2026-02-03, 13:04
Avslutad
Varför de sprutorna hon tagit inte hjälpt helt beror ju på att hon äter något som ger inflammationer i huden/eksem, som äggen. Jag tror inte ett dyft på att hon har så ont i huden som hon säger. Det kommer ny hud varje dag på alla människor. Hon smörjer heller inte in den som hon bör göra.

Men hon skyller ändå allt på vården. Inget egenansvar.

Hon ljuger om att hon tappat allt kroppshår osv. Hon ljuger så hon tror sig själv.

Tror visst att hon skulle kunna jobba men hon vill jobba hemma med sina sociala medier.

Sen tror jag inte hon åt själv av fläskpannkakan, hon vill bara trigga alla om det. Hon älskar att skapa drama.
Citera
2026-02-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Varför de sprutorna hon tagit inte hjälpt helt beror ju på att hon äter något som ger inflammationer i huden/eksem, som äggen. Jag tror inte ett dyft på att hon har så ont i huden som hon säger. Det kommer ny hud varje dag på alla människor. Hon smörjer heller inte in den som hon bör göra.

Men hon skyller ändå allt på vården. Inget egenansvar.

Hon ljuger om att hon tappat allt kroppshår osv. Hon ljuger så hon tror sig själv.

Tror visst att hon skulle kunna jobba men hon vill jobba hemma med sina sociala medier.

Sen tror jag inte hon åt själv av fläskpannkakan, hon vill bara trigga alla om det. Hon älskar att skapa drama.

När hon verkligen var sjuk och låg på sjukhus, då var hon fortfarande tillräckligt frisk för att jobba/plugga. Men nu är hon plötsligt för sjuk för att kunna behålla ett jobb. Om hon på riktigt fick en anställning så får de ju inte ge henne sparken pga att hon är sjuk. Gissar att det snart kommer en ny länk till hennes Gofoundme…
Citera
2026-02-03, 13:38
Medlem
Nog för att hon är korkad och inte vill bli frisk för då finns det ju risk för uteblivna sympatier men att äta fläskpannkaka vore väl korkat. Fläskpannkakan var säkert veckans matlådor till Stefan. Det ska väl sparas pengar nu inför sommarens renoveringar.
Tur att hon är för sjuk att ta jobbet som
alkohol- och drogterapeut. Hon ska se till att bli stabil själv i sitt mående först innan hon möter patienter/klienter.
Citera
2026-02-03, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
När hon verkligen var sjuk och låg på sjukhus, då var hon fortfarande tillräckligt frisk för att jobba/plugga. Men nu är hon plötsligt för sjuk för att kunna behålla ett jobb. Om hon på riktigt fick en anställning så får de ju inte ge henne sparken pga att hon är sjuk. Gissar att det snart kommer en ny länk till hennes Gofoundme…

Precis. Tycker hon bara ska stå för att hon vill jobba med sociala medier och säga det. Inte hålla på att hitta på ursäkter.

Jag tror absolut hon kan ja fått nervsmärtor i huden efter när det var riktigt illa med köttiga sår. Men inte att hon har sådana extrema smärtor nu att hon inte kan jobba ens deltid som alkohol- och drogterapeut. Hon har ju medicin mot nervsmärtorna. Hon sade ju det funkade i några timmar iallafall, men inte hela dygnet. Då borde hon ju ta dem så effekten blir när hon jobbar.

Nä. Hon borde bara stå för att hon vill jobba med sociala medier nu. Hon får ju ändå ändra sig sen, om hon vill.
Men visst, om hon säger att hon är för sjuk så behåller hon anställning + folk tycker synd om henne.
Citera
2026-02-03, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Annars filmar hon ALLT, alltså ALLT. 99% är meningslöst och trist. Men smeten, ja den ville jag faktiskt se. Se hur hon gjorde den. Gjorde hon utan ägg?! Knappast 😅😅😅 Hon länkar till ett recept med fyra ägg...... Omg. Att folk gå på det här? Hon är sån jävla mytoman.
Har hon redigerat om videon? Kollade igår och såg inte att hon åt av pannkakan?
Citera
2026-02-03, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hon har sin GoFundme aktiv. Såg att det dessutom var 2 till från följare.
Citera
2026-02-03, 21:16
Medlem
Någon som vet ngt om hennes syskon? Är de lika?
Citera
2026-02-03, 21:37
Medlem
Dagens vlogg……. Hon avslutar varje gnällmening med ”skit samma” alltså hon gnäller hela tiden och avslutar med att rättfärdiga gnället genom att lägga till -”skit samma”. Så hon bryr sig mer än om vad hon ger sken av och vill påtala för att fiska sympatier.
Citera
2026-02-03, 21:55
Medlem
🤔
Senast redigerad av Seochse 2026-02-03 kl. 21:59. Anledning: Ser att de är samma fråga i tråden
Citera
2026-02-04, 10:41
Medlem
Tror ni att det mesta är lögn? jag har nyss fått upp ögonen på hon. Hon säger ju att hon blitt erbjuden jobb på soc? Kan man bli det och va som hon?
Herregud, hur kan den här människa få utbilda sig till terapeut????Finns det inga krav eller att man kollar lämplighet? jag såg att hoin har syskon, undrar hur dem tykcer om allt
Citera
2026-02-04, 11:27
Medlem
Jag tror också mkt är påhittat. Hon är ute efter bekräftelse och följare. Hon äskar också pengar på "gofoundme". Nja jag undrar om arbete på "soc" stämmer, de brukar vara noga när de ser på ansökningar och alkohol&drogterapi- utbildningen påbörjade hon i höstas. Den kan hon endast vara i början av. Om den ska vara någorlunda kvalificerad. Så dina ögon kan du nog lita på...
Citat:
Ursprungligen postat av seochhor6
Tror ni att det mesta är lögn? jag har nyss fått upp ögonen på hon. Hon säger ju att hon blitt erbjuden jobb på soc? Kan man bli det och va som hon?
Herregud, hur kan den här människa få utbilda sig till terapeut????Finns det inga krav eller att man kollar lämplighet? jag såg att hoin har syskon, undrar hur dem tykcer om allt
Citera
2026-02-04, 14:04
Medlem
Okej
Tycker allt är skumt
Också att hon kan gå ut och ljuga om typ allt
Har hon redovisat nånstans va cashen går till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto