2026-04-15, 12:22
Medlem
Ap-ungens avatar
Hahaha!

Hur många här var med från början när CB dök upp?

Då vittnades det av flertalet ex, ex vänner & ex arbetskamrater om vad för typ CB var!

Man kunde redan då läsa av honom och nu är det bara en tidsfråga innan skilsmässan är officiell.
Citera
2026-04-15, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Tror inte jag heller. (Skulle heller inte förvåna mig om de medvetet låter folk spekulera, vad nu det skulle vara bra för? Mer pr behöver de väl knappast.)

Pernilla hintade om en hemlig resa efter Rom vilket brukar innebära en överrasknings-trip för och med Bauer. De där resorna är konstgjord andning mellan slitningarna och vardagen där de ofta inte ses alls eller har olika uppfattning om det mesta.
Tillslut är det stor risk att inte ens det funkar och det blir bråk istället för skoj och romantik på resorna.

Ja, Bianca verkar ha (för) stort inflytande på Pernilla när det gäller vissa områden. Det var väl f ö hon som övertygade Pernilla att fortsätta dejta Bauer trots att Pernillas initiala intresse för honom var svalt?

Bianca har väldigt bestämda åsikter och ger intryck av att hon är övertygad om att hon alltid har rätt och alla andra fel (särskilt mamma) som inte "förstår", "inser" eller bara har fel helt enkelt.

Jag misstänker att Bjankafinaste är en narcissist
Citera
2026-04-15, 15:06
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Jag menar din inledning "Svenska kvinnor". Gäller inte detta utländska kvinnor?

Vi befinner oss i Sverige och här är alla kvinnor svenskar eller i vart fall svenska medborgare.

PW är en svensk kvinna och om hennes make finner anledning att kritisera henne så har väl han rätt till det?

Helt uppenbart så har hon problem att kommunicera med sin make som dock verkar vara bättre på kommunikation.

Du borde kanske rikta lite av din egen kritik mot henne?
Citera
2026-04-15, 15:30
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hemliga resan var ju en tripp med Ola Forsmed 😂. Åker hellre med kompisar än honom säger ju mycket. CB har väl tagit ledigt för mer triviala saker än en resa om man säger så ,så något är det ju det fattar man ju med arslet .

Jaha, var det det. Vart åkte de?

Är någon av de två senaste resorna jobbrelaterade? Det har varit extremt mycket flängande på sistone t om för att vara Pernilla.

Kanske har det bara blivit så till följd av ett intensivt och fullspäckat schema eller så är det mer som hänt och händer bakom kulisserna som de inte vill prata öppet om.
Citera
2026-04-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Jaha, var det det. Vart åkte de?

Är någon av de två senaste resorna jobbrelaterade? Det har varit extremt mycket flängande på sistone t om för att vara Pernilla.

Kanske har det bara blivit så till följd av ett intensivt och fullspäckat schema eller så är det mer som hänt och händer bakom kulisserna som de inte vill prata öppet om.
Verkar vara jobbrelaterat ! Det bästa är dock att dom ser ut att ha riktigt roligt och trevligt på riktigt! Det är bra 😁👍
Citera
2026-04-15, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
CB är dock mer kommunikativ än vad hon är så här kan man nog kanske säga att hon får ta på sig lite mer?

Hon lär nog dessutom få svårt att hitta en ny man med tanke på hennes långa singelperiod utan någon husbonde ☺️

Det som kan locka en ny man är väl först och främst hennes goda ekonomi?

Vadå skämtar du eller? Pernilla Wahlgren skulle kunna ha en ny man ikväll om dom skulle skiljas nu på eftermiddagen, Hon är en av Sveriges kändaste personer, hon skulle kunna hitta en man med kvalitet på bokstavligen en eftermiddag om hon skulle vilja, inte nog med att hon är piss-rik, hon ser även relativt bra ut för sin ålder.

Att påstå att hon på något sätt skulle ha svårt att hitta en man är bland det dummaste jag läst.

