2026-04-18, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
Jag tycker att det är bra att Anjo avslöjar von Tilander, har alltid misstänkt att det är något skumt med hennes göromål, och nu får man misstankarna bekräftade!

Anjo har inte avslöjat henne. Tidningar, vluee news va bra mycket tidigare och exposea henne. Han är sist på bollen
Citera
2026-04-18, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Anjo har inte avslöjat henne. Tidningar, vluee news va bra mycket tidigare och exposea henne. Han är sist på bollen

Varenda jävel förstod väl hur det låg till med henne. Anjo bara gör content och gottar sig. Han avslöjar inget.
Citera
2026-04-18, 14:36
Medlem
extravaganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust

Finns inget 'sist på bollen' vad gäller von Tilander, hon kommer avslöjas i kommande tio åren känner jag på mig djupt inuti mitt hjärta.
Citera
2026-04-18, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kan du inte bara förstå att Anjos följare vill inte att han ska prata om Temu det är ingen som vill lyssna på skiten han kommer nog aldrig nämna någon av dom igen vilket är så skönt.
Detta var bland det sjukaste du någonsin skrivit.
Citera
2026-04-18, 22:28
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Finns inget 'sist på bollen' vad gäller von Tilander, hon kommer avslöjas i kommande tio åren känner jag på mig djupt inuti mitt hjärta.

Om du gillar Anjos granskning av Von Tilander - vad är din inställning till Analyshasse som Anjo försvarat på sin kanal?
Citera
2026-04-18, 22:34
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kan du inte bara förstå att Anjos följare vill inte att han ska prata om Temu det är ingen som vill lyssna på skiten han kommer nog aldrig nämna någon av dom igen vilket är så skönt.

Anjo har själv sagt att han fick för dåliga visningar på att prata om Temu, och att det är anledningen till att han inte kommer göra mer videos om Temu. Problemet är att Anjos senaste videos om t.ex. Von Tilander har sämre eller ungefär jämförbara visningar som när Anjo pratade om Temu, så följer man den logiken så vill hans följare inte att Anjo ska prata om Von Tilander heller.
Senast redigerad av STALK3R 2026-04-18 kl. 22:37.
Citera
2026-04-18, 22:39
Medlem
extravaganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Om du gillar Anjos granskning av Von Tilander - vad är din inställning till Analyshasse som Anjo försvarat på sin kanal?

Jag har ingen aning om vem analyshasse är - har aldrig hört talas om honom.
Citera
2026-04-18, 22:44
Medlem
extravaganjas avatar
Citat:
Anjo har själv sagt att han fick för dåliga visningar på att prata om Temu, och att det är anledningen till att han inte kommer göra mer videos om Temu. Problemet är att Anjos senaste videos om t.ex. Von Tilander har sämre eller ungefär jämförbara visningar som när Anjo pratade om Temu, så följer man den logiken så vill hans följare inte att Anjo ska prata om Von Tilander heller.

Nah, von Tilander är nytt, du kan inte jämföra antal visningar på något nytt med något som är ett halvår gammalt. Von Tilander kommer vara ganska tidlös - hon kommer inte glömmas av och samla damm på samma sätt som vissa andra nitlotter och felsatsningar.
Citera
2026-04-18, 22:54
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Nah, von Tilander är nytt, du kan inte jämföra antal visningar på något nytt med något som är ett halvår gammalt. Von Tilander kommer vara ganska tidlös - hon kommer inte glömmas av och samla damm på samma sätt som vissa andra nitlotter och felsatsningar.

Självklart tar jag hänsyn till att klippen om Von Tilander är nya, men när Anjo klagade på visningarna på klippen han la upp om Temu så hade dom omkring 50k efter en vecka, vilket är ungefär jämförbart med vad första klippet om Von Tilander har.
Citera
2026-04-18, 23:00
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Jag har ingen aning om vem analyshasse är - har aldrig hört talas om honom.

Nu lyckas jag inte hitta varken Cluee eller Anjos videos om Analyshasse längre, men här finns två klipp som jag tror tar upp det mesta:

https://www.youtube.com/watch?v=S3rg19IL1Io
https://www.youtube.com/watch?v=HLP2eEBtHdU

Analyshasse är tydligen vän med Danjal, så självklart tog Anjo honom i försvar. Om man är kritisk till Von Tilanders metoder på att sälja kurser, så bör man vara kritisk till Analyshasses investeringsrådgivning som är en uppenbar scam. Anjo hade något samarbete med Analyshasse.

T.om. SvD har en artikel om Analyshasse: https://www.svd.se/a/dRbP71/hur-rik-kan-man-bli-om-man-lyssnar-pa-en-finfluencer-svd-s-reporter-testar-analys-hasse
Senast redigerad av STALK3R 2026-04-18 kl. 23:19.
Citera
2026-04-18, 23:26
Medlem
extravaganjas avatar
Citat:
Nu lyckas jag inte hitta varken Cluee eller Anjos videos om Analyshasse längre, men här finns två klipp som jag tror tar upp det mesta:

https://www.youtube.com/watch?v=S3rg19IL1Io
https://www.youtube.com/watch?v=HLP2eEBtHdU

Analyshasse är tydligen vän med Danjal, så självklart tog Anjo honom i försvar. Om man är kritisk till Von Tilanders metoder på att sälja kurser, så bör man vara kritisk till Analyshasses investeringsrådgivning som är en uppenbar scam. Anjo hade något samarbete med Analyshasse.

T.om. SvD har en artikel om Analyshasse: https://www.svd.se/a/dRbP71/hur-rik-kan-man-bli-om-man-lyssnar-pa-en-finfluencer-svd-s-reporter-testar-analys-hasse

Jahopp? Vem frågade? Vill inte och bad aldrig om att få veta något om nån "analyshasse" och detta förändrar .. ingenting .. vad gäller det jag tycker och det jag skrev om Anjos granskning av von Tilander - men tack (?) för helt irrelevant information, kompis.
Citera
2026-04-18, 23:43
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Jahopp? Vem frågade? detta förändrar .. ingenting .. vad gäller det jag tycker och det jag skrev om Anjos granskning av von Tilander - men tack (?) för helt irrelevant information, kompis.

Du bevisar precis min poäng med mitt inlägg. Du öser beröm över Anjos videos om Von Tilander, men när jag visar att Anjo gjort samarbeten med en scammer som Analyshasse så förändrar det ingenting av din bild av Anjo. Det är vad jag kallar dubbelmoral. Ha en trevlig kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in