Citat:
Ursprungligen postat av
FN-SOLDATEN
Du har slarvat när du läser fup:en
Simon tog med sig en BRÖDKNIV som troligtvis inte skulle gå att sticka ned någon med då den är rundad utan slipning i framkant. Ganska patetisk val av kniv för kvar hemma låg det en köttkniv som man ev. kan hugga någon med.
Fredrik bar på ett avbrutet duschdraperistång som vägde hela 0,28 kg.
Om det var meningen att ha ihjäl K-G så kanske en yxa och en slägga varit lämpligt att bära med sig.
Bröderna har aldrig sagt till K-G att dom tänker döda honom utan det var deras mamma som sa detta till K-G.
Det skulle inte vara minsta problem att skjuta personerna i magen eller benen det ser man på skottens placering i tygstycket som hängde i dörröppningen.
Jag förväntar mig att hovrätten också dömer K-G till fängelse.
Driver du med oss eller har du glömt att ta din medicin?
Om det är någon som har slarvläst fupen är det nog du.
K-G ser en kniv och en järnstång. Det enda sättet för honom att få reda vad det var för kniv och järnstång var att öppna dörren,
och möta dom som vrålar utanför dörren att dom ska döda honom, och be att få se kniven och känna på järnstången. PUCKO
Var någonstans har du fått idén om att man måste kunna sticka ihjäl någon med kniv?
Har du hört talas om att man kan skära någon till döds?
Min brödkniv funkar alldeles utmärkt att skära tomater med då den är så vass. Med den brödkniven vet jag minst 3 ställen på en kropp jag kan skära för att du ska förblöda inom några minuter.
Även om bröderna hade kommit obeväpnade så hade det varit en lätt match för dom att döda K-G, en hjärtsjuk då 68 årig man. Och dom små jävlarna vet om att han är hjärtsjuk!
I fupen står att till och med polisen är rädda för den äldre brodern och dom ville helst vara 5 st när dom måste omhänderta honom på grund av hans våldsamhet.
Alla är rädda för honom och han knivskar en person i halsen bara dagar innan den här händelsen.
Tydligen har du ingen som helst kunskap om hagelgevär heller.
Det var en dörr mellan brottsoffret K-G och gärningsmännen, bröderna!
Ett hagelskott i dörren hade stoppat det mesta av haglet, om inte allt beroende på hur dörren var uppbyggd.
När skulle K-G med sina skakiga händer ha laddat om geväret om bröderna tog sig in genom den sönderslagna rutan? Så små och smidiga som dom var hade det varit gjort på några sekunder.
Hoppas slippa se mer av ditt dravel i den här tråden för du har ingen som helst verklighetsuppfattning. Fortsätt du värna om dina spindlar
Vi som har en fungerande hjärna hoppas på att K-G går fri!