2026-04-16, 15:17
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Och nu är Misswox privat… hon läser definitivt här
Haha ja, jag tänkte på det häromdagen när hon skrev med stora bokstäver att hon hade "räfflat" kycklingen, vilket någon här tidigare påpekat var ett felaktigt och konstigt sätt att använda ordet på.
Citera
2026-04-16, 17:07
Medlem
Alice har inte bara RÄFFLAT kycklingen hon brukar även SILA mjölet Om man nu ska utge sig för att vara en influenser som bakar, använd då riktiga ord inte egna hitte på ord. Hela hon är ju skrattretande inte bara i köket. Det finns väl inte ngn annan influenser som inte visar upp sig, hur ser Alice ut ? Det är dessutom väldigt ohygieniskt att handha livsmedel med såna naglar/klor, samt att både katten och hunden vistas uppe på bänken där Alice " lagar" mat. Det Alice ibland gör ser ut som ett barn skulle gjort bättre, dessutom är det flera år gamla bilder hon lägger upp. Bilden på henne bakifrån där hon svassar med håret har vi ju sett otaliga ggr, inte sant ? Likadant bilden där hon står i sin röda klänning och säger " Visst är den söööt samtidigt som hon fnittrar som en treåring ( förlåt treåringar ) då tre åringar fnittrar är det äkta, det finns väl inget som helst äkta i det Alice och hennes mamma gör . Som ngn skrivit här så verkar hon vara två helt olika personer, värsta skitso. Oj vad jag eldat upp mig , får ta och sluta nu
Citera
2026-04-16, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Haha ja, jag tänkte på det häromdagen när hon skrev med stora bokstäver att hon hade "räfflat" kycklingen, vilket någon här tidigare påpekat var ett felaktigt och konstigt sätt att använda ordet på.

Bra att hon läser här då kanske det går in nåt vettigt i huvudet på henne🤷‍♀️
Det har nog blivit fler som läser här efter att hon läste upp det anonyma brevet (som hon mycket väl kan ha skrivit själv) i podden och nämnde ju då den här tråden 🤓
Citera
2026-04-16, 17:13
Medlem
Hon skrev ju i en reel att hennes mammas enda riktiga pojkvän bor i Mexico, hon visade även en skärmdump från en mobil konversation hon hade haft med honom (om det nu stämmer ) Men det intressanta är att han mexikanen var tillsamman med Alice mamma för 32 år sedan, är inte Alice 33 !!! ( Jag kan ha blandat ihop siffror, men tycker det är intressant med tanke på att Alice mkt väl skulle kunna vara halv mexikanska
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Undra om hon ska till Mexico på fotbolls VM. På hennes privata Instagram kollar hon på biljetter dit. Dock är det borttaget nu.
Citera
2026-04-16, 19:03
Medlem
Hej Alice!
Du var helt nyligen på väg att dö i organsvikt.Har det efter allt detta inte slagit dig att du behöver förändra något i din livsstil?
Hur kan du vara så ignorant mot allt vad kost och riktig näring innebär för att hålla kroppen frisk och fungerande? Du marknadsför genom ditt konto den mest osunda livsstil och kosthållning man kan tänka sig. Inte ens en nära döden upplevelse har fått dig att reflektera över vad din kropp behöver. Detta om något är ju ett direkt tecken på att du lider av ätstörning.
Citera
2026-04-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av India73
Hon skrev ju i en reel att hennes mammas enda riktiga pojkvän bor i Mexico, hon visade även en skärmdump från en mobil konversation hon hade haft med honom (om det nu stämmer ) Men det intressanta är att han mexikanen var tillsamman med Alice mamma för 32 år sedan, är inte Alice 33 !!! ( Jag kan ha blandat ihop siffror, men tycker det är intressant med tanke på att Alice mkt väl skulle kunna vara halv mexikanska

Hennes mamma var ihop med han killen när hon bodde i Paris, och det var innan något av barnen föddes. Så om han skulle vara någons pappa är det väl Leos för Leos är äldst 😂 var skrev hon det med 32 år sen? Det har jag inte sett.
Citera
2026-04-16, 19:46
Medlem
Womenwarriors avatar
Varför sitter så många av er här och hatar Alice jag förstår inte ? Vad är grejen liksom ?
Citera
2026-04-16, 19:53
Medlem
Sorry då rörde jag ihop det totalt, men varför har Alice mamma en ring på vänster ringfinger ? Jag menar Alice pappa var hon ju gift med " senast" och såvitt man förstått så var inte det äktenskapet så himla bra ( åtminstone inte enligt Alice ) Jag såg också att hon gjort sitt privata konto till privat, enligt Alice själv har hon ju inga vänner så varför privat just saying.....😏
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Hennes mamma var ihop med han killen när hon bodde i Paris, och det var innan något av barnen föddes. Så om han skulle vara någons pappa är det väl Leos för Leos är äldst 😂 var skrev hon det med 32 år sen? Det har jag inte sett.
Citera
2026-04-16, 20:02
Medlem
Många utav oss hatar nog inte Alice, ärligt talat så är det synd om henne att hon inte fattar vad hon utsätter sin kropp för. Vi tycker inte om det hon gör och det hon utger sig för att vara. Det kommer ju inget annat än genomskinliga lögner från Alice, ena dagen går ( hon visserligen i full fart) med rullator för att hon har så ont, nästa dag speedar hon på för fullt utan rullator, hon utnyttjar "svagbegåvade" människor och får dem att prenumerera på henne ( hon lurar av folk pengar med sina lögner )
Citat:
Ursprungligen postat av Womenwarrior
Varför sitter så många av er här och hatar Alice jag förstår inte ? Vad är grejen liksom ?
Citera
2026-04-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Womenwarrior
Jag hatar inte Alice, men hon är one-of-a-kind att hitta på, förstora, vara lite för mycket, stämma folk till höger o vänster, slänga sig med lite div diagnoser som vips försvinner och förökas. Hon är intressesant som fenomen helt enkelt.
Citera
2026-04-17, 08:19
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Jag hatar inte Alice, men hon är one-of-a-kind att hitta på, förstora, vara lite för mycket, stämma folk till höger o vänster, slänga sig med lite div diagnoser som vips försvinner och förökas. Hon är intressesant som fenomen helt enkelt.
Precis så. Emellanåt tycker jag synd om henne, andra gånger roas jag av henne, och vissa gånger känns det seriöst som att titta på en bisarr dokusåpa. Har man följt henne ett tag blir man lite fast... Jag hoppas att hon ska lyckas komma till insikt, få psykhjälp, och därefter leva ett bra självständigt liv utan att jaga diagnoser och skapa drama.
Citera
2026-04-18, 19:54
Medlem
Varför ska hennes mamma vara praktikant när hon redan jobbar 😂 och dessutom försöker skriva en bok. Och ta hand om Alice och skriva remisser hela tiden! Kan inte Alice själv vara praktikanten, this makes no sense
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in