idag, 15:10
Medlem
AlligatorMans avatar
Brott&blandat reagerar på Anjo som snorharkelhostar fram den omtalade "chatten" när den så kallade "Fru Brott&blandat" går förbi i bakgrunden.

Vilka jäääla bröst! Undrar vad dom kostade? Troligen mer än ett trädäck
Senast redigerad av AlligatorMan Idag kl. 16:05.
Citera
Idag, 15:11
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Skilleras har över 1409 videos på sin youtube varav majoriteten på dessa ett eller annat sätt involverar Anjo och tillsammans med medvikt har de bland annat påstått att Lisen och Lisens barn kommer vara lyckliga om Anjo dör och bla bla bla som riktigt störda och besatta galningar och så hör barnens morbror av sig till skilleras och kallar honom lite saker och då spelar "tuffingen" Skilleras oförstående och kjänkt som den bäbis han är hahaha VEM är det patetiska aset i det scenariot egentligen?? Get a grip och landa med fötterna på jorden nån gång

Att fetröven Anjo satt innan och vräkte ur sig saker om fru Medvikt räknas alltså inte? Chipstuttarnas Konung ska få säga vad han vill om folk, oavsett om det är sant eller inte, medans den evigt perversa byfånen i Trosa sitter och häver ur sig våldtäktsfantasier och slickar fettot Anjo mellan skinkorna.

Skilleras tog samtalet med bögen Rodrigo bra. Han var artig men bestämd och tackade nej till Rodrigos perversa inviter.
Citera
Idag, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Däremot kan jag säga att jag inte håller med dig om att det är ett accepterat sätt att försvara sin familj genom att hota någon och använda ord som "jag ska knulla dig". Man kan stå upp för sin familj utan att ta till såna metoder.

För att underlätta för dig, så att du slipper göra några "forskningsstudier med källförteckningar" , kan du ge 3 exempel på vad Axel har gjort mot Anjo, Lisen och deras familjer? Självklart ska du bortse från det jag tidigare nämnde men också eventuella begångna brott som kan ha polisanmälts.

Haha vem bryr sig om vad som är brott eller? Det är ju bara patetiska nollor som kan sitta som skilleras gör och spela dum och låtsas som att han inte förstår att folk förr eller senare kommer bli så irriterade på honom för att han är så störd i huvudet att de kontaktar honom, det är skrattretande på så många sätt hur patetisk bäbisen Skilleras är

Jag är i alla fall en sån som alla gånger välkomnar att den som brottsprovocerar i evigheter tills slut blir utsatt för brott - helst misshandel eller något annat som faktiskt drabbar det ovälkomna äcklet negativt. Skiter fullständigt i personen som utför brottet, kommer hylla brottet alla dagar, för det är ju inte den personen som är källan till att problemet existerar från första början. Det är som tur är inte huruvida en individ håller sig inom lagens ramar eller inte som avgör om individen förtjänar att bli misshandlad
Citera
Idag, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsseglaren
Det hela handlar om vad man värderar hos andra människor. En del värderar känslokall manipulativa egenskaper högt - andra värderar det mycket lågt. En del värderar mänsklighet, (äkta) känslor, spontantitet och ofullkomlighet högt - andra värderar det lågt.

Lisens bror kontaktade Axel och uttryckte sig, det var ett infall, en minimalt viktig detalj, släpp era tvångstankar om detta - det kan inte vara hälsosamt för er att bära på denna händelse i era tankar och att er oförståelse inför varför det hände tynger er under någon längre period. Jag kan inte annat än påpeka för er att det inte var något konstigt alls med Lisens brors agerande - det är alltså helt normalt att det tillfälligt brister till slut när en sjuk person som Axel maniskt provocerar och håller på som han gör. Förhoppningsvis hjälper mitt påpekande er på rätt väg, även om ni fortfarande inte kan förstå varför Lisens bror gjorde som han gjorde. Ni måste lära er att släppa det ni ändå aldrig kommer att kunna förstå, och gå vidare.

Och vad tänkte han åstadkomma med en anonym busringning? Bättre att knoga upp och stå för vem han är om han anser att hans familj blivit utsatt. Fegt och patetiskt.
Citera
Idag, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Haha vem bryr sig om vad som är brott eller? Det är ju bara patetiska nollor som kan sitta som skilleras gör och spela dum och låtsas som att han inte förstår att folk förr eller senare kommer bli så irriterade på honom för att han är så störd i huvudet att de kontaktar honom, det är skrattretande på så många sätt hur patetisk bäbisen Skilleras är

Jag är i alla fall en sån som alla gånger välkomnar att den som brottsprovocerar i evigheter tills slut blir utsatt för brott - helst misshandel eller något annat som faktiskt drabbar det ovälkomna äcklet negativt. Skiter fullständigt i personen som utför brottet, kommer hylla brottet alla dagar, för det är ju inte den personen som är källan till att problemet existerar från första början. Det är som tur är inte huruvida en individ håller sig inom lagens ramar eller inte som avgör om individen förtjänar att bli misshandlad
Då kanske du kan berätta vad denne Axel har gjort Lisens bror eller mot Anjo, Lisen och deras familjer. Vad har Axel gjort för brott emot dessa personer?

