2026-04-13, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trompetfia
Usj
Orker ikke se på Clara mer, kom heller med fasiten her når finalen har gått på tv…
Citera
2026-04-13, 23:34
Medlem
Vad jag saknar Paradise Hotel som det var innan cancel-pausen! Har varit ett hängivet PH-fan i många år, har sett både svenska, norska och danska varje säsong. Blev så sjukt besviken när det lades ner så förväntan var stor när det "riktiga" PH skulle komma tillbaka.

Men ingenting är ju som förr. Det är inte alls samma drama.

En sak som är så tråkig är att deltagarna numera bara är där för spel, från minut ett. Det händer liksom ingenting annat än prat om att bilda par, pakter, den ska ut, vi ska till final osv. Var är alla sköna stunder där man får se deltagarna roa sig och hitta på pranks och bus, klä ut sig och allt annat som förr gjorde att man lärde känna deltagarna, fick sina favoriter som man sen hejade på. Nu känns alla deltagare helt anonyma, jag vet inte ens vad de heter. Det är dessutom alldeles för stor omsättning på folk, det är ju omöjligt att veta vem man vill ska vara kvar när de varit i bild i tre minuter. Ingen törs hångla eller ligga för att någon kan bli sur.

Sen detta nya huset, det funkar inte alls. Tänk det förra huset som hade milsvid utsikt över havet. Alla viskande samtal i gyllene solnedgång inför kvällens parceremoni. Det var ljust och luftigt och gav en mäktig känsla med snyggt foto. Detta hus känns som...ja en bakgård någonstans i Mexiko...allt man ser är typ ett rangligt staket av målat trä och plastväxter... Rummen känns ju som de inspärrade i en källare.... Ingenting av den där glammiga känslan som fanns förr.

Hoppas att produktionen kommer i kapp och kan nå upp till samma nivå igen. Detta känns som en budget-variant av den tidigare serien.

Årets säsong har iaf livats upp av norrmannen som ändå verkar ha lite koll på hur man ska skapa bra tv med vågade val på parceremonin.

Som vanligt är det den danska säsongen som ändå levererar bäst underhållning och spänning.
Citera
2026-04-14, 04:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SailorSoul
Vad jag saknar Paradise Hotel som det var innan cancel-pausen! Har varit ett hängivet PH-fan i många år, har sett både svenska, norska och danska varje säsong. Blev så sjukt besviken när det lades ner så förväntan var stor när det "riktiga" PH skulle komma tillbaka.

Men ingenting är ju som förr. Det är inte alls samma drama.

En sak som är så tråkig är att deltagarna numera bara är där för spel, från minut ett. Det händer liksom ingenting annat än prat om att bilda par, pakter, den ska ut, vi ska till final osv. Var är alla sköna stunder där man får se deltagarna roa sig och hitta på pranks och bus, klä ut sig och allt annat som förr gjorde att man lärde känna deltagarna, fick sina favoriter som man sen hejade på. Nu känns alla deltagare helt anonyma, jag vet inte ens vad de heter. Det är dessutom alldeles för stor omsättning på folk, det är ju omöjligt att veta vem man vill ska vara kvar när de varit i bild i tre minuter. Ingen törs hångla eller ligga för att någon kan bli sur.

Sen detta nya huset, det funkar inte alls. Tänk det förra huset som hade milsvid utsikt över havet. Alla viskande samtal i gyllene solnedgång inför kvällens parceremoni. Det var ljust och luftigt och gav en mäktig känsla med snyggt foto. Detta hus känns som...ja en bakgård någonstans i Mexiko...allt man ser är typ ett rangligt staket av målat trä och plastväxter... Rummen känns ju som de inspärrade i en källare.... Ingenting av den där glammiga känslan som fanns förr.

Hoppas att produktionen kommer i kapp och kan nå upp till samma nivå igen. Detta känns som en budget-variant av den tidigare serien.

Årets säsong har iaf livats upp av norrmannen som ändå verkar ha lite koll på hur man ska skapa bra tv med vågade val på parceremonin.

