2026-04-17, 19:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Bosse är uppenbarligen en god skytt.
Och att han tog bort dessa två från oss andra, är ett hjältedåd.

Jag har inget ont att säga eller skriva om honom.
Håller med helt och fullt. Han är en hjälte.

Idioterna som blev skjutna hade slagit sönder glaset i fönsterrutan i entrédörren.
Kopierat från FUP:
att det på entrétrappan samt direkt innanför entrédörren låg en större mängd glasskärvor,
att det fanns ett svagt mönstrat och jordaktigt spår precis under dörrhandtaget till entrédörren,
att det fanns en skada i träet på entrédörrens utsida precis under fönsterrutan i dörren,
att gardinen på insidan av fönstret i entrédörren hade flera skador,
att två av skadorna i gardinen bedöms vara orsakade av hagelskott

Med en hagelbrakare och offren stod nära så behöver man inte vara en god skytt.
Dessutom utan sikt med skott genom en gardin.
Senast redigerad av Timeout 2026-04-17 kl. 19:50.
Citera
2026-04-17, 19:31
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Den enda idioten här är den som är dåligt påläst. Jag har varenda fup och du ska inte uttala dig om saker du inte har en susning om.

En kvinna ligger i skilsmässa och då får hon umgås med vem hon vill. Dom började som vänner under promenader, helt oskyldigt.
Det ska inte två idioter lägga sig i alls.
Kvinnan har bott i egen lägenhet sedan 2015-01-14 och idioterna blev skjutna 2015-10-14.

Angående ungjävlarna som busade i affären så fällde dom nästan en äldre dam med rullator och då sa han ifrån och tog ut en av dom. Det hade jag också gjort och många med mig.

Du fjantar dig bara och kan inte ens hans namn. Dessutom får du sätta dig på skolbänken igen. Namn stavas med stor bokstav.
Får väl umgås med vem hon vill oavsett skilsmässa eller inte?
Sen håller jag med dig om allt annat.
Senast redigerad av Eren-Jaeger 2026-04-17 kl. 19:34.
Citera
2026-04-17, 19:45
Medlem
Citat:
Bosse är uppenbarligen en god skytt.
Och att han tog bort dessa två från oss andra, är ett hjältedåd.

Jag har inget ont att säga eller skriva om honom.
Du hedrar idioten bozze, som uppaktar kärringen i en familj med flera våldsamma dysfuntionella män,, som skjuter dessa till döds, förmodligen medveten om utgången av de skott han avlossar, Gubbjäveln har själklart siktat ordentligt och med all säkerhet stått så pass nära gluggen i dörren så han såg och visste vad han gjorde, Vandalerna hade kunnat fås att avlägsna sig genom skott över dess huvud, Bozze skiter i att meddela räddningstjänsten att han skjutit 2 personer,vilket troligen var bidragande till att de avled! Samt att Arslet bozze ger
Sig på barn i mataffären,, riktig Idiot, ju förr hjärtat stannar på gubbjäveln dess bättre!
Citera
2026-04-17, 20:25
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Får väl umgås med vem hon vill oavsett skilsmässa eller inte?
Sen håller jag med dig om allt annat.
Ja visst får hon det och dom var vänner.
Från FUP. Jag har plockat bort namnen och skriver i stället han och hon.

Både han och hon har ett stort intresse för djur och natur. Deras intresse medförde att de började prata med varandra när de stötte på varandra ute på promenader.
Någon gång under våren 2014 fördjupades hans och hennes kontakter och de inledde en vänskapsrelation.
Inom ramen för vänskapsrelationen träffades de och promenerade och cyklade tillsammans. De höll även kontakt via telefon.

Detta gillade inte hennes man och sönerna. (Hon fick alltså inte umgås med vem hon ville pga dom.)

Vid ett tillfälle någon gång under sommaren och fram till september 2014 träffade han på en av hennes döttrar när han kom körande i sin bil. Hon hade svårt för att ta sig hem och han tog då dotterns cykel i bilen och skjutsade hem henne till familjens hus.

Den 1 augusti 2014 skickade hon sms där hon skrev om att Simon hade pratat om att det kunde hända en olycka, att han skulle vara försiktig och att han kanske kunde åka iväg någonstans.

