Citat:
Ursprungligen postat av
knazzz
Det hade varit intressant att veta om nån läkare faktiskt konstaterat en nervsjukdom? Eller om det återigen är hennes egna slutsatser.
Rätta mig om jag har fel, men har för mig att det var en läkare som ringde upp och gav henne diagnosen polyneuropati. Men sen blev hon upprörd för hennes VC-läkare ”strök” den diagnosen och sa att det var symptom av anorexia. Kan vara så att de satte den diagnosen som en slags slaskdiagnos.
Autonom polyneuropati ”tidig ALS” har hon inte utretts för utan det är hon som säger att hon har det.
Citat:
Ursprungligen postat av
knazzz
Vad säger hur till dom som ifrågasätter? Är det någon som blir utesluten?
Ingen blir utesluten men Alice har slutat vara aktiv i chatten, men hon gjorde en story där hon skrev att man skulle sluta spekulera om hon hade anorexi, sen visade hon upp ett chat gpt svar om att man kan få hennes symptom om man har neuropati.
Exempel på utdrag från chatten: ”Bryt nu! Kan ni skaffa en egen chatt med dessa jäkla diskussioner!?!?
Man orkar inte vara kvar om det ska fortsättas såhär! Jag är här endast för Alice. Inte för o höra alla andra åsikter och tyckande. Det kan ni hålla utanför Alice kanal😫🤯”
”Jag förstår om Alice inte är aktiv här. Det här borde vara hennes trygga rum för det är hennes konto och chatt. Finns väl ingen som vill bli kritiserad och ifrågasatt på sin egen insta.”