Har Axel begått något brott mot ovan nämnda personer, så kan jag förstå Rodrigos utbrott.

För övrigt verkar ditt inlägg mer handla om ditt eget hat emot denne Axel...
Citera
Idag, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussel747
Och vad tänkte han åstadkomma med en anonym busringning? Bättre att knoga upp och stå för vem han är om han anser att hans familj blivit utsatt. Fegt och patetiskt.

Jag vet ingenting om Lisens bror, men jag hade nog istället laddat med basebollträ och besökt en husbil och sett till att det där psykfallet medvikt aldrig någonsin mera kan gå ut på youtube och påstå att min systers små barn skulle bli glada om deras pappa dog. MEn som sagt, det är ju bara jag, som inte har egna barn eller nära familj att tänka på som är beroende av mig, så det drabbar ingen jag bryr mig mycket om nämnvärt om jag får sitta några år. Lisens bror kanske har närstående att tänka på, eller sig själv, så det kanske inte är prio 1 för honom - med hänsyn till närstående - att frivilligt gå berserk med ett basebollträ? Men jag är inte insatt i vem han är och är inte heller intresserad, men jag tycker att det är sjukt kul att så många här är så otroligt investerade i honom helt plötsligt - en helt ointressant person som har i princip noll med trådens ämne: Anjos youtube att göra men jag fattar ju att många här greppar efter halmstrån att framställa det som att Anjo och Skilleras har en konflikt medan verkligheten ser ut så här: Anjo skiter fullständigt i Skilleras och har gjort det i flera månader
Senast redigerad av Ioniq6 Idag kl. 16:00.
Citera
Idag, 16:04
Medlem
Angående att Medvikt sagt att Lisen och barnen skulle bli glada eller lättade den dag Anjo dör, är man säker på att han menade något illa med det?

Pontus Björlund har ju själv sagt att han går in i en roll eller karaktär när han är "Anjo". Med den utgångspunkten skulle uttalandet kunna tolkas som att det syftar på själva Anjo-personan.

Alltså inte bokstavligen att Pontus skulle dö, utan att rollen eller personan Anjo, som ofta skapar konflikter, hat och stress, försvinner.

Det är fortfarande en väldigt hård formulering, men det kan vara så det var menat. Pontus skiljer ju själv på Anjo och Pontus, så varför ska inte andra kunna göra det också.

Såg en av Pontus första vloggar och där framstod han faktiskt som både trevlig och omtänksam. Man kan ju fråga sig vad som hände och varför han gjorde "Anjo" till en så otrevlig karaktär som han är idag.
Citera
Idag, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Brott&blandat reagerar på Anjo som snorharkelhostar fram den omtalade "chatten" när den så kallade "Fru Brott&blandat" går förbi i bakgrunden.

Vilka jäääla bröst! Undrar vad dom kostade? Troligen mer än ett trädäck
Länk och timestamp, kanske?
Citera
Idag, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussel747

Det är det enda klandervärda i detta. Snacka inte om det, gör det bara.
Citera
Idag, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsseglaren
Jag skrev ett inlägg på flashback forum, jag lämnade inte in en forskningsstudie med källförteckning för granskning. Ta mitt inlägg för vad det är, de som håller med mig håller med mig, och de som inte gör det - som du - gör det inte.

Lisens bror gjorde vad vilken mänsklig människa som står upp för sina anhöriga skulle göra, han anpassade sig inte efter vem (eller vad) Axel är utan behandlade Axel som vilket rövhål som helst som gav sig på hans anhöriga. Jag hade tvärtom ogillat Lisens bror om han istället på ett ormaktigt och strategiskt sätt valt att anpassa sitt beteende mot Axel efter vem Axel är. Så ja, det många här kallar "göra bort sig" och mycket annat kallar jag att vara ärlig och mänsklig. Sen är det upp till var och en att tycka att ärlighet och mänsklighet är fult och dåligt, medan strategiskt ormaktigt och manipulativt och känslokallt beteende är bra och uppskattat. Jag kan inte hindra er som tycker så, det är er åsikt som ni har all rätt till.

Att ringa och bekänna sina homosexuella lustar och sin specifika dragning till afrikanska pojkar är något helt annat än att försvara sin familj.

Rodrigo kom ut ur garderoben med buller och bång!
Senast redigerad av Ralfhead Idag kl. 16:28.
Citera
Idag, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Att ringa och bekänna sina homosexuella lustar och sin specifika dragning till afrikanska pojkar är något helt annat än att försvara sin familj.

Rodrigo kom ut ur garderoben med buller och bång!

Haha, han är bögen i buren, och bögen är lös! Haha, haha!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in