Som vanligt är det den danska säsongen som ändå levererar bäst underhållning och spänning.

Det kommer aldrig mer bli som förut. Det förstörde Toby. Att de bytte hus var ju för att det nya har dubbelrum medan det gamla hade enkelrum. Möjligtvis om man får se någon icke-nordisk säsong.

Är det förresten bara jag som inte minns Linn alls från hennes tidigare säsong? De visade ju inga klipp från den heller, vilket får mig att misstänka att det kan ha varit säsong 14 som aldrig sändes färdigt.
Citera
2026-04-14, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Är det bara jag som tycker Rebecka Stella ser ut som en Alien och är groteskt ful? Kan inte förstå hur män finner henne sexig eller attraktiv?? Vad är det jag inte ser??
+1

Påminner om detdär skelettet i mysteriet på greveholm..otroligt obehaglig
Citera
2026-04-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det kommer aldrig mer bli som förut. Det förstörde Toby. Att de bytte hus var ju för att det nya har dubbelrum medan det gamla hade enkelrum. Möjligtvis om man får se någon icke-nordisk säsong.

Är det förresten bara jag som inte minns Linn alls från hennes tidigare säsong? De visade ju inga klipp från den heller, vilket får mig att misstänka att det kan ha varit säsong 14 som aldrig sändes färdigt.

Nej, helt som förr kan det väl inte bli igen. Kanske inte helt fel det heller.

Men tycker det är så tråkigt redigerat...känner inte alls av någon spänning. Helt omöjligt att skapa sig någon uppfattning om deltagarna. Ingen relation till deltagarna ger ju att man inte heller riktigt håller på nån speciell, lika med noll spänning.

Tyvärr tycker jag att det verkar som att de som är med nu är alldeles för mycket inställda på att det är ett spel. De vågar typ inte ta egna beslut eller chansa, allt ska göra för att hålla sig väl med sin pakt. Tycker inte ens det ser ut som de har roligt.

Men, men vem vet hur det kan utveckla sig, kanske det tar sig med tiden och känns spännande igen. Hoppas det.

Tycker ändå att den
Citera
2026-04-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Säsong 15
Citera
2026-04-15, 01:05
Medlem
Hon elona är inte direkt frisk i skallen
Citera
2026-04-15, 07:04
Medlem
Sjukt tråkigt när produktionen styr för mycket. Samuel fick ett svårt uppdrag som han klarade. ÄNDÅ kommer Clara tillbaka dagen efter… Så tråkigt när en deltagare inte går att spela ut. Han ”snygg Erik” åkte ut och ut och ut för några år sedan men stod ändå som vinnare tillslut. Det var nästan plågsamt hur uppenbart han skulle bäras fram. Förra året var det Moa och igår är det chalalalalalalaClara som tydligen ska vinna. Känns så fejkad.
Citera
2026-04-15, 08:25
Medlem
Elona gör denna säsong mycket sevärd faktiskt. Hoppas hon har många livlinor. Hennes iq kan ju inte vara så högt.
Citera
2026-04-15, 08:41
Medlem
Connykrims avatar
Visst clara är vidrig. Men hon gör ändå TV.. man kollar på ph för drama o sex o sånt skit.

Så utan henne hade ingen bråkat och då hade man bara sätt aquaman bada.

Synd att de är så lite sex i huset, synd att samuel är en tönt o ej spänner på sin fula brud utan bara sög på hennes tits.

Så jävla mesig säsong alltså..

Nån sa att rebecca stella såg ut som skelettet i mysteriet på greveholm i tråden. Skrämmande likt faktiskt (bild )
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/a/16nBzW/mysteriet-pa-greveholm-spelets-comeback-som-remaster

Men jag hade ändå sugit på hennes tits
Citera
2026-04-15, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Elona gör denna säsong mycket sevärd faktiskt. Hoppas hon har många livlinor. Hennes iq kan ju inte vara så högt.
Ja hon verkar väldigt puckad. Står och anklagar andra för ett val hon gjorde
Citera
2026-04-15, 09:47
Medlem
lunarluddes avatar
Sandra är så förbannat sexig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem