2026-04-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Tone är underhållande och förstår att hon flippar MEN hon är faktiskt otrevlig ibland eller kan uppfattas som det & det är tyvärr ingen bra strategi om man vill hålla sig kvar eller till och med vinna ph. Hon har redan skapat sig för många ovänner eller som vill ha ut henne pga de uttryckt själva att hon drar ner stämningen osv. Men jag gillar henne och tycker hon gör bra tv och förstår det är påfrestande att vara inlåst i en sådan miljö och inte kunna ta sig därifrån. Men förstår de andra också.

De två nya som kom in i veckan verkar otroligt tråkiga för övrigt.

Ibland? IBLAND?? Hon är fan sjukligt otrevlig varenda sekund av programmet. Tror inte människan sagt ett trevligt eller ens neutralt ord till någon sen hon satte sin fot i hotellet. Kan inte förstå för fem öre vad hon gör där. Spärra in människan innan det är för sent.
Citera
2026-04-01, 18:55
Medlem
Är det bara jag som tycker Rebecka Stella ser ut som en Alien och är groteskt ful? Kan inte förstå hur män finner henne sexig eller attraktiv?? Vad är det jag inte ser??
Citera
2026-04-01, 23:47
Medlem
Puma006s avatar
En bra vecka då Clara och Tone åkt ut. Men skulle inte förvåna mig om de kommer in igen.

Stefan är korkad då han misslyckades med att lösa vem mördaren är. Han hade kunnat listat ut vem mördaren är om han snackat mer med de andra. Var tydligen viktigare att prioritera poolen istället.
När han fick veta namnet på mördaren, inte heller då fattade trögskallen då han valde att peka ut Johannes.
Stefan är en partypooper, få festen då badade han istället för att festa med de andra.

Sandra sa att hon ville köra ut Ella, då hon var immun så hade hon chansen att gå till Johannes för blockera Ella. För många dumskallar med i denna säsong.
Citera
2026-04-02, 01:55
Medlem
Nattiskatts avatar
Håller med, blir nästan förbannad av att titta på hur dumma dem är. Så otroligt korkade alla utom Johannes är i denna säsong som kastar bort en immunitet istället för att använda den för att få ut en stark spelare. Förmodligen valde Johannes inte Tone för att dels hade han aldrig vunnit med henne i en röstning och för hon bråkat med alla.
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
En bra vecka då Clara och Tone åkt ut. Men skulle inte förvåna mig om de kommer in igen.

Stefan är korkad då han misslyckades med att lösa vem mördaren är. Han hade kunnat listat ut vem mördaren är om han snackat mer med de andra. Var tydligen viktigare att prioritera poolen istället.
När han fick veta namnet på mördaren, inte heller då fattade trögskallen då han valde att peka ut Johannes.
Stefan är en partypooper, få festen då badade han istället för att festa med de andra.

Sandra sa att hon ville köra ut Ella, då hon var immun så hade hon chansen att gå till Johannes för blockera Ella. För många dumskallar med i denna säsong.
Ja. Håller helt med. Stefan är en av de sämsta spelarna jag sett och tråkigaste, hoppas han åker ut snart. Han verkade inte förstå uppgiften helt och tänkte att alla andra skulle droppa ett namn åt honom istället för att analysera och prata och tänka själv som hon tjejen gjorde.
Citera
2026-04-02, 10:11
Medlem
NancyViciouss avatar
Jag stör mig som fan på Tone, men jag hoppas ändå att hon kommer in igen. För är det någon som gör bra tv så är det hon.
Citera
2026-04-02, 11:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

Även Samuel var korkad som gav immuniteten till Sandra som ändå hade stått tryggt bakom honom oavsett. Johannes verkar vara den enda som faktiskt är där för att spela.

Någon mer än jag som tycker att Ella ser ut att vara minst 10 år äldre än vad hon är? Rynkig som fan trots att hon bara är 23 år. Hon har nog spenderat lite väl många timmar i solariet.
Citera
2026-04-02, 12:53
Medlem
Snälla säg att det är ett skämt att Moa kommer in som joker
Citera
2026-04-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Snälla säg att det är ett skämt att Moa kommer in som joker

Det var 1 april igår om du missa
Citera
2026-04-02, 13:40
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Någon mer än jag som tycker att Ella ser ut att vara minst 10 år äldre än vad hon är? Rynkig som fan trots att hon bara är 23 år. Hon har nog spenderat lite väl många timmar i solariet.
Jag har också tänkt på det hela tiden. Ful som fan, i botten av alla tjejer inne i huset just nu skulle jag säga. Både kroppen och ansiktet, allt är fult. Ingen röv, klär sig konstigt för sin längd, allmänt dålig smak och stil enligt mig. Ska jag vara brutalt ärlig tycker jag hon ser ut som en häst i ansiktet.
Citera
2026-04-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejokej123
Det var 1 april igår om du missa

Jo tack. Men hon fortsätter ju idag med att hon kommer in som joker.
Citera
2026-04-02, 15:13
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Jo tack. Men hon fortsätter ju idag med att hon kommer in som joker.
Var säger horan det? Hoppas för helvete inte det, skjuter mig hellre i huvudet nästan. Hatar människan och då är det sällan jag verkligen HATAR någon på tv sådär, för hon har ju själv sagt i eftersnacket förra säsongen att hon är så på riktigt som på tv om inte värre, uttryckt själv som om hennes jävla äckliga elaka personlighet & temperament skulle vara något positivt.
Citera
2026-04-02, 15:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Var säger horan det? Hoppas för helvete inte det, skjuter mig hellre i huvudet nästan. Hatar människan och då är det sällan jag verkligen HATAR någon på tv sådär, för hon har ju själv sagt i eftersnacket förra säsongen att hon är så på riktigt som på tv om inte värre, uttryckt själv som om hennes jävla äckliga elaka personlighet & temperament skulle vara något positivt.

På sin IG. Men det är många som tror det är ett aprilskämt. Hennes bild är samma som förra året fast hon har en annan bikini.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in