2026-04-12, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
De ger henne de mediciner hon står på och som finns i hennes journal. Att hon säger att de tog dem var menat att hon förmodligen hade dem nerpackade i sin väska och att hon inte fick ha hand om dem själv.

Aha då var det inte hela världen, som hon fick det att låta. Det är väl skönt att slippa tänka på det när man ligger där.
Citera
2026-04-12, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Det där reagerade jag på! Man hör i videon att hon är andfådd och hon säger att hon är helt slut av att ha rusat runt och letat ägg. Går inte ihop med att hon nyss behövde rullator för att ens orka gå och att hon har så ont under fötterna.
Alltså, ska man ljuga, överdriva, hitta på och övertala alla att man är sjuk och har diverse besvär så får man fasen vara duktig på det också. Jag hade då aldrig lagt upp en video där jag flåsar och säger att jag är helt slut av att ha sprungit runt om jag samtidigt vill få alla att tro att jag är sjuk och rörelse förhindrad.

Ja det är som när hon berättar i podden att hon
Går på gym, men samtidigt har hon så ont att hon knappt kan stå upp. Men tror hon blivit ifrågasatt hur hon kan klara av att gå på gym, för på senare tiden har det hetat att hon ”rehabtränar”
Senast redigerad av Badou 2026-04-12 kl. 16:15.
Citera
2026-04-12, 16:11
Medlem
Lite märkligt att man har samarbete med Hello Fresh, men kastar halva ingredienserna och gör ett eget recept som man spelar in. Då försvinner ju poängen med konceptet med Hello Fresh 😂
Citera
2026-04-12, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Lite märkligt att man har samarbete med Hello Fresh, men kastar halva ingredienserna och gör ett eget recept som man spelar in. Då försvinner ju poängen med konceptet med Hello Fresh 😂
Blev maten sååååå god och fluffig kanske?
Citera
2026-04-12, 18:18
Medlem
Säkert blev den både krääämig och fluffig..😅
Citera
2026-04-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Blev maten sååååå god och fluffig kanske?

Den blev säkert sååå god, fluffig och krääämig..🙄😅
Citera
2026-04-12, 21:05
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou

Reagerade också på detta. Kan köpa att man utesluter nån enstaka ingrediens man inte gillar, men detta? Undrar vad HF tycker om deras reklam?

"Vi skippar grönsakerna" tror familjekollektivet hade mått bra av mer grönsaker och mindre snacks/proteinbars.

Rullatorn lyser fortfarande med sin frånvaro när det springs på stan...
Citera
2026-04-13, 13:35
Medlem
Ja man kan verkligen undra vad HF säger då Alice och C/O tar bort hälften av ingredienserna och tillsätter egna, som ngn redan skrivit här så tar de bort det som är nyttigt och lägger till sina " hitte på "ingredienser, Alice gör ju likadant i sina recept vissa ser ju fruktansvärda ut. Kan inte låta bli att skratta då Alice säger "vispad vaniljsmörkräm, hur gör man annars om man inte använder vispen ? Och " räfflad" kyckling är det då man tar typ två gafflar och drar isär köttet ? som då man gör pulled pork .Hur kan Alice och de andra beklaga sig över att allt är så dyrt, det är kostsamt att beställa hem mat och vad jag förstår beställer de hem mat mkt för att de inte orkar gå och handla i affären. Men gå på Normal stup i kvarten och hämta hem pizza mm , det orkar dem ? Vem betalar för allt detta ? De har även tv abonnemang som inte är billiga plus att de köper ofta nya kläder, gardiner mm. Leo ser man ofta i märkes kläder, Alice naglar och Heidies extensions är inga billiga saker. En liten tanke som kommit smygande Leo tjänar ju egna pengar, inte sant ? Men " vem" sköter hans ekonomi ? Rullatorn lyser med sin frånvaro då Alice är ute och springer omkring. Å vad jag önskar att ngn kunde gå fram till henne och konfrontera människan . Hon utnyttjar andra människor och får dem att prenumerera, kan man inte anmäla sådant ?
Citera
2026-04-13, 15:13
Medlem
Känns sådär att företaget SNCK sponsrar hennes ätstörning med proteinbars.
Citera
2026-04-13, 16:18
Medlem
Någon som orkat lyssna på senaste poddavsnittet? Det kliar i kroppen när jag hör Alice återigen bl a gnäller om att hon inte fick proteiner och järn och gu vet vad när hon var inlagd och därför tappade hon MASSOR med hår men när hon kom hem och började med järntabletter så växer håret helt fantastiskt igen…och en massa annat hittepå
Man ska kontakta henne och fråga om hon har anorexia och inte spekulera för då får man sanningen att hon INTE har det..men alltså orka!!!
Och deras teori om brevet är att det absolut är en man som skrivit det för det är så tydligt att det är det.
Hennes mamma kan knappt prata för hon är så förkyld men Alice har väl legat på om att podda så då gör man väl det…nu gissar jag bara😂
Citera
2026-04-13, 18:16
Medlem
Gå in på Acasting.se och skriv Alice Wåxberg i sökrutan

Ps Hon behöver ju inte försöka bli skådis, skådespela gör hon ju 24/7
Citera
2026-04-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av India73
Gå in på Acasting.se och skriv Alice Wåxberg i sökrutan

Ps Hon behöver ju inte försöka bli skådis, skådespela gör hon ju 24/7

Har sett den förut och undrar fortfarande varför hon skriver att hon är sydamerikansk? Hon ser ju 100 % svensk/europeisk ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in