2026-04-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Har sett den förut och undrar fortfarande varför hon skriver att hon är sydamerikansk? Hon ser ju 100 % svensk/europeisk ut.

Jag tror mer det handlar om vad hon kan spela för roller, samma som med åldern. Man uppger ett intervall typ 25-33 år för det är den åldern man kan spela.

Men tycker inte hon skulle passera som sydamerikan, kanske nåt från Balkan dock.
Citera
2026-04-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amorellan
Någon som orkat lyssna på senaste poddavsnittet? Det kliar i kroppen när jag hör Alice återigen bl a gnäller om att hon inte fick proteiner och järn och gu vet vad när hon var inlagd och därför tappade hon MASSOR med hår men när hon kom hem och började med järntabletter så växer håret helt fantastiskt igen…och en massa annat hittepå
Man ska kontakta henne och fråga om hon har anorexia och inte spekulera för då får man sanningen att hon INTE har det..men alltså orka!!!
Och deras teori om brevet är att det absolut är en man som skrivit det för det är så tydligt att det är det.
Hennes mamma kan knappt prata för hon är så förkyld men Alice har väl legat på om att podda så då gör man väl det…nu gissar jag bara😂

Jaa jag vet tänkte på det där med när hon sa det där om man ska göra av sig till henne (aka källan) och fråga om hon har anorexia.
Det är väl snarare domen från förvaltningsrätten som är den riktiga källan som ger svar på det.

Jag har svårt att tro att hon inte fick några vitaminer eller järn när hon var inlagd. De tog ju prover varje dag på henne så de hade nog väldigt bra koll. Dessutom tar väl järn väldigt lång tid att bygga upp. Har svårt att tro att man kan återställa sina järnnivåer om de var extremt låga genom att äta proteinbars en vecka. Sen har jag lite fördomar om proteinbars, tror inte de är såna protein och vitaminbomber som Alice verkar tror. De innehåller nog inte mer protein än typ ägg och kyckling.
Jag tror inte Alice och hennes mamma förstår hur komplex kroppen och medicin är, speciellt hur kroppen fungerar vid organsvikt.
Man blir lika chockad varje gång över deras dumheter när man lyssnar på podden
Citera
2026-04-13, 20:26
Medlem
Nu verkar hon tacksam över sjukvården som finns om hon behöver , haha
Citera
2026-04-13, 22:51
Medlem
https://x.com/Woxalice

Här är hon ju väldigt söt, innan hon blev sydamerikan 😂😂
Citera
2026-04-14, 08:51
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
https://x.com/Woxalice

Här är hon ju väldigt söt, innan hon blev sydamerikan 😂😂
Jag håller med! Hon är naturligt väldigt söt (väldigt lik systern!) men all den där brun-utan-solen, filter och absurda mängden läppenna ger henne en rätt märklig look. Känns som om hon nästan är en karikatyr på "Mob wife" stilen som var trendig för typ två år sedan?
Citera
2026-04-14, 14:24
Medlem
Undra om hon ska till Mexico på fotbolls VM. På hennes privata Instagram kollar hon på biljetter dit. Dock är det borttaget nu.
Citera
2026-04-15, 11:18
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Undra om hon ska till Mexico på fotbolls VM. På hennes privata Instagram kollar hon på biljetter dit. Dock är det borttaget nu.
Alltså hennes privata instagram är ett sånt skämt... Eller båda kontona egentligen? Det går inte ihop.

Mat- och bak Alice = Gullig familjetjej som bor med mamma och gör smoothies till mamma, delar pizza med sin bror, buhuu synd om henne pga såå sjuk och vården struntar i henne, pussar på katten som hon kallar för sitt barn o.s.v.

Madame petite Alice = Sexig världsvan business woman som reser runt, flirtar med karlar till höger och vänster, smeker låren på reels, är en cool girl som inte har hårförlängning...