Den 20 september 2014 var fyra av hans fönsterrutor krossade när han kom hem från en kvällspromenad.
Han hade uppfattningen att det var Fredrik och Simon som hade gjort detta.
Tidigt på morgonen dagen efter åkte han därför hem till familjen hus där han träffade henne, mannen och sönerna Fredrik och Simon.

Han konfronterade Fredrik och Simon med att det skulle vara de som hade krossat hans fönsterrutor, men de nekade till det. Under diskussionen som uppstod blev Fredrik och Simon upprörda.
Simon gav honom en knuff så att han föll till marken. Hans hund bet Fredrik. (Duktig hund.)

Han lämnade fastigheten och åkte hem. Han gjorde polisanmälan mot Fredrik och Simon för skadegörelse, misshandel och olaga hot.
Den sistnämnda brottsmisstanken bestod i vad hon hade skrivit om i sms till honom före den 20 september samt vad hon hade lämnat muntliga uppgifter till honom om efter det att han den 21 september hade lämnat familjens fastighet.

Fredrik och Simon blev med anledning av polisanmälningarna mot dem anhållna, men de släpptes sedan. Fredrik och Simon meddelades förbud att kontakta honom.
Kontaktförbuden löpte från och med den 23 september 2014 till och med den 23 december samma år. Han begärde inte förlängning av kontaktförbuden.
De polisanmälningar som han hade gjort lades ner i november 2014.

Fantastiskt att man måste traggla detta igen pga av en "mindre upplyst" deltagare i tråden.
Det är nog väldigt få personer som sörjer Simon och Fredrik.
Världen saknar inte dom som vi normala räknar som ohyra och som han fick leva i skräck för länge.
Citera
2026-04-17, 20:33
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Du hedrar idioten bozze, som uppaktar kärringen i en familj med flera våldsamma dysfuntionella män,, som skjuter dessa till döds, förmodligen medveten om utgången av de skott han avlossar, Gubbjäveln har själklart siktat ordentligt och med all säkerhet stått så pass nära gluggen i dörren så han såg och visste vad han gjorde, Vandalerna hade kunnat fås att avlägsna sig genom skott över dess huvud, Bozze skiter i att meddela räddningstjänsten att han skjutit 2 personer,vilket troligen var bidragande till att de avled! Samt att Arslet bozze ger
Sig på barn i mataffären,, riktig Idiot, ju förr hjärtat stannar på gubbjäveln dess bättre!

Ljuva liv.

Äckel-bröderna har varit maskmat i över tio år.
Medan gubben med bössan still going strong.

Det är underbart att veta.
Citera
2026-04-17, 20:36
Medlem
-GGs avatar
Finns det förresten någon bild på de numera döda pussgurkorna?
Citera
2026-04-17, 20:51
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:

Både han och hon har ett stort intresse för djur och natur. Deras intresse medförde att de började prata med varandra när de stötte på varandra ute på promenader.
Någon gång under våren 2014 fördjupades hans och hennes kontakter och de inledde en vänskapsrelation.
Inom ramen för vänskapsrelationen träffades de och promenerade och cyklade tillsammans. De höll även kontakt via telefon.

Detta gillade inte hennes man och sönerna. (Hon fick alltså inte umgås med vem hon ville pga dom.)

Vid ett tillfälle någon gång under sommaren och fram till september 2014 träffade han på en av hennes döttrar när han kom körande i sin bil. Hon hade svårt för att ta sig hem och han tog då dotterns cykel i bilen och skjutsade hem henne till familjens hus.

Den 1 augusti 2014 skickade hon sms där hon skrev om att Simon hade pratat om att det kunde hända en olycka, att han skulle vara försiktig och att han kanske kunde åka iväg någonstans.

Den 20 september 2014 var fyra av hans fönsterrutor krossade när han kom hem från en kvällspromenad.
Tidigt på morgonen dagen efter åkte han därför hem till familjen hus där han träffade henne, mannen och sönerna Fredrik och Simon.

Han konfronterade Fredrik och Simon med att det skulle vara de som hade krossat hans fönsterrutor, men de nekade till det. Under diskussionen som uppstod blev Fredrik och Simon upprörda.
Simon gav honom en knuff så att han föll till marken. Hans hund bet Fredrik. (Duktig hund.)

