2026-04-02, 18:08
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
På sin IG. Men det är många som tror det är ett aprilskämt. Hennes bild är samma som förra året fast hon har en annan bikini.
Jag märkte med en gång det är samma ansikte på ”nya” bilden & att hela bilden ser fake ut, som hon har på sin profilbild från förra säsongen men annan bikini som du sa, riktigt kass. Dessutom brukar paradise hotels egna sociala medier vara först med sånt.
Citera
2026-04-02, 20:01
Medlem
hyssasess avatar
Synd att Tone åkte, tyckte hon verkade vara en av de vettigare tjejerna där inne och lätt snyggast också!
Citera
2026-04-02, 21:35
Medlem
Jag tror Clara och Tone säkert får komma in igen, tillsammans 😅

Ja, Tone må vara en bitch men Clara är ju fan en mobbare av grav typ. Riktigt taskig och full-on fjortisbeteende. "Åh, jag ska gnida mig mot den här killen så den och den tjejen blir sur", provocerande, respektlös, högljudd och jävlig och ja - mobbare.

Har hon själv varit mobbad? Den mobbade som blev mobbaren - nästan ännu värre.
Citera
2026-04-03, 14:02
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Bara för att jag säger en egen åsikt? Haha. Jag håller med om att hon är störande och otrevlig, det skrev jag ju, men jag kollar inte på programmet för att de ska chilla.

Händer inte ett jävla skit knappt förutom när Elona kom in, men du kanske föredrar lugna tråkiga idioter som fikar saft och bullar istället för drama/intriger/content?

Man höll ju på att somna till Love Island t.ex pga alla tråkiga personer och hände inte ett skit, det är inte meningen med tv för min del.

Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejokej123
En person behöver inte vara likeable för att vara underhållande?

Psykfall som Tone är inte underhållande, bara obehagliga.
Citera
2026-04-06, 09:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWhat
Jag tror Clara och Tone säkert får komma in igen, tillsammans 😅

Ja, Tone må vara en bitch men Clara är ju fan en mobbare av grav typ. Riktigt taskig och full-on fjortisbeteende. "Åh, jag ska gnida mig mot den här killen så den och den tjejen blir sur", provocerande, respektlös, högljudd och jävlig och ja - mobbare.

Har hon själv varit mobbad? Den mobbade som blev mobbaren - nästan ännu värre.

Clara kommer att komma in igen imorgon. Inte ens en vecka kunde produktionen låta henne vara ute.
Citera
2026-04-06, 21:00
Medlem
Qwelias avatar
Antons pillesnopp måste klia enormt mycket, det enda han gör är att ta på den.
Citera
2026-04-06, 23:38
Medlem
Citat:
Clara kommer att komma in igen imorgon. Inte ens en vecka kunde produktionen låta henne vara ute.

Produksjonen sa jo Clara var ute for godt? Takler de ikke sine egne regler?
Citera
2026-04-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trompetfia
Det sa dom väl inte?
Citera
2026-04-07, 07:43
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trompetfia

Nej, det sa de inte. De sa att hon och Neo skulle få komma tillbaka om Stefan och Felicia lyckades peka ut mördaren, men om de inte lyckades skulle de inte få komma tillbaka (underförstått: den veckan). Men då de har betalat henne för att få vara med igen så kommer hon nog få komma tillbaka både en och två gånger, likt Moa i förra säsongen.
Citera
2026-04-07, 19:29
Medlem
Citat:
Nej, det sa de inte. De sa att hon och Neo skulle få komma tillbaka om Stefan och Felicia lyckades peka ut mördaren, men om de inte lyckades skulle de inte få komma tillbaka (underförstått: den veckan). Men då de har betalat henne för att få vara med igen så kommer hon nog få komma tillbaka både en och två gånger, likt Moa i förra säsongen.
Usj
Citera
2026-04-07, 20:36
Medlem
Nästan ingen som riktigt spelar denna säsong så jävla tråkigt
Citera
2026-04-12, 05:13
Medlem
Drdeoos avatar
Ingen som reagerat på Mikas beteende mot Tindra? Vad han sa i poolen till henne när Clara var med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in