Jag skulle t.o.m vilja påstå att det finns män i sena 20års åldern eller tidiga 30 års åldern som inte skulle ha något emot att dejta henne.
Citera
2026-04-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vi befinner oss i Sverige och här är alla kvinnor svenskar eller i vart fall svenska medborgare.

PW är en svensk kvinna och om hennes make finner anledning att kritisera henne så har väl han rätt till det?

Helt uppenbart så har hon problem att kommunicera med sin make som dock verkar vara bättre på kommunikation.

Du borde kanske rikta lite av din egen kritik mot henne?

Nu riktar jag kritik till dig då jag anar ( efter andra inlägg i andra trådar) anar en viss kvinnofientlighet.
Citera
2026-04-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaja69
Vadå skämtar du eller? Pernilla Wahlgren skulle kunna ha en ny man ikväll om dom skulle skiljas nu på eftermiddagen, Hon är en av Sveriges kändaste personer, hon skulle kunna hitta en man med kvalitet på bokstavligen en eftermiddag om hon skulle vilja, inte nog med att hon är piss-rik, hon ser även relativt bra ut för sin ålder.

Att påstå att hon på något sätt skulle ha svårt att hitta en man är bland det dummaste jag läst.

Jag skulle t.o.m vilja påstå att det finns män i sena 20års åldern eller tidiga 30 års åldern som inte skulle ha något emot att dejta henne.
Hon är enkel och vill/kan inte kommunicera. Dum i huvudet och skyller på diagnos för att slippa allt. Nej inte ens en ung man vill ha en korkad kvinna tyvärr…
Citera
2026-04-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Verkar vara jobbrelaterat ! Det bästa är dock att dom ser ut att ha riktigt roligt och trevligt på riktigt! Det är bra 😁👍
Ser ut som en flykt och ta till en i omgivning som jobbar med henne. Men det ger en smak av obehag se två Ola och Pernilla som är gifta med andra åka på en resa och stå och hålla om varann och se lyckliga ut. Det när de har sina käresta på annan ort.
Är det nåt Pernilla vill visa med detta? Grymt tilltag och med hjälp av Wahlgrens Värld och skylla på content.
Hur som helst verkar det ansträngt med makarna Bauer/Wahlgren. Och det är förståeligt. Som hon flyr allt. Vill inte. Kan inte. Orkar inte. Vill sova. Fly till Susanne ( är sin andra riktiga mamma) podda och påstå. Tramsa. Flamsa. Köpa väskor. Festa med teamet och producent. Flamsa helt enkelt. Det är där du hittar Pernilla!!!!!!!
Hennes melodi. 24/7.
Hoppas hennes barn tröttnar på att vara hennes tillflyktsort. Väx upp lilla flickebarn!
Citera
2026-04-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Hon är enkel och vill/kan inte kommunicera. Dum i huvudet och skyller på diagnos för att slippa allt. Nej inte ens en ung man vill ha en korkad kvinna tyvärr…

Det var ord och inga visor! Nu ska det visas var skåpet ska stå. Punkt. 😂

Håller med senare inlägg - många unga män skulle tacka ja till PW.

Att hon är dum i huvudet tvivlar jag också starkt på...

Att hon inte vill - hon kan! - "kommunicera" handlar snarare om att hon vägrar vara någon hon inte är.

CB har garanterat också ett pärlband av tanter som skulle ta emot honom med öppna famnen för han är ju så "fiiiiin".

Vansinnigt obehaglig är han!
Citera
2026-04-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree

Du underskattar hur mycket desperata och kändiskåta män det finns där ute, jag känner flertalet som skulle kunna dejta en äldre kvinna bara för att hon är känd och har pengar.

Jag skulle nästan vilja sträcka mig till att majoriteten av oss män är så.
Citera
2026-04-15, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Hon kan skärpa till sig och inte vara så slarvig och lat och han är ingen narcissist.

Han är en narcissist!
Varför ska hon vara nån annan än den hon är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in