2026-04-13, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Nu har I lagt upp ett nytt inlägg !
Tycker hon är så naturligt snygg ingen överdrift där inte ! Fattar att / om V gillar henne faktiskt!
Tycker N också skulle testa för hon är finare utan allt smink och filter precis som J !

Vem är I?
Citera
2026-04-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ja kanske är så ! Lider av komplex PTSD och det är ett helvete att leva med .
Skulle dock inte kunna prata med J hon är alldeles för mkt och oseriös men hon kanske är annorlunda i sitt yrke . Viktigt att man kan ta in och se helheten i saker som kurator / terapeut/psykolog.
Jag "lärde känna" henne på sm för längesen. Där visade hon en helt annan sida än i podden. Sen måste ju även kuratorer och psykologer mfl kunna få vara flamsiga och oseriösa UTANFÖR sitt jobb. Det säger absolut ingenting om hur personen är inom sitt yrke. Det är en jäkla skillnad på person och profession!
Citera
2026-04-13, 23:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Jag "lärde känna" henne på sm för längesen. Där visade hon en helt annan sida än i podden. Sen måste ju även kuratorer och psykologer mfl kunna få vara flamsiga och oseriösa UTANFÖR sitt jobb. Det säger absolut ingenting om hur personen är inom sitt yrke. Det är en jäkla skillnad på person och profession!

SM?
Citera
2026-04-14, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Du behöver inte bekymra dig om honom mer än hans skada då såklart
Varför inte ??? Vad gör det om det pratas om V .
Du själv har ju stora bekymmer om A som du tar upp titt som tätt , så ser ingen skillnad!
Citera
2026-04-14, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekobrottsmannen
Konstig slump då
Mm el inte 😉 då finns det ju hur mycket tid som helst att umgås och lära känna varandra

Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jaha nu har J C i vanlig ordningen igen. Antar att två täta barn var för tufft för N.

Kanske dags för J att klippa navelsträngen på hennes bebis...

1...2...3

Väntar bara på Vem som kommer svara på detta
Ja verkligen, men tyvärr kommer det aldrig ske så länge N tillåter J styras .
N kommer aldrig bli självständig så länge J är där och backar upp henne .
Varför åker man bara inte hem till sin man som är skadad för ? Nu när hon har all tid i världen att få vara med honom då hockeyn är över för säsongen. Känns inte som hon saknar honom särskilt mycket då man kan prioritera sin mamma och podd före V .
Det var intrycket man fick i från senaste avsnittet. Men misstänker att alla inte håller med mig utan jag har tolkar helt fel.
Och tror inte V är i Stockholm om inte N har hämtat han för misstänker att inte kan köra ner själv när han är nyopererad
Senast redigerad av Famlove 2026-04-14 kl. 02:01.
Citera
2026-04-14, 08:54
Medlem
Har dom inget tänk över huvudtaget!!! I helgen lätt dom Stora C åka sparkcykel utan hjälm och skydd för knän och armbågar . Reagera också på att hon ej hade vantar och mössa så varmt var det ej .
Och i morse reagera jag över klippet J la ut då stora C står i sängen . Vem är så dum så man låter en burk med pärlor stå framme ??
Det räcker med att hon får upp locket och stoppar en pärla i mun och den åker ner I halsen.😱
Även om barnet aldrig tidigare stoppat en pärla i mun så kan man aldrig lita på att barnet ej gör det har hänt många olyckor med sånt tänk . Det ser heller inte ut som mormor har gett den , då stora C redan har burken i sängen när dom kommer in !!!
Citera
2026-04-14, 09:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Har dom inget tänk över huvudtaget!!! I helgen lätt dom Stora C åka sparkcykel utan hjälm och skydd för knän och armbågar . Reagera också på att hon ej hade vantar och mössa så varmt var det ej .
Och i morse reagera jag över klippet J la ut då stora C står i sängen . Vem är så dum så man låter en burk med pärlor stå framme ??
Det räcker med att hon får upp locket och stoppar en pärla i mun och den åker ner I halsen.😱
Även om barnet aldrig tidigare stoppat en pärla i mun så kan man aldrig lita på att barnet ej gör det har hänt många olyckor med sånt tänk . Det ser heller inte ut som mormor har gett den , då stora C redan har burken i sängen när dom kommer in !!!

Frågan är ju hur länge barnet är utan tillsyn varje morgon ? Varför går ingen dit direkt ? Varför går inte N dit o tar upp sin dotter
Citera
2026-04-14, 09:36
Medlem
Citat:
Frågan är ju hur länge barnet är utan tillsyn varje morgon ? Varför går ingen dit direkt ? Varför går inte N dit o tar upp sin dotter
Ja du det undrar jag med ! Känns iallafall inte som dom går in direkt men jag kan uppfatta fel . Det ända jag vet är att N och E var med upp och stod bredvid när J tar upp Stora C
Citera
2026-04-14, 11:06
Medlem
Citat:
SM?
Sm = sociala medier
Citera
2026-04-14, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
N är ju där hon med. Kanske V oxå. Ingen som vet

Möjligt hon är där med men jag har nog aldrig beskådat något som är så beroende sin mamma i vuxen ålder när man dessutom valt skaffa barn.
Citera
2026-04-14, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Möjligt hon är där med men jag har nog aldrig beskådat något som är så beroende sin mamma i vuxen ålder när man dessutom valt skaffa barn.
Väldigt vanligt inom vissa religioner faktiskt. Alla är olika, så är det bara. Finns ingen eller inget som kan bestämma vad som är rätt eller fel
Citera
2026-04-14, 12:50
Avstängd
Kan inte låta bli att reagera på reklamen på podden. Om du var tvungen att välja ett barn vem hade du valt ? Vem ställer ens en sån fråga o vem svarar ?
Är det nån vidrig förlängning på husdjur och främmande barn eller vad ?
Sjukaste jag hört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in