2026-04-15, 21:27
Medlem
Hon har tappat ca tusen följare och det har varit väldigt tyst på fb o insta. Så snart kommer det väl en snyftvlogg på youtube. Konstig människa hon dömer andra och drar sina diagnoser om andra sen när någon annan i frågasätter henne så blir dom blockerade. Och hennes följare är verkligen riktigta mobbare. Förstår inte hur hon får bli psykolog eller vad det nu var
Citera
2026-04-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon har blockat mig på facebook. Men jag har två olika konton 🤣🤣🤣
Jag med 😂
Ingen som kollat inkomst på henne?
Citera
2026-04-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Undrar hur många gånger hon blivit orosanmäld till socialtjänsten för sina barn? Med tanke på vilken urusel mat hon ger Mellon så kanske det är dax….
Med tanke på att Mellon garanterat har en NPF diagnos förutom att vara OTROLIGT bortskämd, så vore en bra näring med bra fett verkligen hjälpa hans växande hjärna.
Undrar hur han äter på förskolan…

Hon har själv sagt att han äter bra på förskolan och varierat, och att de tränar på att äta det hemma också.
Underförstått så klarar han av att äta olika saker på förskolan men inte hemma, så han har inte en ”riktig” ätproblematik utan det är knutet till situationen.
Citera
2026-04-16, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon har själv sagt att han äter bra på förskolan och varierat, och att de tränar på att äta det hemma också.
Underförstått så klarar han av att äta olika saker på förskolan men inte hemma, så han har inte en ”riktig” ätproblematik utan det är knutet till situationen.

Han vet att på förskolan äter man det som serveras. Hemma vet han att han kan köra med ellie. Och hon gör allt han ber om.
Citera
2026-04-16, 10:41
Medlem
Anso10765s avatar
Hon är 41 år (?) Varför är utväxten på håret helgrått?

Nån som hört henne nämna nåt om det
Citera
2026-04-16, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765

Jag är inte 40 än och har massor med grått, inte så att hela utväxten är det men många spridda grå strån. Alla i min familj var tidigt grå, ofta helt grå vid 50 redan.

Sen har hon haft mycket stress och inflammation också i hårbotten. Det kan förstöra hårsäckarna.

Men hon hade även tidigare en blondgrå hårfärg.
Citera
2026-04-16, 15:33
Medlem
askungens avatar
Citat:

Sånt kan vara så olika. Jag är ett par år äldre än Ellie och har inga gråa hår ännu. Min mamma är kritvit, men min pappa har fortfarande endel av sin vanliga färg kvar
Har vänner som har många gråa hår, men också mindre.
Genetik helt enkelt! Sen är väl Ellie ganska blond så hon har nog endel blonda hår med som är svåra att urskilja i rufset
Citera
2026-04-16, 18:18
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Sånt kan vara så olika. Jag är ett par år äldre än Ellie och har inga gråa hår ännu. Min mamma är kritvit, men min pappa har fortfarande endel av sin vanliga färg kvar
Har vänner som har många gråa hår, men också mindre.
Genetik helt enkelt! Sen är väl Ellie ganska blond så hon har nog endel blonda hår med som är svåra att urskilja i rufset

Ok. Skulle fått panik o färgat det direkt 😅

Men hon vågar kandke inte förrän hon är läkt
Citera
2026-04-16, 18:30
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ok. Skulle fått panik o färgat det direkt 😅

Men hon vågar kandke inte förrän hon är läkt

Skulle inte förvåna mig om hon är emot hårfärg.
Men tatuera kroppen och ögonbrynen är helt fine 😄
Citera
2026-04-16, 18:36
Medlem
askungens avatar
Ny vlogg ute där hon pratar om sina diagnoser.
Jag har tom bytt namn från Jessica till Ellie,efter att jag sett ice age och kände såå igen mig i Ellie. Därefter bytte jag namn, för att det var ingen sa Jessica längre....
Va? Slutade dom säga hennes namn innan hon ens bytt det?
Har för mig att hon pratat om att hon bytte efter hennes mamma dog pga att hon var så elak mot henne under hela hennes uppväxt
Senast redigerad av askungen 2026-04-16 kl. 18:42.
Citera
2026-04-16, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ny vlogg ute där hon pratar om sina diagnoser.
Jag har tom bytt namn från Jessica till Ellie,efter att jag sett ice age och kände såå igen mig i Ellie. Därefter bytte jag namn, för att det var ingen sa Jessica längre....
Va? Slutade dom säga hennes namn innan hon ens bytt det?
Har för mig att hon pratat om att hon bytte efter hennes mamma dog pga att hon var så elak mot henne under hela hennes uppväxt
Hon påstår ju att båda föräldrarna misshandlade henne bla. Men varför tatuerar man då in MUM / DAD
??!
Citera
2026-04-16, 19:07
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Hon påstår ju att båda föräldrarna misshandlade henne bla. Men varför tatuerar man då in MUM / DAD
??!
Eller hur!
Hon är så jäkla wierd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in