Citat:
Ursprungligen postat av
LaettMjoelk
Hahahhaa men sluuuuta! Inte ens du tror väl på den där Andrew Tate skiten? Gå ut och ta en promenad i valfritt köpcentrum så ser du väldigt många normala män med partners lol.
Och ja, jag vet att du tyvärr har fru och barn (bland annat döttrar - stackars dem) och din fru och dina barn vet ju aaaaaaaallt du skriver på flashback. Pratade till de andra. Du är nämligen en rätt ensam sort - att vara incel och gift är rätt unikt (om du nu talar sanning dvs, för med dina påståenden borde du vara jävligt lång, extremt vältränad och sjukt rik med då fru och tre barn lol)
Det har inget med Tate att göra, jag uppfattar honom som vulgär även om han har vissa poänger. Västerländska kvinnors totalt orimliga krav är däremot kända för de flesta män som lever och verkar på partnermarknaden.
Jag är välutbildad, tämligen vältränad (kampsport) trots mina 60+, inte alls särskilt lång. Två söner och en dotter, samtliga inom eller efter hög utbildning. Sitter däremot på en mindre förvaltad förmögenhet som är självskapad. Tro vad du vill om den saken, det berör mig inte överhuvudtaget.
Min egen fru accepterar min roll som familjens överhuvud utan att tveka. Vi delar politiska värderingar. Hon är inte förtryckt på något sätt, utan våra tydliga roller gör relationen bättre och kärleken djupare. Hence tre fina och exemplariska barn och en stabil och trygg kärnfamilj. När jag påpekade för min yngste son att när det blåser kallt och du kraschar i livet så finns alltid mat, en varm säng och kärlek hemma hos mamma och pappa. Han vara nära tårar. Det är så en familj ska fungera.