2026-04-15, 15:14
Medlem
Håller med. Tänkte på det som skrivits här ang hennes selfies. Det är ju helt galet mycket sånt nu. Så är det med någon som är kär i sig själv efter viktnedgång.

Tänkte också på att det släppts igenom lite fler ifrågasättande kommentarer på sistone. Säkert för att låta Elsas beskyddare komma till undsättning och försvara. Så slipper hon själv.
Citera
2026-04-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harlekina
Håller med. Tänkte på det som skrivits här ang hennes selfies. Det är ju helt galet mycket sånt nu. Så är det med någon som är kär i sig själv efter viktnedgång.

Tänkte också på att det släppts igenom lite fler ifrågasättande kommentarer på sistone. Säkert för att låta Elsas beskyddare komma till undsättning och försvara. Så slipper hon själv.
Jag tyckte en gång i tiden att Elsas instagram hade mer självdistans än andras och befriande fritt från selfies, mest inspirerande och fina foton. Men som sagt i takt med viktnedgången har posering och selfies ökat lavinartat.
Citera
2026-04-15, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Jag tyckte en gång i tiden att Elsas instagram hade mer självdistans än andras och befriande fritt från selfies, mest inspirerande och fina foton. Men som sagt i takt med viktnedgången har posering och selfies ökat lavinartat.
Ja precis, och bloggen också,förr i tiden var det bara några få bilder (men roliga och färgstarka) och kort text,och det räckte utmärkt! Hon var mer inspirerande då. Hon blir bara smalare och färglösare känns det som..Sorry Elsa!
Citera
2026-04-16, 14:59
Medlem
Marie-Louise Sjögren har designat ljusstakar för Skultuna - snart i ett fönster hos Elsa! Inget fel med det menar bara att hon är så förutsägbar.
Citera
2026-04-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Noll nytt på bloggen idag, hon har verkligen mjölkat ur de där dagarna på Gotland. Tror hon skulle vara intressantare om hon bloggade en gg i veckan och jobbade med andra projekt resten av veckan. Men det gäller ju att hitta något jobb eller projekt som betalar sig motsvarande all reklam hon gör på bloggen. Eller så nöja sig med mindre. Hon kanske skulle bli ännu lyckligare om hon kunde leva av annat än att publicera x antal selfies med plutmun och blinkande öga. Ofattbart att hon påstår att hon är lyckligare nu än i yngre dagar då hon jobbade på Beyond Retro och på tv. Hur fasen kan man va lycklig av leva av selfies? Kanske hon tjänar så mkt på reklamen att det är värt det 🤔
Hatföljare (som vissa här) gör att hon lever gott o att det blir värt det.
Citera
2026-04-17, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellan38
Hatföljare (som vissa här) gör att hon lever gott o att det blir värt det.
Tror inte en enda här hatar henne.Men ironiskt nog bidrar även kritiska följare till hennes försörjning.
Citera
2026-04-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Tror inte en enda här hatar henne.Men ironiskt nog bidrar även kritiska följare till hennes försörjning.
Det är inte hat att ifrågasätta uppröras irritera sig på en person som kränger smink & hudvård konsumtion som livsstil men samtidigt låtsas vara någon annan från vecka till vecka, noll identitet, det är ju så hon framstår sig som! Dom som köper kejsarens nya kläder! Dom är på bloggen, resten blockas & där kommer FB in & det är sedan länge ett forum oftast för reflektion & missnöje. Ej avundsjuka utan mer dålig smak i munnen av hennes världsfrånvända korkade uttalande på blogg & vlogg, men visst har man som jag o många studerat 15 år räddar liv hela dagarna, då är man ju en idiot om man inte ifrågasätter inkomst skillnaderna, just det glömde ”Influenser är världens viktigaste jobb”
Citera
2026-04-17, 17:35
Medlem
Skrattade till lite när jag såg att Elsa är i Paris och umgås med Sandra Beijer och har på sig toppen som Sandra senast igår hade med i ett blogginlägg om kläder hon saknat i sin Parispackning 😂

Tror vi slump eller att Elsa hann se detta innan hon packade för sin resa? 😊
Citera
2026-04-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Skrattade till lite när jag såg att Elsa är i Paris och umgås med Sandra Beijer och har på sig toppen som Sandra senast igår hade med i ett blogginlägg om kläder hon saknat i sin Parispackning 😂

Haha, bilderna i Sandras stories! Elsa ser sig spänd och självmedveten ut. ”Här sitter jag med min vita kajal och försöker desperat se fransk ut”. Det är något sorgligt över henne.
Citera
2026-04-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB

Absolut säker på att hon hade toppen med flit, hon är urtypen av jobbiga skrytiga påflugna tjejen i klassen som snappade upp allt som andra ville ha men som hon skulle vara först med för att vara bäst. Hemsk
Citera
2026-04-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Absolut säker på att hon hade toppen med flit, hon är urtypen av jobbiga skrytiga påflugna tjejen i klassen som snappade upp allt som andra ville ha men som hon skulle vara först med för att vara bäst. Hemsk

Många av bloggarna var säkert den tjejen i högstadiet men Elsa har blivit den personen nu.
Citera
2026-04-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harlekina
Haha, bilderna i Sandras stories! Elsa ser sig spänd och självmedveten ut. ”Här sitter jag med min vita kajal och försöker desperat se fransk ut”. Det är något sorgligt över henne.

Tänker alltid på Gråtande pojken när jag ser Elsa poserandes med vit kajal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in