Citat:
Ursprungligen postat av
Tone1
En gissning bara….Tror inte att det är på upphällningen…då skulle han inte kommentera sin text med ett hjärta.
Jag gissar att det CB skriver i PW: s kommentarsfält ”Snart får du nog tid till annat i din kalender”
Är att hon återigen kommer att bjuda honom på en resa. (och innan allt med Allsång på Skansen börjar)
Och då blir ”tyckasyndomsigsjälvgubben” nöjd. Och får då le och stirra in i kameran på nya kärleksbilder.
Tror tyvärr att PW lyssnar för mycket på Bianca…eftersom hon verkar gilla honom.
Tror inte jag heller. (Skulle heller inte förvåna mig om de medvetet låter folk spekulera, vad nu det skulle vara bra för? Mer pr behöver de väl knappast.)
Pernilla hintade om en hemlig resa efter Rom vilket brukar innebära en överrasknings-trip för och med Bauer. De där resorna är konstgjord andning mellan slitningarna och vardagen där de ofta inte ses alls eller har olika uppfattning om det mesta.
Tillslut är det stor risk att inte ens det funkar och det blir bråk istället för skoj och romantik på resorna.
Ja, Bianca verkar ha (för) stort inflytande på Pernilla när det gäller vissa områden. Det var väl f ö hon som övertygade Pernilla att fortsätta dejta Bauer trots att Pernillas initiala intresse för honom var svalt?
Bianca har väldigt bestämda åsikter och ger intryck av att hon är övertygad om att hon alltid har rätt och alla andra fel (särskilt mamma) som inte "förstår", "inser" eller bara har fel helt enkelt.