Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Det kommer aldrig mer bli som förut. Det förstörde Toby. Att de bytte hus var ju för att det nya har dubbelrum medan det gamla hade enkelrum. Möjligtvis om man får se någon icke-nordisk säsong.
Är det förresten bara jag som inte minns Linn alls från hennes tidigare säsong? De visade ju inga klipp från den heller, vilket får mig att misstänka att det kan ha varit säsong 14 som aldrig sändes färdigt.
Nej, helt som förr kan det väl inte bli igen. Kanske inte helt fel det heller.
Men tycker det är så tråkigt redigerat...känner inte alls av någon spänning. Helt omöjligt att skapa sig någon uppfattning om deltagarna. Ingen relation till deltagarna ger ju att man inte heller riktigt håller på nån speciell, lika med noll spänning.
Tyvärr tycker jag att det verkar som att de som är med nu är alldeles för mycket inställda på att det är ett spel. De vågar typ inte ta egna beslut eller chansa, allt ska göra för att hålla sig väl med sin pakt. Tycker inte ens det ser ut som de har roligt.
Men, men vem vet hur det kan utveckla sig, kanske det tar sig med tiden och känns spännande igen. Hoppas det.
Tycker ändå att den