Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Du ljuger som vanligt. Den biologiska definitionen av barn är fram tills pubertetens inträffande.
Att skaffa barn vid samma ålder som människor historiskt avlidit och kalla naturlig heterosexualitet för en störning demonstrerar väl den skeva feministiska normen som skapats.
Nu dubbel-ljuger du.
Dels ljuger du om att jag ljuger.
Och dels ljuger du om definitionen av barn.
Finns gott om barn som kommer i puberteten när de är mellan 7-12 år. Menar du att de då
inte är barn? Själv kom jag i puberteten vid 9 års ålder. Kände mig verkligen som barn då. Och Kände mig som barn fram till 16. Vid 16 kände jag mig som ett mellanting av barn och vuxen. Sörjde att barndomen led mot sitt slut. Men kände mig ändå inte helt vuxen. Vid 27-28 kände jag mig
helt vuxen. Och juridiskt är man ju vuxen vid 18. Vilket är en låg gräns, då varken de reproduktiva organen eller hjärnan är färdigutvecklade.
Så du menar att det
inte är "normal heterosexualitet" att tända på folk mellan 20-30? Det är alltså mellan
20-30 som är bästa åldern för graviditet och förlossning.
Och ja: jag vet att du vill kunna sätta på små tonåringar. Men det är riskgravidtet för de under 19, om de blir gravida! och Under 18 räknas man som barn. Vilket som sagt var är en låg gräns med tanke på att varken de reproduktiva organen eller hjärnan är fullt utvecklade då.