Han lämnade fastigheten och åkte hem. Han gjorde polisanmälan mot Fredrik och Simon för skadegörelse, misshandel och olaga hot.
Den sistnämnda brottsmisstanken bestod i vad hon hade skrivit om i sms till honom före den 20 september samt vad hon hade lämnat muntliga uppgifter till honom om efter det att han den 21 september hade lämnat familjens fastighet.

Fredrik och Simon blev med anledning av polisanmälningarna mot dem anhållna, men de släpptes sedan. Fredrik och Simon meddelades förbud att kontakta honom.
Kontaktförbuden löpte från och med den 23 september 2014 till och med den 23 december samma år. Han begärde inte förlängning av kontaktförbuden.

Fantastiskt att man måste traggla detta igen pga av en "mindre upplyst" deltagare i tråden.
Världen saknar inte dom som vi normala räknar som ohyra och som han fick leva i skräck för länge.
Du behöver varken försvara eller förklara för mig. Jag är helt enig med dig. 👌🏻

Även jag har lusläst FUP.
Citera
2026-04-17, 20:54
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Du behöver varken försvara eller förklara för mig. Jag är helt enig med dig. 👌🏻

Även jag har lusläst FUP.
Jo det vet jag men det finns dom med mindre förstånd som kan behöva läsa och inte fantisera ihop något.
Citat:
Ljuva liv.

Äckel-bröderna har varit maskmat i över tio år.
Medan gubben med bössan still going strong.

Det är underbart att veta.
Dom ville döda honom men gick själva på pumpen
Citat:
Finns det förresten någon bild på de numera döda pussgurkorna?
Visst finns det bilder på maskmaten.

Fredrik och Simon Vallåkra skjutna 2015
https://imgur.com/a/8PPQXvw
Citera
2026-04-17, 21:06
Medlem
Citat:

bozze är den hjärndöda gubbfan som drog igång hela skiten,gemensamt intresse för djur och natur ? Jo tjena Gamla incelgubben blev blev väl intresserad av mus eller bäver på gamla dagar,, Och hade inte vett o förstånd att låta bli att ge sig in i ett getingbo,, Började väl rycka i den lilla gubbsnorren,, 2 Döda ynglingar, förvisso vanartiga,föräldrar till ynglingarna förkrossade även syskon till dessa, Gubbfan själv i fängelse + skadestånd, Samt att gubbjäveln har 2 personers liv på sitt samvete,,,att han är ett arsle är uppenbart, ofredar ungar på matbutiken,, hade idioten bozze lagt band på sina romantiska känslor hade detta inte hänt!!
Citera
2026-04-17, 23:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Fan vad du yrat massa osanning i denna tråd,, är gubbjäveln din farsa?
Jag skriver mycket i krimtrådar. Har just nu 9 399 inlägg. Jag håller mig alltid till det som kan verifieras genom fupar. I denna tråden har jag 325 inlägg.
Du har ju helt klart inte läst fupen så vad yrar du om???
Det blir ju skrattretande att du kallar mannen för incel
Han hade varit gift i 30 år och skild sedan några år när han träffade idioternas mamma på promenad.

Tar lite mer från fupen, förhör med mamman. 2015-10-30
När sedan mammans pappa gick bort för tre år sedan började hon att promenera väldigt mycket runt om i Vallåkra. Hon gick väldigt mycket för att dämpa den sorg hon kände efter pappas bortgång.
Hon fortsatte att promenera mycket och för ett och ett halvt år sedan så träffade hon honom när hon var ute och gick.
De började slå följe med varandra. Hon säger att han hade ett stort djur och natur intresse, precis som hon.
Han berättade mycket om den natur som fanns omkring dem och de djur som levde där.

Hon hade 6 barn. Fyra döttrar och två söner. Båda sönerna blev omhändertagna av socialen och kunde inte bo hemma.
Fredrik hade diagnosen asocial personlighetsstörning, psykopat.
Han pratade mycket om att döda och tränade på gym för för att blir starkare så att han kunde döda.