Personlighetsklyvning eller vad?
Citera
2026-04-15, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Alltså hennes privata instagram är ett sånt skämt... Eller båda kontona egentligen? Det går inte ihop.

Mat- och bak Alice = Gullig familjetjej som bor med mamma och gör smoothies till mamma, delar pizza med sin bror, buhuu synd om henne pga såå sjuk och vården struntar i henne, pussar på katten som hon kallar för sitt barn o.s.v.

Madame petite Alice = Sexig världsvan business woman som reser runt, flirtar med karlar till höger och vänster, smeker låren på reels, är en cool girl som inte har hårförlängning...

Personlighetsklyvning eller vad?

Ja, jag vet. Blev så förvirrad när jag hittade hennes privata konto. Fick inte ihop det. Hon ger ju sken av att vara en helt annan person. Jag tror hon har ett enormt bekräftelsebehov och hon har massa män (gubbar) som skriver till henne där. Undra om de vet om att hon brukar gå med rullator och fått vuxenblöjor utskrivet. Lite kul att hon och Ola Rapace brukar likea varandras inlägg 😂
Citera
2026-04-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ja, jag vet. Blev så förvirrad när jag hittade hennes privata konto. Fick inte ihop det. Hon ger ju sken av att vara en helt annan person. Jag tror hon har ett enormt bekräftelsebehov och hon har massa män (gubbar) som skriver till henne där. Undra om de vet om att hon brukar gå med rullator och fått vuxenblöjor utskrivet. Lite kul att hon och Ola Rapace brukar likea varandras inlägg 😂
Vad heter et kontot?
Citera
2026-04-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Vad heter et kontot?

Misswox
Citera
2026-04-16, 08:41
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Haha hon kanske kan posera vid rullatorn och gnida naglarna mot den? Finns säkert någon som betalar för sådant fetisch-innehåll med.

Kom på en sak som hände för ganska länge sedan. Jag följde Alice och började prenumerera då precis när hon börjar med prenumerationer, tyckte att hon och mamman var sympatiska då (ack så fel jag hade). Någon på Bloggbevakning nämnde hennes privata konto och jag gick in och följde det också. Strax därefter så blev jag BLOCKAD från det privata kontot! Notera; jag hade inte skrivit till henne där eller någonting, och jag prenumererade på hennes kitchen-konto. Ändå blockade hon mig? Jag tyckte det var så absurt och märkligt då (sa direkt upp prenumerationen), men tänker i efterhand att hon misstänkte att det är bättre att hennes kvinnliga betalande följare inte ser hennes "sexy petite business woman"-sida? Till denna dag är jag blockerad och använder ett helt annat instagram-konto när jag vill snoka lite på Madame Extremely Petite.
Senast redigerad av Skampi 2026-04-16 kl. 08:42. Anledning: Stavfel
Citera
2026-04-16, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Haha hon kanske kan posera vid rullatorn och gnida naglarna mot den? Finns säkert någon som betalar för sådant fetisch-innehåll med.

Kom på en sak som hände för ganska länge sedan. Jag följde Alice och började prenumerera då precis när hon börjar med prenumerationer, tyckte att hon och mamman var sympatiska då (ack så fel jag hade). Någon på Bloggbevakning nämnde hennes privata konto och jag gick in och följde det också. Strax därefter så blev jag BLOCKAD från det privata kontot! Notera; jag hade inte skrivit till henne där eller någonting, och jag prenumererade på hennes kitchen-konto. Ändå blockade hon mig? Jag tyckte det var så absurt och märkligt då (sa direkt upp prenumerationen), men tänker i efterhand att hon misstänkte att det är bättre att hennes kvinnliga betalande följare inte ser hennes "sexy petite business woman"-sida? Till denna dag är jag blockerad och använder ett helt annat instagram-konto när jag vill snoka lite på Madame Extremely Petite.

Och nu är Misswox privat… hon läser definitivt här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in