2026-09-26, 09:25
Medlem
GreenBatterys avatar
Hur går det för HudHertigen egentligen? Han fick en video nedtagen för copyright som han nu redigerat och laddat upp igen. Totalt tillbakadragande från drama så jag antar att nästa video blir:
”Fallet med Anjos tillbakadragande från drama”

Intressant att se att visningarna är ok för att se en slö och totalt ointresserad hudhög sitta och bajsnödigt läsa innantill från ett Chat GPT-manus. Hur blev det förresten med telepromptern? Lyxfällankändisen har inte ens 7000kr i bolaget för en investering. Ninetone kanske kunde ge honom en ekonomisk rådgivare? Fast då hade väl den direkt sagt upp avtalet med dem då deras namn snarare borde vara Jockiboitone.
Citera
2026-09-26, 10:15
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Glöm inte att Anjo även tänder på kalorier.

HAHAHAHA
Citera
2026-09-26, 10:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har chipstuttarnas konung betalat sina skulder?
Citera
2026-09-27, 01:14
Avstängd
https://youtu.be/BwYNt-KJF_I?t=767
Youtubes Janne Josefsson meddelar att imorgon ska han släppa reactvideo på samtal mellan Legio och Vega-Bruno

(Varning för Motvikt, om ni blir triggade.)
Citera
2026-09-27, 17:18
Medlem
Borgholmsriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hur går det för HudHertigen egentligen? Han fick en video nedtagen för copyright som han nu redigerat och laddat upp igen. Totalt tillbakadragande från drama så jag antar att nästa video blir:

Intressant att se att visningarna är ok för att se en slö och totalt ointresserad hudhög sitta och bajsnödigt läsa innantill från ett Chat GPT-manus. Hur blev det förresten med telepromptern? Lyxfällankändisen har inte ens 7000kr i bolaget för en investering. Ninetone kanske kunde ge honom en ekonomisk rådgivare? Fast då hade väl den direkt sagt upp avtalet med dem då deras namn snarare borde vara Jockiboitone.
Youtube har ändrat sätt att räkna visningar, så man kan nog anta att det fortfarande går bajs för Lyxfällan i Norrköping.

Jocke har säkert gått in i en djup depression efter att hans lawfare uppmärksammades och orkar inte skova ihop material till Lyxfällan. Och som vi alla redan vet kan Lyxfällan inte göra efterforskning själv, han är beroende av Jocke och chat gpt för att få content.

Inte sett det senaste han laddat upp men gissningsvis täcker intäkterna knappt lokalhyran. Han får hoppas att någon donerar en teleprompter om han ska ha en.
Citera
2026-09-27, 17:21
Medlem
Borgholmsriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har chipstuttarnas konung betalat sina skulder?
Ring Kronkalle och kolla. Läget är gissningsvis oförändrat mtp kostnader för företaget och familjens matvanor
Citera
2026-09-27, 17:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Din idol har premiär på ny video kl 6 https://www.youtube.com/watch?v=Ai8VobyyB3s
Citera
2026-09-27, 18:04
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-09-19
https://youtu.be/BwYNt-KJF_I?t=767
Youtubes Janne Josefsson meddelar att imorgon ska han släppa reactvideo på samtal mellan Legio och Vega-Bruno

(Varning för Motvikt, om ni blir triggade.)

Jag tål verkligen inte den gravt alkoholiserade skoförsäljaren och hans eviga rövslickeri för Jockiboi och Chipstuttarnas Konung. Vilket lismande äckel.

Men har Ozempic-Anjo samlat ihop tillräckligt med mod för att våga ge sig på Skilleras nu? Har fetröven spänt upp chipstuttarna och återigen fått för sig att han är en fruktad "pitbull"?

Det lär sluta mindre majestätiskt för den mycket känsliga, sköra och blekfeta Anjo, som är som allra tuffast när fetröven får mobba folk han tror inte kan försvara sig. Fega jävla Ozempic-gris.
Citera
2026-09-27, 18:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag tål verkligen inte den gravt alkoholiserade skoförsäljaren och hans eviga rövslickeri för Jockiboi och Chipstuttarnas Konung. Vilket lismande äckel.

Men har Ozempic-Anjo samlat ihop tillräckligt med mod för att våga ge sig på Skilleras nu? Har fetröven spänt upp chipstuttarna och återigen fått för sig att han är en fruktad "pitbull"?

Det lär sluta mindre majestätiskt för den mycket känsliga, sköra och blekfeta Anjo, som är som allra tuffast när fetröven får mobba folk han tror inte kan försvara sig. Fega jävla Ozempic-gris.

Pallade med en kvart av Anjos självbelåtenhet (videon har livepremiär nu), när hela finns uppe ska jag skippa runt lite i 5 minuter sen är får det vara.
Citera
2026-09-27, 18:59
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Din idol har premiär på ny video kl 6 https://www.youtube.com/watch?v=Ai8VobyyB3s
Så det är drama som gäller igen för den stora högen av hud? Så jävla vek.
Citera
2026-09-27, 19:20
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Pallade med en kvart av Anjos självbelåtenhet (videon har livepremiär nu), när hela finns uppe ska jag skippa runt lite i 5 minuter sen är får det vara.

Jag äcklas också av Anjos självbelåtenhet och svettiga chipstuttar.

Själv vägrar jag ge den orimligt feta pitbullen några visningar. Jag inväntar att Skilleras, Tojje eller Medvikt reagerar på fetröven.
Citera
2026-09-27, 19:47
Medlem
Först den äckliga videon när Chrippa och Linnea gifte sig, och nu den här när dom fått barn? Har Anjo ingen moralkompass överhuvudtaget, hur mycket hat kan man bära på innan man går sönder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in