Fredrik bodde i fosterhem i många år. Fredrik var psykopat och fick diagnosen Aspergers syndrom när han var 9 år.
https://imgur.com/a/cZC9QKM

Den äldre Fredrik, född 91-08, har 2 domar som jag har hittat. Han är dömd för misshandel flera gånger, försök till misshandel, olaga hot, bedrägeri, rån, narkotikabrott mm. För dom två sista fick han påföljd fängelse 3 månader. Han har fler än 15 avsnitt i belastningsregistret.
Simon den yngre, född 94-07, är dömd för misshandel, försök till rån mm. Han hade 5 avsnitt i belastningsregistret.
Fina karriärer dom hade och hade dom inte knarkat ihjäl sig så hade dom garanterat suttit inne många gånger och hade dom lyckats döda mannen hade det blivit livstid.
Senast redigerad av Timeout 2026-04-18 kl. 00:13.
Citera
2026-04-18, 01:03
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Idioten bozze förklarade aldrig att han skjutit bröderna när polis larmades, därför fick ärendet inte högsta prio, hade han gjort det kunde bröderna överlevt,
Skärrad av situationen och frustrerad av upprepade samtal till polisen INNAN skjutningen utan faktisk respons, undanhöll han att han skjutit dem. Enligt FUP dog de efter någon/några tiotals meter stapplande och sannolikt hade de inte överlevt även om räddningstjänst (äntligen) hade kommit EFTER att han hade skjutit dem. Och det är gott nog för mig! Jag har svårt att se annat än att de förtjänade att bli skjutna på den trappan in till hans bostad efter deras trakasserier och hotelser.
Vad är anledningen till att du ger honom de epitet som du gör?
Citera
2026-04-18, 05:46
Medlem
Citat:
Jag skriver mycket i krimtrådar. Har just nu 9 399 inlägg. Jag håller mig alltid till det som kan verifieras genom fupar. I denna tråden har jag 325 inlägg.
Du har ju helt klart inte läst fupen så vad yrar du om???
Det blir ju skrattretande att du kallar mannen för incel
Han hade varit gift i 30 år och skild sedan några år när han träffade idioternas mamma på promenad.

Tar lite mer från fupen, förhör med mamman. 2015-10-30
När sedan mammans pappa gick bort för tre år sedan började hon att promenera väldigt mycket runt om i Vallåkra. Hon gick väldigt mycket för att dämpa den sorg hon kände efter pappas bortgång.
Hon fortsatte att promenera mycket och för ett och ett halvt år sedan så träffade hon honom när hon var ute och gick.
De började slå följe med varandra. Hon säger att han hade ett stort djur och natur intresse, precis som hon.
Han berättade mycket om den natur som fanns omkring dem och de djur som levde där.

Hon hade 6 barn. Fyra döttrar och två söner. Båda sönerna blev omhändertagna av socialen och kunde inte bo hemma.
Fredrik hade diagnosen asocial personlighetsstörning, psykopat.
Han pratade mycket om att döda och tränade på gym för för att blir starkare så att han kunde döda.

Fredrik bodde i fosterhem i många år. Fredrik var psykopat och fick diagnosen Aspergers syndrom när han var 9 år.
https://imgur.com/a/cZC9QKM

Den äldre Fredrik, född 91-08, har 2 domar som jag har hittat. Han är dömd för misshandel flera gånger, försök till misshandel, olaga hot, bedrägeri, rån, narkotikabrott mm. För dom två sista fick han påföljd fängelse 3 månader. Han har fler än 15 avsnitt i belastningsregistret.
Simon den yngre, född 94-07, är dömd för misshandel, försök till rån mm. Han hade 5 avsnitt i belastningsregistret.
Fina karriärer dom hade och hade dom inte knarkat ihjäl sig så hade dom garanterat suttit inne många gånger och hade dom lyckats döda mannen hade det blivit livstid.
bosse är idiot hans handlande triggade i gång hela katastrofen! Samma dag som bosse avrättade bröderna så hade bozze och den ena av bröderna telefonkontakt, Bozze hävdar han inte minns vad som där sades! Vad tror du om att de styvnackade och hjärndöda bozze triggade de missanpassade bröderna till besöket på natten? Bozze är så hjärndöd så han fattar inte att ibland får man vika ner sig för att undvika problem, Nej bozze han tror han är byns sheriff,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in