Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Det var svårt att förstå vad du ville förmedla, då du utrycker dig värre i skrift än vad bög-Rodrigo gör i tal. Men jag förstår att du bölar då du anser att Axel hånar fetröven Anjo och hans familj, och det får ingen göra tydligen?
Den feta grisen Anjo som i åratal suttit på Youtube och trakasserat, förtalat och ljugit om andra människor. Där har fetröven varit modig som få, särskilt när måltavlan är långt borta bakom en skärm så det fega fettot Anjo inte kan få direkta konsekvenser.
Men så fort någon faktiskt ger igen, som när Skilleras svarar efter att den feta grisen Anjo själv dragit igång ännu ett bråk, då rinner tårarna från Anjos gristryne och han vänder sig till sin homosexuella svåger Rodrigo.
Fettot Anjo som i åratal levt på att kasta skit på andra, men som genast skiter på sig när någon kastar tillbaka. Då försvinner plötsligt den där "I-dont-give-a-fuck"-attityden , och fettot springer till bögen Rodrigo som har en pervers lust efter att "knulla negerungar".
Skilleras har över 1409 videos på sin youtube varav majoriteten på dessa ett eller annat sätt involverar Anjo och tillsammans med medvikt har de bland annat påstått att Lisen och Lisens barn kommer vara lyckliga om Anjo dör och bla bla bla som riktigt störda och besatta galningar och så hör barnens morbror av sig till skilleras och kallar honom lite saker och då spelar "tuffingen" Skilleras oförstående och kjänkt som den bäbis han är hahaha

VEM är det patetiska aset i det scenariot egentligen?? Get a grip och landa med fötterna på jorden nån gång
Skilleras kan vara glad att det bara blev ett samtal med ord, hade ett psykfall-gäng som skilleras och medviktarna hållit på som de gör mot Lisen och Lisens barn mot min syster och min systers småbarn så hade jag gjort hembesök med basebollträ hos både Skilleras och i en rutten husbil