2026-04-14, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Det är inte avstängt vad jag kan se.

Då får du kolla igen! På hans EGNA bilder är kommentarsfältet begränsat. Det har det absolut inte varit förut. Det du kollar på är nåt jäkla golfinlägg där han är taggad i
Citera
2026-04-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Ja han försvann ju härifrån med
Precis så
Citera
2026-04-14, 16:30
Medlem
Bara en sån sak som att Bauers superbästis ”Super-Bosse” vägrade reposta Bauers rövslickande stories under firandet gör ju nästan ont i hjärtat. Det visar var hans lojalitet ligger. Bosse som återpostar allt han blir taggad i. Det visar på lojalitet samt att han genomskådat Herr B. Och det kommer 99.9% av resten av PW vänner göra framöver
Citera
2026-04-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warmcottonpie
Det är visst begränsat.
bara att kolla hans egna inlägg idiot! Misstänker att du inte vet hur ig funkar 😁

Begränsat hur? Jag provade att kommentera och det var inte något problem….idiot
Citera
2026-04-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Menar du att hennes make inte får kritisera henne om han upplever att hon inte lyssnar på honom?

Jag menar din inledning "Svenska kvinnor". Gäller inte detta utländska kvinnor?
Citera
2026-04-14, 18:55
Medlem
Citat:
Bara en sån sak som att Bauers superbästis ”Super-Bosse” vägrade reposta Bauers rövslickande stories under firandet gör ju nästan ont i hjärtat. Det visar var hans lojalitet ligger. Bosse som återpostar allt han blir taggad i. Det visar på lojalitet samt att han genomskådat Herr B. Och det kommer 99.9% av resten av PW vänner göra framöver
Vem är denna Bosse?
Citera
2026-04-14, 19:00
Avslutad
Hur långt kan en person sträcka sig egentligen för att få vara med i tv…..(förutom WV då)
I andra avsnittet på Masked Singers visades ett inlägg där PW låg i sängen och läste saga med en av maskerna. Och vem låg inte bredvid med napp i munnen!!!!! Jo självaste Bauer!!!!!
Men har man inga spärrar överhuvudtaget. En gubbe på 60 år. Tror inte att det var så många som skrattade……
Citera
2026-04-14, 19:25
Medlem
Det var bara pinsamt att Bauer låg där i sängen. Man undrar vem som kom med den ”ljusa” ideén?
Trodde att PW hade insett att Bauer skulle tonas ner.
Citera
2026-04-14, 19:40
Medlem
Citat:
Då får du kolla igen! På hans EGNA bilder är kommentarsfältet begränsat. Det har det absolut inte varit förut. Det du kollar på är nåt jäkla golfinlägg där han är taggad i
Du har verkligen lusläst hans konto. 😆
Citera
2026-04-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Begränsat hur? Jag provade att kommentera och det var inte något problem….idiot

Det var avstengd inntil nu nyss. Han har oppnat det igjen og lagt ut reklam for restauranten til O**i
Citera
2026-04-14, 20:28
Avslutad
En gissning bara….Tror inte att det är på upphällningen…då skulle han inte kommentera sin text med ett hjärta.

Jag gissar att det CB skriver i PW: s kommentarsfält ”Snart får du nog tid till annat i din kalender”
Är att hon återigen kommer att bjuda honom på en resa. (och innan allt med Allsång på Skansen börjar)
Och då blir ”tyckasyndomsigsjälvgubben” nöjd. Och får då le och stirra in i kameran på nya kärleksbilder.
Tror tyvärr att PW lyssnar för mycket på Bianca…eftersom hon verkar gilla honom.
Citera
2026-04-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Du har verkligen lusläst hans konto. 😆
Nja bara att backa ett steg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto