2026-04-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Ok. Skulle fått panik o färgat det direkt 😅

Men hon vågar kandke inte förrän hon är läkt

Alla bryr sig inte om hårfärg. Men jag som också har eksem i hårbotten skulle aldrig färga håret innan eksemen är helt borta. Det är större risk att få värre eksem och allergi mot hårfärg om man har eksem. Då kan man få stora bölder/blåsor och tappa massa hår. Får man ärrbildningar när blåsorna läker blir man hårlös där det är ärr!

Alltså ganska ovärd risk att ta, tycker jag. Vet inte vad hon tycker.
Citera
2026-04-17, 09:27
Medlem
En HEL video om hur synd det är om henne! Man ska vara snäll, inte utnyttja människor 🤪😂
Hade hon inte för nån dag sen HÄNGT ut en följare??
Har inte hon tiggt (utnyttjat) sina hårt arbetande följare, de flesta är nog INTE ekonomichefer för att få ihop pengar till hotell, körkort, hund i mängder (!!!) med Lego?!!!!
Citera
2026-04-17, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
En HEL video om hur synd det är om henne! Man ska vara snäll, inte utnyttja människor 🤪😂
Hade hon inte för nån dag sen HÄNGT ut en följare??
Har inte hon tiggt (utnyttjat) sina hårt arbetande följare, de flesta är nog INTE ekonomichefer för att få ihop pengar till hotell, körkort, hund i mängder (!!!) med Lego?!!!!

Det var det jag sa att det skulle komma en tycka synd video efter inlägget där flera ifrågasatte hennes. Hon tål inte att bli ifrågasatt men kasta skit på andra är helt ok.
Citera
2026-04-17, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvirre
Det var det jag sa att det skulle komma en tycka synd video efter inlägget där flera ifrågasatte hennes. Hon tål inte att bli ifrågasatt men kasta skit på andra är helt ok.
Exakt!! Det är rent bedrägeri !
Citera
2026-04-17, 15:18
Medlem
MissFitt73s avatar
Hon jämför från olika butiker men köper olika fabrikat. Fattar inte varför hon bemödar sig ens? Blir ju helt missvisande att tex jämföra icas egna märke med Arla.
Citera
2026-04-17, 17:20
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hon jämför från olika butiker men köper olika fabrikat. Fattar inte varför hon bemödar sig ens? Blir ju helt missvisande att tex jämföra icas egna märke med Arla.
Ja det är så korkat
Och om hon missade att köpa några varor så vore det ju lättast att ta bort produkten på tidigare kvitton också

Men hon är ju ekonomichef...det är inte jag
Citera
2026-04-17, 17:31
Medlem
Tänkte också på det men hon har ingen koll
på hur en matpriskoll går till. Det ska vara exakt samma vara gällande märke och vikt. Hon jämför ju varor av olika märken och vissa är på kampanjer. Hennes jämförelser säger ingenting. Läs på, gör om och rätt!

Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Citera
2026-04-17, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
på hur en matpriskoll går till. Det ska vara exakt samma vara gällande märke och vikt. Hon jämför ju varor av olika märken och vissa är på kampanjer. Hennes jämförelser säger ingenting. Läs på, gör om och rätt!

Ja, och ska hon jämföra butikens egna märken, då måste hon också hålla sig till att bara köpa Coops egna mjölk, ICAs egna mjölk och inte köpa en Arla mitt i allt. Jätterörigt.

Är det olika vikt får man ju gå efter kilo- eller literpriset. Kan ju inte jämföra typ Coops mjölk 1 liter med Arla 1,5 liter rakt av utifrån styckpris.
Citera
2026-04-17, 21:37
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja det är så korkat
Och om hon missade att köpa några varor så vore det ju lättast att ta bort produkten på tidigare kvitton också

Men hon är ju ekonomichef...det är inte jag
Ja hon är ju ekonomichef 😅
Citera
2026-04-17, 21:38
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Dessutom säger hon att hon ska lämna mat till kyrkan eller nån granne. Alla svarar att hon är så fin och omtänksam. Skulle gärna vilja se henne göra det.
Citera
2026-04-17, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Jag med 😂
Ingen som kollat inkomst på henne?
Vill inte betala för att få reda på hennes inkomst
Citera
2026-04-17, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Men kan du hennes profil från det andra kontot?
Ja det kan jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in